رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از توسعه مراکز مشکلات ویژه یادگیری دانش آموزان و تلاش برای آموزش دانش آموزان استثنائی در مدارس عادی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از صدور ۱۰۰ مجوز ایجاد مراکز همسان‌گزینی خبر داد.
سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت از برنامه وزارت بهداشت برای تاسیس مراکز نوآوری تخصصی سلامت در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد.
لایحه ساماندهی اهدای جنین در مراکز درمان ناباروری با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلولهای بنیادی معاونت علمی بررسی شد.
وزیر کشور گفت: توسعه مراکز اورژانس اجتماعی در دستور کار است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران اعام کرد: هم‌زمان با عید سعید قربان در ۱۶ قربانگاه، ذبح شرعی قربانی برای رفاه مردم نیکوکار تهران انجام می‌شود.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان نحوه ارائه مجوز به دفاتر ازدواج و خدماتی که مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده ارائه می‌کنند را تشریح کرد.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی با همکاری وزارت امور خارجه سعی دارد تا مراکز سلول درمانی و صادرات تجهیزات سلول درمانی در کشورهای همسایه راه اندازی کند.
با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری؛ زیرساخت‌های تخصصی در حوزه علوم شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور توسعه می‌یابد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از توسعه مراکز آموزش و توانبخشی ویژه یادگیری دانش آموزان و تلاش برای آموزش دانش آموزان استثنائی در مدارس عادی خبر داد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از توسعه مراکز مشکلات ویژه یادگیری دانش آموزان و تلاش برای آموزش دانش آموزان استثنائی در مدارس عادی خبر داد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از افزایش تعامل و همکاری با مراکز علمی، تخصصی و دانشگاهی خبر داد.
رئیس سازمان بهزیستیص گفت: سازمان بهزیستی افتخار دارد زمینه توسعه فعالیت‌های حرفه‌ای و بهره مندی مردم از ظرفیت عظیم تخصصی جامعه روانشناسی را در قالب مراکز و خدمات روانشناختی فراهم نماید.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: توسعه مراکز مهارت آموزی اولویت راهبردی مجموعه تعلیم و تربیت استان است.
سرپرست مرکز توسعه و هماهنگی ارزیابی تحقیقات وزارت بهداشت گفت: اولویت های راهبردی در حوزه تحقیقات سلامت موجب می شود که نقش مراکز تحقیقاتی در پیشبرد روند تولید علم انکار ناپذیر باشد.
رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور بر بازنگری مقررات، توسعه مراکز برگزاری و رفع مشکلات موجود آزمون آیلتس تأکید کرد و گفت: با تمهیدات پیش‌بینی شده هیچ مشکلی برای شرکت داوطلبان در آزمون آیلتس وجود نخواهد داشت.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: ۵۰ درصد از مجموع زکات پرداخت شده مردمی توسط مراکز نیکوکوکاری جمع‌آوری شده است.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: صنعت بیمه وبیمه ایران می تواند باطراحی وگسترش بیمه‌های جدید درچارچوب برنامه هفتم توسعه به کاهش فقر درکشور کمک کند.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به قرابت و اشتراکات تاریخی و فرهنگی ایران و تاتارستان، بر ضرورت توسعه همکاری های مشترک میان تهران و کازان در بخش های مختلف تأکید کرد.
مدیرکل سیاست گذاری و توسعه اشتغال وزارت کار گفت: راه‌اندازی مراکز کاریابی و مشاوره کارآفرینی نوجوانان از جمله کارویژه‌هایی است که می‌توان به طور اختصاصی برای سنین ۱۵ تا ۱۸ سال ایجاد کرد.
مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران گفت: هدف از تأسیس و راه‌اندازی مراکز تجاری ارائه بیش از ۷۰ نوع خدمات ارائه می کنند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از کمک ۵۹۲ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان تهرانی خبر داد .
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: در صورت تأمین اعتبار مالی می‌توانیم مراکز تخصصی همودیالیز را در سراسر کشور توسعه دهیم.
مدیرکل دفتر توسعه و نظارت بر مراکز و مؤسسات غیردولتی سازمان بهزیستی کشور از فعالیت ۲۱ هزار مؤسسه تحت نظارت بهزیستی در سراسر کشور خبر داد.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح ۷ مرکز توسعه و تحلیل کسب و کار در تهران خبر داد و گفت: مراکز تسهیل و توسعه کسب و کار تهران به ۱۲ مرکز خواهد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ