با رای اکثریت اعضای شورای شهر تهران ۳۰ میلیارد تومان بودجه برای نمایشگاه عطر سیب تخصیص یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با تاکید برتکمیل منبع مالی با دستور رئیس جمهور گفت: عملیات اجرایی بزرگراه ایلام - مهران رو به اتمام است و همه مسیر به صورت آسفالت آماده تردد زوار است.
نمایندگان مجلس طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی را اصلاح و با اختصاص ۲۲.۵ درصد از عوارض پروانه ساخت برای بیمه کارگران ساختمانی موافقت کردند.
دبیر ستاد اقتصاد دانش بنیان انرژی از تخصیص تسهیلات به شرکت های فعال در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی در راستای اجرایی سازی آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان در صنعت آب و برق خبر داد.
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: منابع آزاد شده از کره جنوبی برای خرید دارو و کالاهای اساسی هزینه خواهد شد.
حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن از افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و سه دهک اول ایثارگران به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی شده بودند و دولت طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۱ موظف بود، به افرادی که به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی می‌شوند، سهام عدالت اختصاص دهد.
عباسی تاکید می‌کند: «شورایعالی شهرسازی و معماری یک مجموعه تخصصی و قانون‌گذار است. این شورا اختیاراتی دارد که از حضور مقامات عالی‌رتبه کشور بهره‌می‌برد؛ بنابراین شورایعالی نگاه فنی به موضوعات دارد. البته ممکن است در نگاه فنی خود دچار تشخیص اشتباه و خطا شود، اما آنچه که ما شاهد آن هستیم رویکرد شورایعالی صرفاً رویکرد تخصصی است.»
دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ۳۰ میلیون ریال اعتبار اولویت‌های پژوهشی ستادهای توسعه فناوری دریافت می ‎کنند.
رئیس بنیاد ملی نخبگان از تخصیص ۵هزار ردیف استخدامی برای به‌کارگیری و جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی کشور خبر داد.
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: کل ورزش ایران با این جمعیت عظیم جوانان و ورزشکاران، ۳۰ میلیون دلار در سال تخصیص بودجه دارد؛ آیا این انصاف است؟
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این راستا با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی پلیس ۲ عامل اصلی این تیراندازی‌ها را دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه یک تیغه خشاب و ۳۰ فشنگ جنگی مربوطه و یک ثوب سینه خشاب کشف شد. انگیزه آن اختلاف قبلی عنوان شده است.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: زمان واریز وجه و ثبت نام منتخبین خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که سفارش در خواست خرید خودرو را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده اند، به متقاضیان اعلام شد.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
در بخش بین الملل در سالن ۳ پردیس ملت، فیلم سینمایی «شن» به کارگردانی (ویزاکسا چاندراسکارام) ساعت ۱۵ محصول کشور (سریلانکا)، فیلم سینمایی «زندگی عاشقانه» به کارگردانی (کوجی فوکادا) محصول کشور (ژاپن) ساعت ۱۷:۳۰، فیلم سینمایی «موهبت الهی» به کارگردانی (اصل ژورائوا) محصول کشور (قرقیزستان) ساعت ۲۰ به نمایش در می آید.
مدیر عامل ساپکو پرداخت مطالبات بالای ۱۲۰ روز سازندگان را در راستای رعایت عدالت و شفافیت مالی و هم سو با سیاست های گروه صنعتی ایران خودرو در صدر اولویت های پرداخت شرکت ساپکو در دی ماه عنوان کرد و از تخصیص ۳۰ درصد از بودجه معاونت تامین ساپکو به منظور پرداخت مطالبات ۱۲۰ روزه سازندگان تا پایان سال جاری خبر داد.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی شرایط تخصیص وام سفر را تشریح کرد و گفت: وام ۳۰ میلیون تومانی سفر به سرپرستان خانوار تعلق می گیرد.
قائم مقام وزارت میراث فرهنگی نوشت: با بودجه ۳۱۷۷۳۸۶۲ میلیون ریالی حتی در صورت تخصیص ۱۰۰ درصدی چه کاری میتوان کرد؟
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: قطعاً امسال حج دو نرخی خواهیم داشت زیرا کسانی که سال ۹۹ ثبت نام کردند با تخصیص ارز ۹ هزار تومانی ثبت نام خود را تکمیل کردند.
از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون دلار ارز برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شده است.
مدت زمان فرآیند تخصیص ارز برای تمامی گروه های کالایی و خدمات در سایر بخش ها، در حال حاضـر ۳۰ روز است که این مدت با تصمیم اتخاذ شده برای شرکت های دانش بنیان به ۲ روز کاهش یافت.
شرکت سپرده گذاری مرکزی از درج ۳۰ نماد در سامانه پس از درج معاملات خبر داد.
طبق قانون مدیریت خدمات کشوری دستگاه‌های اجرایی می‌توانند کارمند خود را با حداقل ۳۰ سال سابقه خدمت برای مشاغل غیر تخصصی و ۳۵ سال برای مشاغل تخصصی با تحصیلات کارشناسی ارشد و بالاتر با درخواست کارمند برای سنوات بعد از ۳۰ سال بازنشسته کنند، بنابراین موارد زیر ابلاغ می‌شود.
رئیس مرکز تهران هوشمند از ارائه پیشنهاداتی در ارتباط با هشت نیاز حوزه حمل و نقل از سوی ۳۰ شرکت دانش‌بنیان خبر داد و گفت: در حال برگزاری نشست‌های تخصصی برای تدقیق و نهایی‌سازی هستیم.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: در پی گزارش مشاهده خودروی مشکوک در نزدیکی بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان، مأموران کلانتری ۱۱ سیرجان سحرگاه پنجشنبه ۱۰ شهریور به محل عزیمت کردند و در نخستین بررسی‌ها دریافتند پیکر بی‌جان یک جوان تقریباً ۳۰ ساله پشت فرمان قرار دارد. از آنجا که آثار خاصی مبنی بر خفگی یا وارد شدن ضربات جسم سنگین و تیز بر بدن وی دیده نشد، جسد برای مشخص شدن علت مرگ و انجام آزمایش‌های تخصصی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شد.
مدیرعامل شرکت یادمان سازه از پیشرفت ۳۰ درصدی تعمیرات تخصصی پل تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) با خیابان ستارخان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ