نماد «وآیند» بانک آینده پس از تلاش مداوم و مکرر در شفاف‌سازی و  پیگیری‌های مستمر  بازگشائی شد و امکان خرید و فروش سهام در تالار معاملات فرا بورس برای تمامی سهامداران حقیقی فراهم گردید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمک داور‌جنجالی دربی که با اعلام افشاریان چهار ماه از حضور در میادین محروم شده بود در لیست داوران هفته دوم قرار دارد.
نماد «وآیند» بانک آینده پس از تلاش مداوم و مکرر در شفاف‌سازی و  پیگیری‌های مستمر  بازگشائی شد و امکان خرید و فروش سهام در تالار معاملات فرا بورس برای تمامی سهامداران حقیقی فراهم گردید.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز مشهد - نجف به دلیل نقص فنی پس از پرواز به فرودگاه مبدا بازگشت.
محمدجواد معنوی نژاد از هفته آینده به اردوی تیم ملی والیبال باز خواهد گشت.
مادر به داخل پذیرایی گریخت، ولی باز هم از ضربات هولناک کارد در امان نماند و درحالی خون هایش، نقش و نگار‌های قالی را رنگین کرد که یکی از فرزندانش با شنیدن صدای جیغ مادر، هراسان از سوئیت طبقه بالا به پایین آمد و با مشاهده صحنه ترسناکی که هنوز ادامه داشت، وحشت زده به طبقه بالا گریخت تا از ضربات وحشتناک کارد در امان بماند!
باتوجه به مصدومیت میثم صالحی احتمال دارد جواد معنوی نژاد به تیم ملی باز گردد.
در جریان دومین سفر مظفرالدین شاه به اروپا نارضایی عمومی در ایران بالا گرفت و مظفرالدین شاه بعد از بازگشت از این سفر مجبور شد امین‌السلطان را از کار برکنار و هیئتی مرکب از پنج وزیر برای اداره امور مملکت تعیین نماید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز هم اجازه تمرین به بازیکن مازاد تیمش را نداد.
امین اسماعیل نژاد این روزها دوباره در بهترین فرم خود قرار دارد.
قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان تأکید کرد که نمی‌خواهد برای بازگشت به مسابقات عجله کند تا دوباره آسیب ببیند.
سرمربی تیم فوتبال سایپا هدف اصلی این تیم را بازگشت به لیگ برتر عنوان کرد و تاکید نمود سیاست باشگاه چیزی جز این نیست.
فرماندهان طالبان پس از باز پس گیری قدرت در آگوست ۲۰۲۱ اظهاراتی داشتند که این تصور را ایجاد نمود که گویا از اشتباهات پیشین خود درس گرفته‌اند. با این وجود، با گذشت بیش از یک سال به نظر می‌رسد که همه چیز به حالت سابق بازگشته است.
نماد استقلال که از حدود یک ماه قبل به دلیل برخی ابهامات در صورت‌های مالی بسته شده بود، از امروز (چهارشنبه) دوباره قابل معامله شد.
نماد معاملاتی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران رفع تعلیق شده و دوباره آماده انجام معامله است.
مدافع سی ساله تیم ملی فوتبال ایران بعد از غیبت در انتخابی جام جهانی، اینک برای درخشش در دور نهایی مسابقات، سرشار از انگیزه است.
خطیب نماز جمعه مشهد به مسوولان آموزش و پرورش توصیه کرد برای بازگشت و توبه نوجوانان فریب خورده برنامه ریزی کنند و مطمئن باشند همین نوجوانان و جوانان خودشان تبدیل به بمب و انرژی فراوان علیه آمریکا و دشمنان ایران خواهند شد.
اتحاد کلباء توانست بازی را که با 2 گل به الوصل واگذار کرده بود، به تساوی بکشاند و یک امتیاز شیرین را در زمین حریف کسب کند.
متاسفانه تولید و فراگیر شدن نگاه خودی و غیرخودی بر جذب اساتید در دانشگاه، عملا این نهاد را از کارکرد اصلی خود دور کرده است. زمانی که ثمره سال‌ها مشقت و تلاش یک دانشجوی نخبه در دانشگاه دیده نمی‌شود و امیدی به آینده وجود ندارد، عملا ریشه نارضایتی و احساس تبعیض در میان دانشجویان دوانده می‌شود
پرایس ادعا کرد: «پاسخی که ایران اخیرا ارسال کرد سازنده نبود و به ما اجازه کامل کردن توافق را نداد. ولی ما همچنان معتقدیم که بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران امکان‌پذیر است».
رامین رضاییان با بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران به تیم ملی برگشت و یکی از چهره‌های مورد توجه اولین تمرین ایران بود‌.
تاج به درخواست خبرنگاری مبنی بر اینکه صراحتا اعلام کند آیا کی‌روش به تیم ملی بر می‌گردد یا خیر، پاسخی نداد.
در شرایطی که مهماندوست پس از استعفا از هدایت تیم ملی آذربایجان  آمادگی خود را برای هدایت تیم ملی ایران اعلام کرده بود، اما این اتفاق با فرصت سوزی رییس فدراسیون تکواندو رخ نداد تا در نهایت مهماندوست بار دیگر به تیم ملی آذربایجان بازگردد.
بنابر اعلام فرابورس، حجم مبنا برای ۳ نماد معاملاتی دارای بازارگردان در بازار‌های اول و دوم فرابورس ایران از روز چهارشنبه (۲ شهریور) اعمال نخواهد شد. همچنین ۳ نماد پرحاشیه فرابورس پس ازمدت‌ها در یک قدمی بازگشت به تابلو بازار سرمایه هستند.
گفته می‌شود در دوره بعدی واریز سود سهام عدالت، افراد تمام سودهای عملکردی سال ۹۸ و ۹۹ را یکجا در سال ۱۴۰۱ دریافت خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ