مسئولان باشگاه استقلال به بلندبودن چمن ورزشگاه باهنر کرمان انتقاد کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال مدعی است کسانی که قوانین جدید نقل و انتقالاتی را نوشته‌اند، از آن ایراد گرفته‌اند.
با وجود اینکه زمان چندانی تا شروع لیگ برتر باقی نمانده است، اما تحرکات نقل و انتقالاتی تیم ها برای جذب بازیکن جدید ادامه دارد.
استقلال جای کاپیتان ایران، کاپیتان امید عراق را خرید!
بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال معتقد است ریکاردو ساپینتو تنها دلیل ناکامی آبی‌پوشان در این فصل بوده است.
سازمان لیگ صبح امروز آیین‌نامه مربوط به سقف بودجه را به باشگاه‌ها ابلاغ کرد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال معتقد است اگر داور دربی برگشت فصل بیست و یکم خارجی بود، یحیی سال‌ها از فوتبال دور می‌شد.
معرفی ورزشگاه فولادشهر اصفهان به عنوان ورزشگاه میزبان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم یکی از موارد ایراد در کسب مجوز حرفه‌ای است.
مهاجم سابق استقلال می گوید باید کادرفنی و بازیکنان این تیم را بابت مسائل پیش آمده درک کرد.
«کوین یامگا» بازیکن فرانسوی تیم فوتبال استقلال تا یک هفته دیگر به ایران برمی‌گردد.
یک رسانه یونانی مدعی شد که احسان حاج صفی بازیکن ایرانی تیم آاک به زودی قراردادش را با این تیم تمدید خواهد کرد.
رئیس‌ جمهور عراق و هیئت همراه عصر امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
شاید بزرگ‌ترین غافلگیری و ایراد روز گذشته ترکیب استقلال، نیمکت‌نشینی ارسلان مطهری و حضور پیمان بابایی به‌جای او در ترکیب بود.
کارشناس فوتبال با اشاره به اتفاقاتی که در هفته های اخیر برای استقلال رخ داده است گفت: وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد در یک رسم بد همه خواهان برکناری سرمربی می شوند اما به او زمان نمی‌دهند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها به ۴ برد متوالی دست پیدا کرده‌اند، گفت: این اتفاق نشان می‌دهد که استقلال در تمام خطوط به هماهنگی کامل دست پیدا کرده است.
مشاور ارشد تیم مذاکره‌کننده کشورمان گفت: استقلال و استقامت ایران باعث شده کشورهای قدرتمند و متحدین ما در منطقه به ما اعتماد کنند.
سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید تیمش به دلیل کیفیت بد زمین‌های چمن ایران نمی‌تواند تیکی تاکا بازی کند.
از نزدیکان به باشگاه استقلال و امور بین الملل این مجموعه خبر می‌رسد مدیر برنامه بازیکن سابق استقلال نسبت به اتفاقات اخیر در رابطه با آنچه ادعا کرده در واریز پول به حساب بازیکنش جعل صورت گرفته بی تفاوت نخواهد ماند.
مربیان و بازیکنان خارجی تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار برابر نساجی به کشورهایشان بازخواهند گشت.
در حالی که ورزشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان میزبان بازی سوپرجام فوتبال ایران بین استقلال تهران و نساجی قائمشهر معرفی شده که چمن این ورزشگاه در حال ترمیم است.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با بیان این که تعویض های «ساپینتو» در دیدار با نساجی عجیب بود گفت: در شش هفته ابتدایی لیگ برتر تیم ها نتوانستند انتظارات هواداران را برآورده کنند.
اواخر هفته گذشته پرسپولیس با خرید یورگن لوکادیا به گرانترین تیم لیگ برتر ۲۲ تبدیل شد و از لحاظ ارزش بازیکنان در صدر لیگ ایستاد اما امروز استقلال با بازگشت رسمی مهدی قائدی این عنوان را از رقیب پس گرفت
با پیوستن مهدی قایدی به استقلال، یک بار دیگر آبی های پایتخت به عنوان با ارزش ترین تیم لیگ برتر ایران شناخته شدند.
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: هر چند خریدهای این تیم برای فصل آینده منطقی است اما ایراد بزرگی که در فوتبال ایران وجود دارد برای استقلال هم تکرار شد.
معاون پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد، دو روز بعد از جاری شدن سیلِ تابستانی در این شهر جهانی، خبر داد که خوشبختانه آثار شاخص یزد مانند مسجد جامع، مجموعه میدان امیرچخماق، مدرسه‌ها و بقعه‌های تاریخی آسیبی ندیده‌اند و سالم هستند، ولی حدود ۲۰۰ خانه تاریخی از یک تا ۵۰ درصد تخریب شده است. همچنین طاهره قیومی نماینده ویژه ضرغامی نیز بعد از بررسی بافت تاریخی یزد اعلام کرده «سیل خساراتی به استان یزد وارد کرده، اما کمترین آسیب به بافت جهانی بوده و بیشترین تخریب‌ها مربوط به بافت جدیدتر یا فرسوده [است]، برای جبران خسارت تلاش می‌کنیم، گروه‌های کارشناسی فعال هستند تا به سرعت برای بازسازی و مرمت اقدام کنند. حالِ یزد خوب می‌شود و گردشگری دوباره رونق می‌گیرد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ