رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در سیلاب های اخیر یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان تخریب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۵۳ مدرسه فلسطینی واقع در کرانه باختری در معرض تخریب از سوی رژیم صهیونیستی قرار دارند و آینده بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز فلسطینی این مدارس در هاله‌ای از ابهام است.
صهیونیست‌ها این بار اقدام به تخریب خانه یک فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ کرده‌اند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با درخواست شهروندان مبنی بر جمع آوری دکل‌های موسوم به «بی تی اس» از محله ها، گاهی اوقات آنتن دهی و اختلال تلفن همراه دچار مشکل می شود.
نظامیان صهیونیست امروز چهارشنبه به اردوگاه بلاطه در نابلس یورش برده و منزل دو خانواده فلسطینی را با استفاده از مواد منفجره ویران کردند.
دبیر سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: تخریب ساختمان‌ها با اینکه مبحث مهمی است اما در کشور روندی پیش پا افتاده‌ای را در پی گرفته و عمدتاً این موضوع زیان‌های زیادی و غیرحرفیه‌ای خواهد بود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران گفت: هیچ کدام ساختمان‌هایی که در الان در شهر تهران در حال تخریب است، به صورت اصولی تخریب نمی‌شود. با وجود این‌که مهندسان ناظر تلاش می‌کنند در این فرآیند نظارت داشته باشند. معمولاً بدون حضور مجری ذی‌صلاح و بدون وجود صلاحیت تخریب‌ها اتفاق می‌افتد.
رئیس حوزه قضایی بخش خاوران استان تهران از تخریب و اعمال قانون برای ۴۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز خبر داد.
علی اکبر فسایی در این مورد گفت: یکی، دو موردی که در سنوات گذشته در این ارتفاعات احداث شده بود با هماهنگی‌های قضائی تخریب شده است.
سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: خبری مبنی بر درگیری ۲ نفر در محله تهرانسر تهران و تخریب اموال شهروندان دریافت شد و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، این افراد با استفاده از سلاح سرد با تخریب خودرو اقدام به قدرت نمایی می‌کردند.
دفتر هماهنگی امور انسان‌دوستانه سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تنها طی دو هفته ۳۸ ساختمان متعلق به فلسطینیان را تخریب و مصادره کرده است.
سرهنگ گودرزی تصریح کرد: سپس متهم مقابل چشم پلیس از همه اهالی محل به دلیل ایجاد حس ناامنی و رعب و وحشت معذرت خواهی کرد.
برای احیاء برجام و برداشتن تحریم‌ها دو فرصت داشتیم که هر دو فرصت از دست رفت. یکی اواخر اسفند ۹۹ یا اوایل ۱۴۰۰ بود که به دلیل انتخابات ریاست جمهوری خواسته شد که در دولت سیزدهم انجام شود و فرصت دیگر اواسط سال گذشته زمانی که بورل سفری به تهران کرد و مذاکراتی انجام داد.
منابع فلسطینی از تخریب منزل اسیر فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در رام الله و درگیری شدید با مقاومت خبر دادند.
نظامیان صهیونیست صبح امروز سه‌شنبه در یورش به غرب رام‌الله (مرکز کرانه باختری) منزل یک خانواده فلسطینی را در این منطقه تخریب کردند.
اصفهان- معاون شهرسازی شهرداری اصفهان با اشاره به وجود ۲۰ هزار پرونده راکد تخریب ساختمان‌های غیرمجاز، گفت: بند ت تبصره ۶ قانون بودجه فرصتی برای مالکان این ساختمان‌ها برای رفع تخلف است.
تبریز- مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی گفت: سه واحد مسکونی در زلزله شب گذشته سراب و میانه ۱۰۰ درصد تخریب و برخی واحدها نیز از ۳۰ تا ۵۰ درصد دچار خسارت شدند.
جو رسانه‌ای معاند اقدام به تحریف موضوع و ایجاد ارتباط دروغین میان اغتشاشات سال گذشته و تخریب‌ کافه‌های اکباتان کرده بود که با اعلام تجاوز غیرقانونی این کافه‌ها به فضای عمومی این موضوع رد شد.
در حال حاضر ۲۶ کشته و ده‌ها زخمی گزارش شده است. بیش از ۱۰ گردباد از مرز لوئیزیانا-می سی سی پی به آلاباما حرکت کردند و بیش از ۱۰۰ مایل تخریب را در مسیر خود بر جای گذاشتند.
اهواز- مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: در خوزستان پنج هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی وجود دارد که ۵۳ درصد آنها مقاوم، ۱۹ درصد نیازمند مقاوم‌سازی و همچنین ۲۸ درصد نیازمند تخریب و احداث دارند.
اهواز- مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: در خوزستان پنج هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی وجود دارد که ۵۳ درصد آنها مقاوم، ۱۹ درصد نیازمند مقاوم‌سازی و همچنین ۲۸ درصد نیازمند تخریب و احداث دارند.
تصاویر تخریب یک دودکش قدیمی به طول ۱۵۰ متر با استفاده از مواد منفجره در شمال سیبری را ببینید.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: ۱۵۰ دستگاه آمبولانس در اغتشاشات اخیر تخریب شد که تعدادی از آنها غیر قابل استفاده است.
شهرداری منطقه ۵ تهران با حکم قضائی مستحدثات غیرمجاز در حریم ۱۸۰۰ متری ارتفاعات مراد آباد واقع در ناحیه ۳ منطقه ۵ را تخریب کرد.
«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات گفت: «بهتر است آن‌ها در فرمایشات خود بحث‌های کارشناسی را هم در نظر بگیرند. البته اخلاق ما این نیست که گذشته را تخریب کنیم. آن‌ها به طور مثال می‌گویند سرکوب تعرفه اینترنت در ۴ سال گذشته نداشتیم، اما در سازمان تعزیرات پرونده ۱۱۰۰ میلیارد تومانی برای جریمه ۲ اپراتور وجود دارد که به خاطر افزایش اندک تعرفه در سال‌های گذشته بوده است؛ اگر این سرکوب تعرفه نیست پس چیست؟ آیا روا است برای محبوب ماندن، اجازه ندهیم تعرفه‌ها افزایش پیدا کند که در نهایت منجر به عدم توسعه شبکه شود؟»
رمانداری الیگودرز گفت: از جمله آسیب‌های سیل اخیر، تخریب ۱۰۰ درصدی شبکه آبرسانی منطقه عشایری خلیل آباد الیگودرز است که هر چه سریع‌تر تامین اعتبار و وارد مرحله بازسازی و احیا می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ