اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز یازدهم آبان ماه در وضعیت قابل قبول قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی ۴ ماهه امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه های خالی تنها ۲ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودورهای لوکس نیز ۶۹۳ میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.
زردچوبه علائم بیماری‌های اضطرابی و افسردگی را کاهش می‌دهد.
اولین فضاپیمای ترابری خودکار (ATV) آژانس فضایی اروپا با نام ژول ورن، در روز هشتم مارس سال ۲۰۰۸ بر فراز موشک آریان ۵ به فضا پرتاب شد. این فضاپیما برای انجام ماموریت‌های رساندن محموله به ایستگاه فضایی بین‌المللی طراحی شده بود و قادر بود بیش از هفت تُن تجهیزات و آزمایشات برای ایستگاه و خدمه آن را حمل کند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز بیست و چهارم خرداد ماه براساس داده‌های ۱۷ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۹۳ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.
مدیرعامل متروی تهران گفت: برای اولین بار بودجه مترو ۶ برابر شده است و بهره‌برداری از ۱۰ ایستگاه خط ۶ در نیمه نخست امسال صورت گرفت.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز سی‌ و یکم فروردین ماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۹۰ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.‌
کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۲، دانشگاه علم و صنعت (منطقه ۴)، شهرداری منطقه ۴، ژئوفیزیک (منطقه ۶)، تربیت مدرس (منطقه ۶)، گلبرگ (منطقه ۸)، شهرداری منطقه ۱۰، شهرداری منطقه ۱۱، پیروزی (منطقه ۱۳)، مسعودیه (منطقه ۱۵)، شادآباد (منطقه ۱۸)، شهرری (منطقه ۲۰)، شهرداری منطقه۲۲ با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در وضعیت قابل قبول قرار دارند.
اصفهان- رئیس شورای اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان از راه‌اندازی ۱۰ ایستگاه امنیت سلامت در جاده های اصلی استان خبرداد.
دو ایستگاه شهرداری منطقه ۱۰ و پارک شکوفه منطقه ۱۴ در وضعیت قرمز آلودگی قرار دارند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و یکم اسفندماه براساس داده‌های ۱۳ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۸۲ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.‌
جلال ملکی: شهید دارابی سال‌ها برای ایمنی شهر تلاش کرد؛ ایشان حین عملیات اطفا در چاهک آسانسور سقوط کرد و به شهادت رسید. حرارت بسیار بالایی در طبقه منفی ۳ وجود داشت و جز معدود حریق‌‌هایی بود که چنین حرارت بالایی را شاهد بودیم / بیش از ۱۵۰ آتش‌نشان از ۱۰ ایستگاه در عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ حضور داشتند
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و چهارم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۵ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۴ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروهای حساس ثبت شد.‌
کیفیت هوا در ایستگاه‌های اقدسیه (منطقه ۱)، پونک، دانشگاه شریف (منطقه ۲)، شهرداری منطقه ۲، شهرداری منطقه ۴، تربیت‌مدرس (منطقه ۶)، ستاد بحران (منطقه ۷)، شهرداری منطقه ۱۰، شهرداری منطقه ۱۱، شهرداری مرکز منطقه ۱۲، مسعودیه (منطقه ۱۵)، پارک قائم (منطقه ۱۸)، شادآباد (منطقه ۱۸)، شهرداری مطنقه ۱۹، شهرری (منطقه ۲۰)، شهرداری منطقه ۲۱ و شهرداری منطقه ۲۲ در وضعیت قابل قبول قرار دارد.
مشهد ـ مدیر منطقه دوم آتش‌نشانی مشهد گفت: با تلاش آتش نشانان ۱۰ ایستگاه، آتش سوزی انبار بزرگ الوار در مشهد مهار شد.
یکی از مسافران قطار تهران به مشهد که هم اکنون قطارشان متوقف شده است، می‌گوید: مسافر تهران - مشهد و با قطار ساعت ۱۴:۵۰ به شماره ۳۶۸ هستم و متاسفانه قطار از ساعت حدود یک بامداد در ایستگاه تربت حیدریه واقع در بینالود به دلیل فنی از حرکت ایستاده است. وی می‌گوید: دمای داخل قطار منفی ۱۹ است، چون قطار ما متوقف شده، قطار‌ها پشت سر هم متوقف شده‌اند
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز سوم دی‌ماه براساس داده‌های ۱۵ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۵ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
در شرایطی که آلودگی هوا به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و به عنوان مثال، گرد و خاک غلیظ نفس شمار بسیاری از هموطنان‌مان را در غرب و جنوب غربی کشور به شماره انداخته، کمبود‌هایی آشکار است که پایش میزان آلاینده ذرات معلق PM ۱۰ و PM ۲.۵ را غیر ممکن می‌کند. مثل ایستگاه‌های دایر در استان خوزستان که عمده آن‌ها قادر به اندازه گیری تنها یکی از شاخص‌های فوق هستند نه بیشتر!
در شرایطی که آلودگی هوا به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و به عنوان مثال، گرد و خاک غلیظ نفس شمار زیادی از هموطنان‌مان را در غرب و جنوب غربی کشور به شماره انداخته، کمبود‌هایی آشکار است که پایش میزان آلاینده ذرات معلق PM ۱۰ و PM ۲.۵ را غیر ممکن می‌کند. مثل ایستگاه‌های دایر در استان خوزستان که عمده آن‌ها قادر به اندازه گیری تنها یکی از شاخص‌های فوق هستند نه بیشتر!
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و دوم آذرماه براساس داده‌های ۱۱ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۵۶ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و ششم آبان ماه با میانگین ۱۱۱ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و چهارم آبان ماه در ۱۰ ایستگاه سنجش در وضعیت ناسالم است.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۶۲۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۴۶۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
در شرایطی که در شهر یزد حداکثر قیمت تعیین‌شده برای استفاده از سرویس مدرسه در شش روز هفته و تا ۱۵ کیلومتر فاصله، سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده و در شهر مشهد نیز بر اساس پیگیری‌های ما قیمت‌ها حول و حوش سه میلیون تومان می‌چرخد در شهر تهران این قیمت‌ها بیشتر به رویا شبیه است، زیرا حداقل قیمت‌هایی که به خانواده‌ها اعلام شده حداقل هفت میلیون تومان آن هم برای مسیر‌هایی است که با پای پیاده کمتر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد: حادثه آتش سوزی یک بیمارستان در خیابان ۱۳ آبان در حوالی ساعت ۱۰ امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران چند ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ