اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت هر اسکناس دلار امروز (یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۲) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته ۶ تومان کاهش و یورو ۲۶ تومان افزایش یافت.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تایید افزایش برد موشک هایپرسونیک فتاح گفت: ممکن است ورژن بعدی این موشک ۲ هزار کیلومتر برد داشته باشد.
تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی دو ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۱۵۱/۰ هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۰۶۸/۹هزار میلیارد ریال معادل ۲۶.۲ درصد افزایش داشته است.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: زمان واریز وجه و ثبت نام منتخبین خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که سفارش در خواست خرید خودرو را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده اند، به متقاضیان اعلام شد.
قیمت سکه امامی نسبت به هفته گذشته با افزایش قیمت نزدیک به ۳۰۰ هزار تومانی همراه شد.
اصفهان- رئیس شورای اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۲۳هزار مسافر در اصفهان نوروز امسال با قطار سفر کردند که این آمار حاکی از افزایش ۱۸ درصدی سفرها با ناوگان ریلی استان است.
قیمت سکه امامی امروز نیز نسبت به دیروز با افزایش قیمت همراه شد.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که شمار قربانیان زلزله مرگبار ترکیه و سوریه در مقایسه با رقم فعلی (حدود ۲۸هزار نفر) «دوبرابر یا بیشتر» خواهد شد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۶۹۶۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۸۰ هزار و ۶۷۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه بورس باز است؟، پیش بینی بورس فردا | این نماد‌ها با تقاضا همراه هستند، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا در روز‌های آتی،  خبر‌های مهم برای نماد‌های دارویی، خبری خوب برای متقاضیان خرید دنا در بورس کالا،  خریداران ربع سکه چقدر سود کردند؟، مجمع خزامیا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۸۲۹۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۲ هزار و ۷۵۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۸۲۹۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۲ هزار و ۷۵۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
در بودجه ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۲۵ تا ۲۸ درصدی عوارض نرخ پارک حاشیه‌ای هستیم که بر اساس مدت زمان توقف نیم‌ساعت اول رایگان و تا دوساعت توقف برای خودرو‌های سواری و وانت‌بار از ۱۲۵۰ تومان در سال جاری به ۱۶۰۰ تومان و بعد از دوساعت از ۱۶۰۰ به ۲هزار تومان افزایش نرخ خواهیم داشت و برای کامیون و مینی‌بوس نیز این نرخ ۲۵ تا ۲۸ درصد افزایش می‌یابد.
حسینی گفت:با اجرای متناسب‌سازی حقوق،مابه‌التفاوت ناشی از۲۶ ماه تأخیر در تطبیق حقوق بیش از ۱۳۰ هزارنفراز مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها باقانون مدیریت خدمات کشوری پرداخت میشود.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۴۵۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۶۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۴۵۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۶۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
مدیرکل پزشکی‌قانونی استان تهران درباره میزان مراجعه به دلیل نزاع می‌گوید: در سه ماه نخست سال‌جاری ۲۶هزار و ۱۲۵ نفر به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی‌قانونی استان تهران مراجعه کرده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تعداد مراجعان به دلیل نزاع به مراکز پزشکی‌قانونی ۲۴هزار و ۳۲۸ نفر اعلام شده بود، ۷ درصد افزایش یافته است. براساس گزارش اداره کل پزشکی‌قانونی استان تهران از کل مراجعان به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع در سه ماهه نخست سال‌جاری، ۱۶هزار و ۵۱۱ نفر مرد و ۹۶۱۴ نفر زن بوده‌اند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه بیش از ۲۶ هزار نفر به دلیل آسیب های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان درسه ماهه اول سال جاری خبر داد.
بورس تهران امروز هم طبق روند هفته‌های اخیر روند نزولی خود را ادامه داده و در همین راستا سهام عدالت نیز با افت همراه شد و ۲.۱ درصد کاهش یافت.
رئیس سازمان بورس در نامه فوری از رئیس کمیسیون تلفیق مجلس خواست دریافت مالیات برصادرات برخی محصولات معدنی و پتروشیمی دوباره بررسی شود.
امروز دو خبر درباره حذف حجم مبنا و تغییراتی در دامنه نوسان رسانه ای شد. در گفتگو با برزو حق شناس از کارشناسان بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا حذف حجم مبنا و بازتر شدن دامنه نوسان برای بازار سرمایه خوب است یا بد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ