رئیس حوزه قضایی بخش خاوران استان تهران از تخریب و اعمال قانون برای ۴۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا سازه‌ای آنسوتر از محل تخریب به یکباره به فروپاشی کامل رسیده، احتمالا نشانه‌ای آشکار از رعایت نشدن اصول ایمنی در ساخت آن ساختمان است و این سوال را به دنبال دارد که چگونه تخریب آن سازه در دستور کار قرار نداشته است؟ آیا قوانین و مقررات به شکل سلیقه‌ای و موردی اجرا می‌شود و ممکن است در مجاورت یک سازه ناایمن که حکم تخریبش نیز صادر شده، سازه‌ای به این شدت ناامن، بی هیچ خللی برپا شود؟
در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز به علت ریزش 5 ساختمان در خلازیر ۴ نفر جان خود را از دست دادند و به سرعت از سوی دستگاه قضایی بازپرسی ویژه برای رسیدگی به ابعاد مختلف این حادثه انتخاب شد.
با وجود تلاش میلان و اینتر برای ساخت ورزشگاه جدید، مقرر شد که ورزشگاه سن سیرو نیز تخریب نشود.
دادستان تهران گفت: در راستای اجرای طرح ساماندهی رود دره اوین - درکه و نیز مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه رود دره، ۱۹ کپر و ۴ ساختمان در محله اسلام آباد تخریب و جمع آوری شد.
چنین سازه‌هایی می‌توانند میزان انتشار کربن در حین ساخت و ساز را به‌طور معنی‌داری کاهش دهند. حتی در صورت نیاز به تخریب ساختمان، شاید بتوان از مواد به‌کار رفته، در جایی دیگر برای احداث سازه‌ای دیگر هم استفاده کرد.
بوستان کوهپایه به مساحت ۷۷۰ مترمربع یکی از بوستان‌های محلی در اسدآباد زعفرانیه است که ۲۲ اسفند پارسال شخصی با در اختیار داشتن رای قضایی و حکم قلع درخواست ساخت و ساز در این بوستان کرده‌است.
صاحب یک ملک در لوکشین فیلم برادران لیلا که دختر مورد علاقه علیرضا با بازی نوید محمدزاده در آن زندگی می‌کرد، بعد از اتمام پروژه خانه را کوبیده و آپارتمانی ۶ طبقه ساخته است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با تاکید بر لزوم ارائه رونوشت به شرکت برق منطقه‌ای برای بررسی موقعیت ساختمان، پیش از صدور پروانه ساخت و ساز از سوی سازمان‌های ذیربط افزود: در زمان حاضر ساخت و ساز‌ها در منطقه وسیعی از از شرق و جنوب تهران، زیر خطوط انتقال و دکل‌های برق ساخته شده، درحالی که این رویه خلاف همه ضوابط است و این هدف علاوه بر آسیب به تجهیزات برق خطر جانی بسیار بالایی برای سازندگان یا ساکنان دارد.
مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران از مصدومیت شش نفر از پرسنل شهرداری در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۱۹ خبر داد.
شب گذشته هنگام تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز تعدادی از مأموران یگان حفاظت شهرداری تهران مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
نظامیان صهیونیست امروز با یورش به شهر اریحا در کرانه باختری، منزل در حال ساخت یک خانواده فلسطینی را تخریب کردند.
رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه تخریب منازل فلسطینی ها در مناطق مختلف را شدت بخشید و روند ساخت یک شهرک جدید در اراضی اشغالی را نیز کلید زد.
بساز بفروش و ساخت و ساز‌های بزن بهادری، یکی از مشکلات شهرداری‌ها در ادوار مختلف بوده است. سوداگران طی برنامه ریزی دقیق در زمانی که می‌دانند وضعیت شهر در موقعیت حساسی قرار دارد زمین‌های حاشیه حریم را تقسیم کرده و به مردم می‌فروشند ویا با ساخت و ساز‌های شبانه و بدون ایمنی سنگ روی سنگ می‌آورند و با قلدری مانع از تخریب سازه‌ها می‌شوند.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز منطقه خلازیر تهران خبر داد.
شهرداری منطقه ۵ تهران با حکم قضائی مستحدثات غیرمجاز در مراد آباد واقع در ناحیه ۳ منطقه ۵ را تخریب کرد.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
شهردار منطقه ۱۸ گفت: سازه‌ای در منطقه ۱۸ در مدت ۴۸ ساعت بیش از ۶ طبقه اسکلت زده بود، اما امروز این سازه تخریب می‌شود ما فقط در یک روز ۱۲ ویلا ساخته شده را تخریب کردیم که این کار در تاریخ شهرداری تهران بی سابقه بوده است.
تشویش به اغتشاش جرم مشترک سلبریتی هایی است که نمک خوردند و نمکدان شکستند. کسانی که با حمایت و پول بیت المال رشد کرده و شناخته شدند حالا مردم را تشویق به تخریب اموال عمومی بیت المال کردند.
بازار تاریخی اراک به عنوان هسته اولیه ساخت این شهر و نماد هویت مردم اراک روزگار خوبی ندارد و برای رهایی از تخریب نیازمند مشارکت فوری دستگاه‌ها و نهادهای متولی است.
دو باشگاه اینتر و میلان توافق کردند که ورزشگاه سن سیرو را به عنوان بخشی از پروژه ساخت ورزشگاه جدیدشان تخریب کنند.
شهرداری منطقه ۵ تهران با حکم قضائی مستحدثات غیرمجاز در حریم ۱۸۰۰ متری ارتفاعات مراد آباد واقع در ناحیه ۳ منطقه ۵ را تخریب کرد.
اقدامات در خصوص آزادسازی بستر و حریم رودخانه فرحزاد از سال‌های گذشته آغاز و مورد بررسی قضایی قرار گرفته است؛ مطابق تبصره‌های سه و ۴ قانون توزیع عادلانه آب صیانت و حراست از حریم رودخانه وظیفه ذاتی شرکت آب منطقه‌ای و وزرات نیرو بوده و در این رابطه و برای حفظ و حراست از حریم رودخانه فرحزاد، دستورات لازم به شرکت آب منطقه‌ای تهران صادر شده است.
معاون دادستان تهران از تخریب ۱۲ هکتار از ابنیه ساخته شده غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه فرحزاد، خبر داد.
بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، ایرانسل در اردیبهشت ماه، پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی اعلام شد. در گزارش مشابه مربوط به فروردین ماه نیز، ایرانسل، اپراتور پیشتاز لقب گرفته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ