معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران گفت:حدود ۶.۵ میلیارد دلار از تفاهم‌نامه با شرکت گازپروم روسیه تبدیل به قرارداد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال با تاکید بر این که ضعف مدیریت در سالهای اخیر لطمات جبران ناپذیری به استقلال وارد کرده است گفت: این که قرارداد یک سرمربی در فرودگاه امضا شود اقدامی «نوبرانه» است.
یک روزنامه عراقی به خلف وعده‌های آمریکا در تجهیز ارتش عراق به سلاح‌های خریداری شده اشاره کرد و نوشت که واشنگتن بیشتر تمایل دارد این قراردادهای تسلیحاتی حالت صوری داشته باشند.
یک رسانه فرانسوی از امضای قرارداد 185 میلیون یورویی شارل لکلرک با فراری ایتالیا خبر داد.
میلاد سرلک قرارداد خود را به مدت یک‌فصل دیگر با‌ پرسپولیس تمدید کرد.
شرکت انرژی قطر، قرارداد طولانی مدتی برای تامین میعانات گازی گروه اینوک دبی (متخصص در زمینه نفت و گاز) امضا کرد.
منابع عراقی اعلام کردند که عراق و شرکت فرانسوی توتال، قراردادی کلان برای اجرای چند پروژه نفت، گاز و انرژی های تجدید پذیر به امضا رساندند.
وزیر نفت با اشاره به هدف‌گذاری برای جذب ۲۵۰ میلیارد دلار سرمایه‌ در صنعت نفت ایران طی هشت سال آینده، گفت: در ۲۰ ماه گذشته، ۴۰ میلیارد دلار قرارداد با شرکت‌های داخلی و خارجی امضا کردیم.
روبن نوس، بازیکن ملی پوش پرتغالی با عقد قراردادی سه ساله به الهلال پیوست.
امضای قرارداد نکونام و استقلال به فردا موکول شد
منابع قطری از امضای قرارداد گازی طولانی مدت این کشور با چین خبر دادند.
مدیران موقت استقلال در حالی‌که احتمال دارد در مجمع ماه جاری و یا با ورود خریدار جدید دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشند، دست به ایجاد یک تعهد سنگین جدید زده‌اند و قول‌های عجیبی به مربی پرتغالی خود داده‌اند که قرار است بزودی امضا شود
مدیران موقت استقلال در حالی‌که احتمال دارد در مجمع ماه جاری و یا با ورود خریدار جدید دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشند، دست به ایجاد یک تعهد سنگین جدید زده‌اند و قول‌های عجیبی به مربی پرتغالی خود داده‌اند که قرار است بزودی امضا شود
بر اساس اعلام سازمان لیگ امضای قرارداد ارزی با بازیکنان و مربیان ایرانی ممنوع شده است.
مدیران نفت مسجدسلیمان با پلن جدیدی به دنبال انتخاب سرمربی برای تیم خود هستند.
عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۶۸ هزار و ۶۵۲ واحد به مبلغ ۲۳ هزار و ۵۳۳ میلیاردتومان خبر داد.
عربستان و سلطان نشین عمان قراردادی در زمینه ارتباطات و کابل های دریایی به امضا رساندند.
سرپرست بانک مسکن گفت: بانک مسکن در دولت سیزدهم با ۱۶ هزار و ۶۲۵ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۶۵۲ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.
رئیس تیم مرسدس آلمان درباره وضعیت همکاری با قهرمان هفت دوره فرمول یک صحبت کرد.
شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ۲ قرارداد پژوهشی با جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی و پارک علم و فناوری استان خوزستان امضا کرد.
منابع قطری اعلام کردند که این کشور یک قرارداد ۱۵ ساله که از سال ۲۰۲۶ شروع می شود برای صادرات گاز مایع به آلمان به امضا رسانده است.
جواد اوجی وزیر نفت در هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: تفاهم‌نامه‌ای نزدیک به ۴۰ میلیارد دلار با شرکت «گاز پروم» امضا کرده‌ایم که یکی از شرکت‌های بزرگ دنیاست.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به فرصت تبدیل ایران به هاب گازی منطقه گفت: سناریوی ایران برای تجارت گاز با روسیه، خرید گاز از این کشور و سپس صادرات گاز خودمان به کشور‌های همسایه است.
سرپرست دبیری فدراسیون اعلام کرد که ۷۰ درصد مجموعه وزنه‌برداری به غیر واگذار شده است.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از امضای قرارداد صادرات ۴۰ دستگاه توربین ساخت ایران به روسیه خبر داد و اعلام کرد که تولید گاز ایران در دوران تحریم دو برابر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ