کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با بیان این که تعویض های «ساپینتو» در دیدار با نساجی عجیب بود گفت: در شش هفته ابتدایی لیگ برتر تیم ها نتوانستند انتظارات هواداران را برآورده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسماعیل شریفات، بازیکنی که از استقلال شهره شد، با وجود ترک اردوی آبی‌پوشان همچنان شغل خود در سطح اول فوتبال ایران را حفظ کرده است.
"شمس آذر این فصل به دنبال این خواهد بود تا با نوع فوتبال و فلسفه خود لیگ را تحت تاثیر نامش قرار دهد"؛ مدیرعامل قزوینی‌ها با بیان این جمله از آمادگی این تیم برای یک رویاپردازی بزرگ خبر می‌دهد.
سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران بزرگترین نگرانی اش برای آماده سازی این تیم را شروع فصل جدید لیگ برتر و نداشتن بازیکنان اصلی عنوان کرد و گفت: همه باید به صعود تیم امید کمک کنند.
پپ گواردیولا از زمان ورود به لیگ برتر انگلیس در فوتبال این کشور تغییری بزرگ ایجاد کرده و 14 رکورد لیگ برتر را در اختیار گرفته است.
این اولین باری است که یک نماینده شهر قزوین دست روی پا خود به لیگ برتر صعود می‌کند.
پرسپولیس برای رسیدن به دو جام لیگ برتر و حذفی پر امیدترین تیم این روزهای فوتبال ایران است
برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا و تغییر زمان لیگ قهرمانان قاره کهن، چالش بزرگی را برای سازمان لیگ ایجاد کرده تا شروع فصل جدیدی رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران به یک دغدغه تبدیل شود.
بخش اعظم برنامه فوتبال برتر این هفته به حذف باشگاه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اختصاص داده شد که در این بین دلیل حضور پرویز مظلومی چندان مشخص نشد.
صفحه توییتری امارات اسپورت نیوز اقدام به انتشار تصویر دو ستاره سابق فوتبال ایران در لیگ امارات کرده است.
پرسپولیس رکوردهای زیادی در تاریخ لیگ فوتبال ایران به جا گذاشته است ، یکی از آنها بیشترین برد پیاپی است.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال پیام حیدری را برای قضاوت حساس‌ترین بازی لیگ برتر در هفته پیش رو در نظر گرفته است.
جنجال داوری نه تنها در فوتبال ایران بلکه در قلب اروپا و جایی که بهترین داوران فوتبال جهان در آن قاره حضور دارند نیز وجود دارد. حتی اگر آن داور دنی مک‌کلی هلندی، یکی از سه داور برتر اروپا باشد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان فارغ از تمام اتفاقات فنی دیدار روز آینده تیمش مقابل آلومینیوم، بخش مهمی از صحبت‌هایش را به راه‌حل‌های بهبود کیفیت لیگ برتر اختصاص داد.
سایپا که این روزها در لیگ یک برای رسیدن به لیگ برتر می جنگد، روزگاری دبل قهرمانی را در فوتبال ایران به نمایش می گذاشت.
در پنجره زمستانی نام علی قلی‌زاده حول تیم‌های بزرگ لیگ ایران مطرح شد اما انتقال او به فوتبال باشگاهی ایران رخ نداد.
مهدی تارتار می‌گوید از حضور سرمربیان بزرگ و شناخته‌شده خارجی در لیگ برتر استقبال می‌کند و حضور آنها را به سود فوتبال ایران می‌داند.
مس رفسنجان، تیمی که در بین اهالی فوتبال با لقب کهکشانی و بودجه آنچنانی شناخته شده، روزهای عجیبی را از نظر مالی پشت سر می‌گذارد.
تیم منتخب این هفته فوتبال ایران تحت تاثیر دو برد بزرگ تیمهای سبزپوش قرار دارد.
چند بازیکن سرشناس حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران جایی در فهرست سرمربی تیم ملی برای برپایی اردوی مینی‌کمپ در تهران ندارند.
مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به نتایج هفته گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: پرسپولیس حالا چاره ای جز پیروزی مقابل سپاهان در بازی بزرگ هفته ندارد.
داوران مطرح فوتبال ایران در انتظار اعلام رسمی لیست الیت توسط کمیته داوران فدراسیون فوتبال هستند.
تیم فوتبال استقلال تا به حال در تقابل با نساجی در لیگ برتر فوتبال ایران، بازنده نبوده است.
قضاوت حساس ترین دیدار هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران به بیژن حیدری رسید.
قرار است از فصل جدید استقلال ملاثانی با نام پرسپولیس خوزستان در لیگ آزادگان شرکت کند. مسئله ای که به جنجال بزرگی در فوتبال خوزستان تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ