بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال معتقد است ریکاردو ساپینتو تنها دلیل ناکامی آبی‌پوشان در این فصل بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما با ایرانسل به توافقات مثبتی رسیدیم اما الان به آنها فشار آورده‌اند که بیا و با یک تیم دیگر هم ببند! آنها هم می‌گویند ما اینقدر بودجه در نظر نگرفتیم اما همچنان فشار می‌آورند. همین باعث شده توافقات ما با تاخیر دنبال شود. مشکلات ما یکی دو تا نیست که! ما قهرمان شدیم و الان باید منتظر تمدید اسپانسر خودمان بمانیم
مدافع گلزن استقلال برابر ملوان با لباسی پاره زمین بازی را ترک کرد.
کوین‌ یامگا و مهرداد محمدی ۴ سال قبل در تیم آوس در‌کنار هم به میدان رفتند و دیدار مقابل ملوان می‌تواند این اتفاق را مجدد رقم بزند.
استقلال در شرایطی خود را برای لیگ بیست و سوم آماده می‌کند که در خط حمله نیاز به جذب مهاجم دارد.
خط حمله پرستاره استقلال در لیگ بیست و سوم خالی از بازیکن شده و جواد نکونام دغدغه‌های زیادی در این خصوص دارد.
اختلافات در باشگاه استقلال حالا به روی آب آماده و جواد نکونام سرمربی جدید باشگاه استقلال در همین راستا حمله‌ای تند به محمود بابایی که او را با لقب «بچه» خطاب می‌کند؛ انجام داد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال بعد از اظهارات سرپرست این باشگاه علیه او، واکنش تندی نشان داد و اعلام کرد از دو باشگاه ایرانی پیشنهاد دریافت کرده بود.
اخبار رسیده از حول و حوش باشگاه استقلال در ارتباط با وضعیت ادامه همکاری مربی خارجی تیم استقلال حکایت از سست شدن پایه‌های صندلی سرمربیگری ساپینتو می‌دهد، اما...
رضا عنایتی بیشترین بازیکن را از تیم‌های استقلال و گل‌گهر دعوت کرده است.
سعید لطفی پیشکسوت استقلال گفت: روی کاغذ شاید شانس بسیار کم و حداقلی بتوان برای استقلال متصور شد اما بازیکنان باید با تمام وجود بجنگند
ساکت الهامی ترکیب مورد نظر خود برای دیدار حساس با استقلال ملاثانی در مرحله یک چهارم نهایی را انتخاب کرد که در آن حضور یک بازیکن زیر ۲۳ سال برای نخستین بار در ترکیب اصلی خودنمایی می‌کند.
معاون حقوقی و سخنگوی باشگاه استقلال به حواشی ایجاد شده علیه سرمربی این تیم واکنش نشان داد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برد این تیم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به شدت از مدیرعامل باشگاه استقلال انتقاد کرد و گفت: فتح الله زاده نباید در تلویزیون علیه مربی و بازیکنان صحبت می‌کرد.
هشت ماه پس از بازدید اولیه مک کینی از مسجد، او به اسلام گروید. پس از مراسم، از سوی افرادی که زمانی قصد آسیب رساندن به آنها را داشت، استقبال شد. در نهایت او حتی دو سال به عنوان رئیس مرکز اسلامی در مونسی خدمت کرد. مک‌کینی می‌گوید: اگر رفتار مهربانانه نبود، احتمالاً به مسجد حمله می‌کرد و در نهایت به مجازات اعدام محکوم می‌شد.
کمیته انضباطی امروز با صدور حکمی ریکاردو ساپینتو را 4 جلسه محروم و 10 درصد از قراردادش را جریمه کرد.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: ایران از مشارکت شرکت های روسی در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و ترانزیت استقبال می‌کند
تیم استقلال روزگذشته در یک بازی دوستانه برابر نفت مسجدسلیمان به تساوی یک بر یک رسید.
نیمه اول دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک تمام نشده بود که حمله طرفداران تیم استقلال به سرمربی استقلالی تیم اراک آغاز شد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال معتقد است مربی گل‌گهر به دروغ به داور گفته ساپینتو با زبان پرتغالی توهین می‌کند.
در شرایطی که اعلام خطای پنالتی به سود استقلال آنها را در موقعیت پیروزی قرار داده بود، اما عصبانیت ساپینتو باعث اخراج او شد.
پیشکسوت فوتبال ایران و مهاجم اسبق استقلال اردوی اتریش را برای شاگردان كارلوس كی‌روش مثبت ارزیابی می‌کند و امیدوار است با شناخت کافی از رقبا موفق به کسب نتیجه در این رقابت‌ها شویم.
از آنجا که استقلال با آرایش ۳-۴-۳ مقابل شاگردان مورایس بازی می‌کند ساپینتو تصمیم دارد از پیمان بابایی، کوین یامگا و سجاد شهباززاده به عنوان مثلث خط حمله این تیم مقابل سپاهان استفاده کند.
بازیکنان قد بلند نقش تعیین‌کننده‌ای دارند. برای نمونه پارسال استقلال در مواقعی که بازی برایش گره می‌خورد از آرمان رمضانی و رودی ژستد به عنوان پلن B در خط حمله استفاده می‌کرد که خوب هم جواب داد
هواداران پرسپولیس و استقلال به صفحه گزینه مدنظر سرخ پوشان هجوم بردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ