دفتر هماهنگی امور انسان‌دوستانه سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تنها طی دو هفته ۳۸ ساختمان متعلق به فلسطینیان را تخریب و مصادره کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس حوزه قضایی بخش خاوران استان تهران از تخریب و اعمال قانون برای ۴۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز خبر داد.
جهاد اسلامی و حماس به تخریب منزل اسیر فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست واکنش نشان دادند.
وزارت خارجه اردن حمله به منزل سفیر این کشور در سودان را محکوم کرد.
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد، اوچا، اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست تنها در دوهفته، ۴۲ ساختمان فلسطینیان را تخریب و مصادره نموده‌اند.
یک گزارش آماری مستند نشان می‌دهد سران رژیم صهیونیستی طی سال گذشته میلادی (۲۰۲۲)، ۹۵۳ منزل مسکونی فلسطینی‌ها را در کرانه باختری را تخریب کردند.
صارمی با تاکید بر ممنوعیت عملیات تخریب و گودبرداری از ۲۵ اسفند ماه، اظهار داشت: انجام هرگونه عملیات اجرایی بجز تمهیدات لازم برای افزایش ایمنی، اجرای سازه نگهبان و پایدارسازی جداره گود زیر نظر مهندس ناظر پروژه و با اعلام قبلی به اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران، در بازه زمانی ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ ممنوع خواهد بود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، دستورالعمل استقبال از بهار ۱۴۰۲ را با محوریت ایمنی شهر و شهروندان و بهبود سیما و منظر شهری در ایام منتهی به پایان سال و تعطیلات نوروزی ابلاغ کرد.
ملکی با بیان اینکه این انفجار منجر به آتش سوزی نشد گفت: یک زن ۵۷ ساله و مردی ۳۵ ساله که البته بطور کامل زیرآوار قرار نداشتند در محل گرفتار بودند که آتش نشانان این ۲ فرد را از محل خارج کردند.
سرقت و تخریب گسترده منصوبات مخابراتی اعم از مرکزی و آبونه شبکه تلفن ثابت در حجم بالا و تکرار مکرر آن عمده علت قطع طولانی مدت ارتباطات مشترکین خطوط تلفن ثابت در زاهدان است
ارومیه - وزیر آموزش و پرورش ظهر شنبه به صورت میدانی از مدارس و آموزشگاه های تخریب شده در اثر زمین لرزه ۵.۹ ریشتری خوی بازدید کرد.
مشهد ـ مدیر منطقه دوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: نشت گاز شهری منجر به وقوع انفجار و تخریب دیوار یک مسجد در بلوار هدایت مشهد شد.
شبکه کان (تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی) در گزارشی به جزئیات توافق اخیر میان بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود و بتسلئیل اسموتریچ رئیس حزب صهیونیسم دینی اشاره کرد.
حکم تخریب خانه مجریان عملیات ضدصهیونیستی در جنین از سوی نظامیان صهیونیستی صادر شد.
منابع فلسطینی از تخریب روستای العراقیب در صحرای نقب (جنوب اراضی اشغالی) برای دویست و هشتمین بار پیاپی از سوی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
شهرداری منطقه ۵ تهران با حکم قضائی مستحدثات غیرمجاز در مراد آباد واقع در ناحیه ۳ منطقه ۵ را تخریب کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اغتشاش و تخریب اموال عمومی در هیچ‌جای جهان تحمل نمی‌شود و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.
مشاور رئیس جمهور اوکراین گفت: «باید هر چیز غیرقانونی را نابود و تخریب کرد». اشاره مشاور زلنسکی به پل کریمه است که بعد از الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه، توسط این کشور ساخته و به دست پوتین نیز افتتاح شد.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از سرقت اموال ۲ شعبه بانک در اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: ۱۲ شعبه بانک نیز نیز توسط اغتشاشگران تخریب شده است.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از تخریب اموال عمومی و اموال شهروندان در اغتشاشات شب گذشته رشت خبر داد.
دو باشگاه اینتر و میلان توافق کردند که ورزشگاه سن سیرو را به عنوان بخشی از پروژه ساخت ورزشگاه جدیدشان تخریب کنند.
شهرداری منطقه ۵ تهران با حکم قضائی مستحدثات غیرمجاز در حریم ۱۸۰۰ متری ارتفاعات مراد آباد واقع در ناحیه ۳ منطقه ۵ را تخریب کرد.
سعید فارس السعید کارشناس مسائل امنیت ملی سوریه گفت که نظامیان آمریکا، ترکیه و شبه نظامیان قسد همچنان به روند سرقت و تخریب آثار باستانی سوریه ادامه می دهند.
کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضعف سازه ای در پروژه، بار ثقلی بسیار زیاد که با حذف یک تیر یا ستون امکان باز پخش مجدد را ندارد، فقدان محاسبات مربوط به انهدام پیشرونده، نامناسب بودن اتصالات تیرها و ستون ها، ضعیف بودن ستون ها، فقدان شکل پذیری لازم در اتصالات، ضعف جوشکاری، ضعف بتن به نحوی که میلگردها بدون هیچگونه پیوستگی و چسبندگی از بتن خارج شده و بتن در موارد متعدد خرد شده است را از مهم ترین علل فنی فروریزش ساختمان متروپل برشمرد.
روز گذشته، شاهکار وزارت صمت در خصوص اعلام نتایج تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه، بسیاری از متقاضیان را دچار سردرگمی کرد. حال امروز رئیس سازمان، حمایت توپ این وضعیت آشفته را به زمین خودروسازان انداخت و آن ها را مقصر دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ