آجیل سرشار از ویتامین E به عنوان آنتی اکسیدانی است که ناجی محصولات مراقبت از پوست محسوب می‌شود. ویتامین E محافظ پوست در برابر آسیب‌های ناشی از استرس اکسیداتیو است و مانند اسید‌های چرب امگا ۳ منجر به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های اشعه UV خورشید نیز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلات کامل کمک می‌کنند عمری طولانی‌تری داشته باشید. تحقیقی که روی ۴۰ هزار زن (پس از یائسگی) انجام شد، نشان داد آن‌هایی که در طول هفته ۴ تا ۷ وعده غلات کامل استفاده می‌کردند تا ۳۱ درصد، از خطر مرگ بر اثر سرطان و بیماری‌های قلبی در امان هستند.
سیب زمینی منبع خوبی از پتاسیم است، ماده معدنی که به انقباض عضلات که در مردان رایج‌تر است، کمک می‌کند.
دریافت کالری کم همیشه به معنای کمتر غذا خوردن نیست؛ غذا‌های کم‌کالری بسیاری وجود دارند که مصرف منظم آن‌ها باعث مدیریت اشتها و کاهش وزن می‌شود. غذا‌هایی که نه تنها حاوی مواد مغذی هستند، بلکه سیرکننده نیز هستند و حتی وسوسه پرخوری را کاهش می‌دهند.
نکته عجیب درباره لایحه «نحوه برگزاری تجمعات» تهیه شده در دولت رئیسی، تاسیس مجازاتی جدید است. این لایحه در مواد ۵، ۲۵ و ۳۲ رسما از مجازاتی سخن به میان آورده که تا امروز در هیچ یک از قوانین وضع شده در جمهوری اسلامی و آراء صادر شده از سوی دادگاه‌ها وجود ندارد: «ممنوعیت حضور در تجمعات». ماده ۳۲ این لایحه تاکید کرده که اگر کسی از مواد این لایحه تخلف کند، به «۶ ماه تا ۳ سال حبس» یا «ممنوعیت شرکت در تجمعات» محکوم خواهد شد.
عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار تدوین آیین نامه تبصره دو ماده ۷ قانون کار را یکی از مهمترین خواسته‌ها و انتظارات جامعه کارگری دانست و با اشاره به طرح حذف شرکت‌های پیمانکاری گفت: جامعه کارگری امیدوار است که در جهت تحقق مطالبات بحق خود در هفته کارگر اخبار مسرت بخشی بشنود.
تغییر سبک زندگی و الگوی غذایی افراد در ماه مبارک رمضان، ممکن است منجر به عوارضی مانند افت فشار یا قند خون، سوءهاضمه، سردرد و... شود که با راهکار‌هایی می‌توان این عوارض را بهبود بخشید.
محافظت از استحکام و سلامت عضله‌های بدن، یکی از اصول کلیدی برای داشتن زندگی سالم و فعال است. با این‌حال، توده‌های عضلانی بدن پس از ۵۰ سالگی بین ۱ تا ۲ درصد در هر سال کمتر می‌شوند و استحکام و قدرت آن‌ها نیز سالانه بین ۱.۵ تا ۵ درصد کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل هم استفاده منظم از مواد غذایی خاصی که نقش موثری در افزایش توده‌های عضلانی دارند، بسیار مهم است.
ماهی‌های چرب مانند سالمون، تن، قزل‌آلا و... در گروه بهترین منابع برای دریافت اسیدهای چرب امگا-۳ قرار می‌گیرند. این اسیدهای چرب غیراشباع چندزنجیره‌ای می‌توانند تضعیف عضلات بدن را کنترل کنند، نقش مثبتی در بهبود عملکرد عضلات داشته باشند و حجم توده‌های عضلانی را افزایش دهند.
بسیاری از افراد می‌دانند که سالمونلا می‌تواند در مرغ نهفته باشد، اما آیا می‌دانستید که این باکتری در پیاز و هلو نیز وجود دارد؟ این موارد تنها برخی از نکات یادآوری شده غافلگیر کنده در فهرست غذا‌های مرتبط با جدی‌ترین شیوع بیماری‌ها در ایالات متحده هستند.
افرادی که در معابر و اماکن عمومی اقدام به کشف حجاب یا برهنگی کنند، مطابق بند ۳ جدول مجازات می‌شوند. مطابق ماده ۴ نیز افرادی که در فضای مجازی اقدام به کشف حجاب یا برهنگی کنند، مطابق بند (۴) جدول اعمال قانون می‌شوند.
مدیرکل حافظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه در پنج روز گذشته، فاصله دو پرنده به هم نزدیک‌تر شد، اعلام کرد که ساعت ۷ صبح امروز به سبب فراهم شدن شرایط، رهاسازی براساس پروتکل‌های لازم و خرد جمعی با مجموعه اداره کل محیط زیست استان و شهرستان فریدونکنار و همچنین پیگیری دفتر حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست و مرکز تکثیر و نگهداری درنا در بلژیک، صورت گرفت.
در سنین ۸۵ سالگی به بعد، درصد زیادی از مردان با عارضه بزرگی پروستات زندگی می‌کنند، اما با اتخاذ یک رژیم غذایی مناسب و سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌توان پروستات را سالم نگه داشت و خطر ابتلا به هیپرپلازی خوش خیم را کاهش داد.
ماده ۷ طرح مالیات بر عایدی سرمایه جهت بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شد که در این ماده آمده تمام تراکنش‌های مالی حساب های تجاری به سازمان امور مالیاتی ارسال می‌شود.
همگان کباب را دوست دارند، اما کباب کردن گوشت ممکن است خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد، زیرا کبابی کردن ماده غذایی پروتئین و قند موجود در آن را تبدیل به کربن می‌کند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی از تامین و ذخیره حداکثری گندم در کشور خبر داد و گفت: ماده اولیه تولید نان یعنی گندم تا خرداد ماه سال آینده پاسخگوی مصرف کشور است.
مرکبات منبع عالی ویتامین C به شمار می‌روند. این ویتامین یک ماده مغذی برای تقویت سیستم ایمنی بدن بوده و برای حفظ سلامت پوست ضروری است. در واقع یک عدد پرتقال متوسط تمام نیاز روزانه شما به ویتامین C را تامین می‌کند.
طرح استیضاح شماری از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت جناب آقای سید رضا فاطمی امین که در مورخه ۱۹/۷/۱۴۰۱ به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شده بود، با توجه به مهلت قانونی و داشتن نصاب لازم اعلام وصول می‌شود. مطابق با ماده ۲۲۳ آیین‌نامه داخلی مجلس وزیر صمت حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهد بود.
داده‌های سازمان ملل در روز جمعه (۷ اکتبر) نشان داد که قیمت‌های جهانی مواد غذایی برای ششمین ماه متوالی در سپتامبر کاهش یافته است زیرا از زمان ثبت رکورد پس از جنگ روسیه و اوکراین، به کاهش خود ادامه داده است.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فردا اصلاح ماده واحده تبصره ۷ قانون بودجه در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود که بر اساس آن حقوق گمرکی واردات تجهیزات، مواد اولیه و ماشین آلات تولید از ۴ به یک درصد می رسد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با لایحه اصلاح تبصره‌های ۱ و ۷ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور درباره کاهش درصد حقوق گمرکی برخی کالاهای وارداتی موافقت کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در هیچ جای قانون تصریح نشده که باید متن توافق به صحن آید بلکه ماده ۷ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها می‌گوید که کمیسیون امنیت ملی بعد از بررسی گزارش وزارت خارجه درباره عملکرد طرف مقابل در لغو تحریم ها، گزارشی به صحن علنی ارائه کرده و مجلس روی این گزارش اظهار نظر می‌کند و نه روی متن توافق.
طبق بند الف ماده ۱ دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضائیه، ۷ نهاد می توانند با ثبت نام در سامانه مشارکت با دستگاه قضایی همکاری کنند.
رئیس جمهور گفت: سیاست و تلاش دولت کنترل تورم و جلوگیری از اقدامات تورم‌زا بوده و در این زمینه حتی مواردی درخواست اصلاح قانون نیز به مجلس ارائه شد که اثر تورمی نداشته باشد.
پیش از ظهور مک‌لاگلین در دو و میدانی جهان، رکورد این ماده ۵۲ ثانیه و ۱۶ ثانیه بود و در اختیار «دلیله محمد» دیگر دونده آمریکایی قرار داشت. اما مک‌لاگلین ۷ تیر پارسال در مسابقات انتخابی داخلی آمریکا این رکورد را برای نخستین‌بار شکست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ