سخنگوی وزارت صمت گفت: فردا اصلاح ماده واحده تبصره ۷ قانون بودجه در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود که بر اساس آن حقوق گمرکی واردات تجهیزات، مواد اولیه و ماشین آلات تولید از ۴ به یک درصد می رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاهش حقوق گمرکی اقلام دارویی فصل ۳۰ کتاب مقررات صادرات و واردات و کاغذ ترمال سونوگرافی از ۴ به یک درصد ابلاغ شد.
کاهش حقوق گمرکی ملزومات و تجهیزات مصرفی پزشکی به یک درصد از ابتدای سال ۱۴۰۲ ابلاغ شد.
سخنگوی دولت با اشاره به توجه رئیس‌جمهور به وضعیت معیشتی و حقوق بازنشستگان تاکید کرد: دولت به هیچ وجه موافق کاهش حقوق بازنشسته‌ها نیست.
رئیس مرکز پژوهش‌ های مجلس در جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: تورم مزمن عامل کاهش ارزش حقوق بازنشستگان است.
امروز در صحن مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات کشور در بخش دارو بحث و تبادل نظر و تاکید شد که باید حقوق گمرکی واردات دارو کاهش یابد تا دارو ارزان به دست مردم برسد.
مرکز ملی فرش ایران از کاهش حقوق ورودی ابریشم خام از ۱۵ درصد به ۱۰ درصد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: دولت و حاکمیت به تنهایی نمی‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثرباشند مدل‌های خودجوش و افراد مبتکر می‌توانند به رفع آسیب‌های اجتماعی کمک کند.
گمرک ایران بخشنامه کاهش حقوق گمرکی یک ردیف تعرفه به یک درصد و افزایش حقوق گمرکی ۷ ردیف تعرفه از یک درصد به چهار درصد از ابتدای سال ۱۴۰۲ را ابلاغ کرد.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، نرخ حقوق گمرکی از ۴ درصد به یک درصد برای کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت.
صالح آبادی گفت: از این تورم راضی نیستیم و باید کاهش پیدا کند. تورم سه عامل داشته است؛ نقدینگی، عوامل عرضه و عوامل انتظاراتی، که همه این عوامل نقش دارند. هرچند نصف این تورم به اصلاحات مربوط به افزایش ۵۷ درصدی حقوق ها، یارانه‌های جدید و تغییر تعرفه گمرکی بوده است.
صالح آبادی گفت: از این تورم راضی نیستیم و باید کاهش پیدا کند. تورم سه عامل داشته است؛ نقدینگی، عوامل عرضه و عوامل انتظاراتی، که همه این عوامل نقش دارند. هرچند نصف این تورم به اصلاحات مربوط به افزایش ۵۷ درصدی حقوق ها، یارانه‌های جدید و تغییر تعرفه گمرکی بوده است.
رکوردزنی جدید قیمت سکه، بخشنامه مالیاتی جدید برای لوکس سواران، فعالسازی تجارت ترجیحی با پاکستان و اعلام فهرست کالاهای مشمول کاهش حقوق گمرکی از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
وزارت صمت در نامه‌ای به گمرک، فهرست کالاهای مشمول کاهش حقوق گمرکی از چهار درصد به یک درصد را اعلام کرد.
گمرک ایران در پی درخواست سازمان غذا و دارو، موضوع کاهش حقوق و تعرفه گمرکی شیرخشک دارویی از 4 به یک درصد را ابلاغ کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از شهرداری تهران می‌خواهم شیرینی افزایش حقوق را با کاهش اضافه کاری تلخ نکنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی قانون اصلاح بودجه ۱۴۰۱ مربوط به کاهش حقوق گمرکی مواد اولیه، واسطه‌ای، اجزا، قطعات، ماشین‌آلات و تجهیزات را برای اجرا ابلاغ کرد.
طحان نظیف گفت: حقوق ورودی شامل حقوق گمرکی و سود بازرگانی است که پیشتر با مصوبه دولت، سود بازرگانی کاهش یافته بود. این لایحه دولت که حالا به قانون تبدیل شده، قانون بودجه امسال را اصلاح می‌کند و حقوق گمرکی را از ۴ درصد به یک درصد کاهش می‌دهد.
سخنگوی شورای نگهبان از تأیید لایحه کاهش حقوق گمرکی خبر داد.
سخنگوی شورای نگهبان از تأیید لایحه کاهش حقوق گمرکی خبر داد.
طبق مصوبه مجلس، نرخ حقوق گمرکی مواد اولیه، قطعات، ماشین‌آلات و تجهیزات که حداکثر ۱۰ درصد بود به یک درصد تقلیل می‌یابد.
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات در حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با لایحه اصلاح تبصره‌های ۱ و ۷ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور درباره کاهش درصد حقوق گمرکی برخی کالاهای وارداتی موافقت کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید دولت حقوق کارمندان را بین سال اضافه کند، چرا که منابع تامین آن مشخص نیست و بار مالی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ