حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس کشور گفت: تا امروز ۵۴۰ ملک مازاد در آموزش و پرورش شناسایی شده‌اند و ۳۴۱ ملک در فرایند ارزش‌افزایی قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عزت‌الله پورقاز از بازیکنانی است که در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هنوز موفق به عقد قرارداد رسمی با تیمی نشده است.
دروازه‌بان سپاهان عزادار شد
شمس آذر قزوین در اولین میزبانی خود با دست خالی میدان را ترک کرد، اما اتفاق مهمی در این بازی به وقوع پیوست.
گران‌ترین بازیکن فصل گذشته تیم استقلال و یکی از گزان‌ترین بازیکنان فوتبال ایران، هنوز هیچ پیشنهاد خوبی دریافت نکرده است!
بانوان اراکی تمام بلیت‌های در نظر گرفته شده برای دیدار آلومینیوم و استقلال خوزستان را خریداری کردند.
پلیس سوئیس از کشف جسد یک کوهنورد در دامنه قله مترهورن رشته کوه آلپ خبر داد.
آتش‌سوزی که گمان می‌رود عمدی باشد و البته کسی در آن آسیب ندید، باعث شد تا بازیکنان و کادر تیم ملی نیوزیلند هتل خود را ترک کنند.
یک موتورسیکلت در اتفاقی ترسناک هنگام موتورسواری با سرعت بالا لیز خورد. منبع: خبرفوری
در ساعت ۱۲ و ۱۶ دقیقه امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه یک مورد حادثه سقوط در رودخانه در محدوده پل خواجو به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات غواصی سازمان از ایستگاه شماره ۵ به محل اتفاق اعزام شدند.
این هواپیما قرار بود از لوکزامبورگ به شیکاگو برود که به دلیل نقص فنی، کمی پس از برخاستن مجبور به فرود اضطراری شد. منبع: مهر
سرهنگ کامران ملکی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سقوط و فوت یک شهروند از ارتفاع، بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۴ شهرک ناز برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. پس از حضور ماموران در صحنه و بررسی موضوع مشخص شد، این حادثه برای یک خانم ۸۰ ساله به دلیل عدم توانایی نامبرده در حفظ تعادلش اتفاق افتاده است.
فروردین ۱۲۹۱ دو حادثه هولناک در دو سوی جهان اتفاق افتاد. حادثه هولناک و تاسف‌آور اول در تاریخ نهم فروردین در ایران اتفاق افتاد. بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان با توپ‌های روسی گلوله‌باران شد و ده‌ها نفر از زائران و مجاوران رضوی مظلومانه به شهادت رسیدند .
یک بلاگر در اتفاقی ترسناک حین پخش زنده و اجرای دابسمش با یک چاقو، جراحت هولناکی را به صورت خود وارد کرد.
این سگ ۲ و نیم ساله که “شیلا” نام دارد، به یک مرکز درمانی حیوانات منتقل شده و به همراه توله هایش تحت مراقبت‌های دامپزشکی است. شیلا در این یک ماه بسیار ضعیف و لاغر شده و به گفته دامپزشکان باید دوره درمانی ویژه‌ای را سپری کند.
عادل فردوسی‌پور به اتفاقات اخیر در مدارس دخترانه واکنش نشان داد.
در اتفاقی عجیب یک سگ با پیشبینی احتمال حمله سگی دیگر به دختربچه او را از اتفاقی هولناک نجات داد.
درگیری طولانی بین روسیه و اوکراین تبدیل به مهمترین چالش استراتژیک و جدی‌ترین تردید پیش روی جهان شده و بن‌بست زمستانی بیشتر به آتش زیرخاکستر شباهت دارد. از منظر غرب و روسیه شکست هر یک از طرفین سرآغاز اتفاقی هولناک همچون جنگ جهانی سوم و یا حمله هسته‌ای است.
ال بیلک (Al Bielek) یک سخنرانی ۹۰ دقیقه‌ای از خودش ضبط کرده بود و در آن توضیح داده که چگونه در زمان سفر کرده، چه چیز‌هایی دیده و چرا این اتفاق افتاده است. بیلک ادعا کرد که او بخشی از به اصطلاح «آزمایش فیلادلفیا» بود؛ مجموعه‌ای از آزمایشات فوق سری که در طول جنگ جهانی دوم توسط نیروی دریایی ایالات متحده برای آزمایش نظریه میدان یکپارچه آلبرت انیشتین انجام شد.
لحظه برخورد یاسر الشهرانی با محمد العویس دروازه‌بان این تیم که منجر به مصدومیت شدید شهرانی شد.
ماجرای این حادثه هولناک بیست و چهارم تیر سال گذشته، هنگامی اتفاق افتاد که مرد ۳۰ ساله‌ای با جیغ‌های دلخراش، ساکنان یک مجتمع مسکونی در شهرستان طرقبه شاندیز را از منازلشان بیرون کشید. این مرد جوان که از شدت درد و سوزش ناشی از اسیدپاشی به خود می‌پیچید، بلافاصله با کمک اهالی به مرکز درمانی منتقل شد و درحالی تحت درمان قرار گرفت که برخی از اندام‌های وی مانند گوش و چشمش دچار نقص عضو شده بود.
ماجرای این حادثه هولناک بیست و چهارم تیر سال گذشته، هنگامی اتفاق افتاد که مرد ۳۰ ساله‌ای با جیغ‌های دلخراش، ساکنان یک مجتمع مسکونی در شهرستان طرقبه شاندیز را از منازلشان بیرون کشید. این مرد جوان که از شدت درد و سوزش ناشی از اسیدپاشی به خود می‌پیچید، بلافاصله با کمک اهالی به مرکز درمانی منتقل شد و درحالی تحت درمان قرار گرفت که برخی از اندام‌های وی مانند گوش و چشمش دچار نقص عضو شده بود.
مادر کهن سال به سوی دخترش دوید تا او را از چنگ تیغه‌های مرگبار چاقو نجات دهد، اما «پادشاه روانی» که خون جلوی چشمانش را گرفته بود و حال خودش را نمی‌فهمید این بار مادرش را هدف گرفت و ضربات هولناک کارد دسته زرد را بر پیکر او فرو کرد به حدی که زخم‌های عمیقی ایجاد شد و مادر نیز خون آلود بر کف اتاق غلتید.
نائب دبیر ستاد راهبری خانواده و جمعیت حوزه‌های علمیه کشور، گفت: در سال ۱۴۲۰ ایران سومین کشور پیر جهان خواهد شد و این اتفاق شرایط هولناکی را رقم خواهد زد به طوری که حتی پرداخت حقوق بازنشستگان نیز ممکن نخواهد بود.
ماجرا به دی ماه سال گذشته برمی‌گردد. وقتی خانواده یک افسر ارتش در افغانستان بعد از ورود طالبان به آنجا تصمیم گرفتند به صورت قاچاقی از مرز خارج شوند و به ایران بیایند. آن‌ها پس از اینکه به قاچاق‌بر‌ها پول دادند، با چند خانواده دیگر راهی ایران شدند. راه سختی در پیش داشتند، اما سختی‌هایش را به جان خریدند تا اینکه به مرز ایران و پاکستان رسیدند. ولی آن‌ها اتفاقی هولناک در انتظارشان بود. اتفاقی که زندگی این خانواده را از هم پاشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ