عضو هیأت علمی دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه حجاب سد اولی است که در دیدگاه پست مدرن تلاش می شود تا شکسته شود گفت: اگر این سد اول شکسته شود بسیاری از ارزشهای دینی شکسته خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین باری که اسم رستوران «نامبر سیکس» مطرح شد، مربوط به همان روزهاست. پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲ بود که عنوان شد رستوران نامبر سیکس هم به دلیل رعایت‌نکردن حجاب اخطار پلمب دریافت کرده است. آن روز‌ها عنوان شده بود که این رستوران متعلق به یکی از وابستگان درجه یک کریم باقری است
مدافع تیم ملی فوتبال زنان مراکش اولین بازیکنی شد که در تاریخ مسابقات جام جهانی زنان با حجاب بازی کرد. «نُهیله بنزینه» مدافع تیم ملی مراکش با قرار گرفتن در ترکیب اصلی مقابل کره‌جنوبی، تبدیل به اولین زن فوتبالیست در تاریخ مسابقات جام جهانی زنان شد که با پوشش حجاب بازی کرد.
بازیکن تیم ملی فوتبال زنان مراکش در دیدار برابر کره جنوبی با پوشش کامل بازی کرد تا به اولین زنی تبدیل شود که در جام جهانی با حجاب بازی کرده است.
محمد صادقی، بازیگر صداوسیما که روز گذشته با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را درخصوص حجاب تهدید کرده بود، صبح امروز در منزلش در شرق تهران بازداشت شد.
محمد صادقی، بازیگر صداوسیما که روز گذشته با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را درخصوص حجاب تهدید کرده بود، صبح امروز در منزلش در شرق تهران بازداشت شد.
امام جمعه موقت تهران درباره مساله حجاب با بیان اینکه کشف حجاب ریشه در سیاست انگلیسی‌ها دارد و اولین کسانی که این مساله را دامن زدند بهاییان بودند، گفت:، اما این‌ها مواجه شدند با زنان اصیلی که دست از صیانت و حجاب خود برنداشتند.
امام جمعه موقت تهران درباره مساله حجاب با بیان اینکه کشف حجاب ریشه در سیاست انگلیسی‌ها دارد و اولین کسانی که این مساله را دامن زدند بهاییان بودند، گفت:، اما این‌ها مواجه شدند با زنان اصیلی که دست از صیانت و حجاب خود برنداشتند.
فرمانده انتظامی مازندران گفت: مالکان ۱۷۰ دستگاه خودرو تاکنون تذکر دریافت کردند و در اولین مرحله تذکر از طریق سامانه پیامکی انجام می‌شود و مطابق با قانون در صورت تکرار توقیف به صورت سیستمی و برای بار سوم توقیف به صورت فیزیکی انجام می‌شود.
اولین تفاوت این دو لایحه به تعریف‌شان از موضوع مورد بحث در لایحه‏ای است که دست به تدوین‌اش زده‌اند. در تمام متن لایحه قوه قضائیه، موضوع کشف حجاب مدنظر است، اما آنچه مورد نظر لایحه ستاد امر به معروف و نهی از منکر است، ۹ مورد است که از عدم رعایت پوشش شرعی تا آلودگی صوتی، روبه‌رویی زن و مرد، رقص و سگ‌گردانی و... را در نظر دارد.
ریانه برناوی و علی القرنی، نخستین فضانورد زن سعودی و دومین فضانورد مرد عربستان سعودی وارد ایستگاه فضایی بین‌المللی شدند. ریانه برناوی که به عنوان اولین زن عربستان سعودی به فضا رفته بسیار تلاش کرد تا در ایستگاه فضایی نیز حجاب خود را حفظ کند. درحالی که سه فضانورد دیگر هنگام استقبال در آغوش دیگر فضانوردان قرار گرفتند، ریانه از انجام این کار امتناع کرد و بار‌ها کلاهی که برای پوشاندن موهایش استفاده کرده را جابجا کرد. برناوی و القرنی روز دوشنبه با یک موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس عازم ایستگاه بین‌المللی فضایی شدند. آن‌ها و دیگر همراهانشان به سلطان النیادی فضانورد اماراتی خواهند پیوست که هم‌اکنون برای یک ماموریت شش ماهه در ایستگاه فضایی بین‌المللی به سر می‌برد.
سرنشین یک دستگاه خودرو بعد از طی دو مرحله تذکر ضمن بی‌توجهی برای بار سوم، به اقدامات غیرقانونی خود ادامه داده و خودروی نامبرده در پارکینگ منزل مالک به وسیله قفل چرخ توقیف قانونی گردید.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اولین نشست با اعضای این شورا: در مسئله حجاب نباید عده رها کنند و بگویند دیگر نمی‌شود کاری کرد و دست از اقدام و برنامه ریزی بردارند و قبول کنند که این مسابقه با باخت به پایان رسیده است.
تصویری از اولین نمونه پیامک «کشف حجاب» در خودرو در فضای مجازی منتشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است./منبع: خبرآنلاین
تصویری از اولین نمونه پیامک «کشف حجاب» در خودرو در فضای مجازی منتشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
گفته می‌شود در اولین روز از اجرای این طرح ماموران پلیس اماکن به مراکز تجاری و پاساژ‌ها مراجعه کرده و وضعیت حجاب فروشندگان و حاضران را بررسی کرده‌اند.
کیهان نوشت: اولین گام ضروری و اجتناب‌ناپذیر پیشگیری جدی از کشف حجاب است. همان‌گونه که معتاد فریب‌خورده را به حال خود رها نمی‌کنند تا با اندرز و نصیحت از این بلای خانمانسوز دست بردارد بلکه ابتدا و در اولین گام مانع استفاده او از مواد مخدر می‌شوند و در گام بعدی، برای آگاهی او از عواقب خطرناک اعتیاد و ضرورت ترک آن تلاش می‌کنند.
بامدادنو نوشت: در خبری منتشر شده توسط شرکت متروی تهران اعلام شده بود: در راستای مطالبات عموم مردم شریف ایران در موضوع حجاب، «طرح تذکر لسانی، وظیفه همگانی» در ایستگاه‌های مترو تهران و حومه اجرا می‌شود.
سفیران انگلیس، هلند و دانمارک در اولین روز از سال نو، با پیاده‌روی در خیابان ولیعصر نوروز را گرامی داشتند.
سارا خادم‌الشریعه در شرایطی با برداشتن روسری در رقابت‌های آلماتی حضور پیدا کرد که کمی قبل از آن یکی، دو ورزشکار ایرانی هم چنین کرده بودند؛ ولی آن‌ها بعدا گفتند که آن اقدام‌شان سهوی بوده و مشکلی با حجاب نداشته‌اند. سارا، ولی در گفت‌وگوی اخیرش درباره برداشتن حجابش در رقابت‌های قزاقستان می‌گوید: «اینجا دیگر می‌خواهم با خودم روراست باشم. قبل از بازی‌های جهانی، به هر تورنمنتی که می‌رفتم، فقط جلوی دوربین حجاب می‌گذاشتم؛ چون نماینده ایران بودم. احساس خوبی نداشتم و تصمیم گرفتم به این شرایط پایان بدهم».
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران روسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کردند.در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدیو خبرساز شده است. در ویدیو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجرا است.
مسائلی که در نشست موتلفه اسلامی مطرح شد، به‌وضوح نشان می‌دهد یکی از ریشه‌دارترین احزاب اصولگرا، در چه نسبتی با آنچه در خیابان مطالبه می‌شد، قرار دارد. به نظر می‌رسد در همین اولین جلسه موتلفه اسلامی به‌وضوح جایگاه سیاسی خود را به‌نوعی تعریف کرد که می‌توان چنین برداشت کرد، این جریان در نقطه مقابل آنچه در کف خیابان به‌عنوان شعار مطرح شده قرار دارد.
امام جمعه تهران گفت: در ماجرای فتنه‌انگیزی‌های سه ماهه اخیر از میان آسیب‌های مادی و معنوی که به جامعه ما وارد شد ۲ آسیب مهمتر و برجسته تر است. اولین آن شکستن قداست‌ها و بی‌حرمتی به مقام زن به ویژه با شکستن حریم عفاف و حجاب است.
فاضل لنکرانی اظهار داشت: حکومت ما اگر حکومت غیر دینی بود، کاری با آن نداشتند! الآن مشکل اصلی آنها همین است؛ منتهی برای از بین بردن دین میان زن‌ها، اولین عامل این است که حجاب را از بین ببرند، فساد و بی‌بند و باری را زیاد کنند، دشمن دنبال اینهاست. انسان نباید از این مسئله غفلت کند.
نماینده دادستان ادامه داد: متهم در همراهی با مسیح علی‌نژاد به فراخوان وی عمل کرده و ضمن کشف حجاب در معابر عمومی فیلمی از خود گرفته و در فضای مجازی منتشر می‌کند که همان فیلم در شبکه‌هایی همچون شبکه سعودی اینترنشنال منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ