مشاور ارشد تیم مذاکره‌کننده کشورمان گفت: استقلال و استقامت ایران باعث شده کشورهای قدرتمند و متحدین ما در منطقه به ما اعتماد کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید عزت‌اللهی هم در نقل و انتقالات تابستانی از یکی دو تیم دانمارکی و البته استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد بازی دریافت کرد، اما رقم رضایتنامه او باعث شد تا توافق رسمی با هیچ یک از باشگاه‌های ایرانی حاصل نشود.
نایب رئیس مجلس گفت: مبانی و اصول بسیاری بین ایران و ویتنام مشترک است و هر دو کشور از آمریکا و غرب زخم خورده هستند و برای آزادی و استقلال هزینه‌های زیادی داده‌اند.
روزنامه ایران ورزشی مدعی شد پیشنهاد استقلال و سپاهان به سعید عزت‌اللهی باعث شد تا وایله در آستانه صدور رضایتنامه این بازیکن برای پرسپولیس، دچار تردید شود.
مجتبی مقتدایی با عقد قرارداد رسمی به استقلال تاجیکستان پیوست.
سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید موضوع مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال به شکلی مدیریت شد که کل فوتبال ایران تحت تاثیر قرار نگیرد.
بازیکن و مربی اسبق آبی‌پوشان معتقد است انتخاب مدیران غیر فوتبالی باعث شده تا استقلال در سال‌ها اخیر مشکلات متعددی داشته باشد.
ادامه تنش مطبوعاتی بین مدیرعامل استقلال و سرمربی سابق پرتغالی، چیزی جز به خطر افتادن آرامش این تیم را به همراه نداشته است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی تیم هایی که مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان قاره کهن دریافت کرده اند را اعلام کرد.
سرمربی سپاهان ابراز امیدواری می‌کند جام حذفی فوتبال ایران به هموطنش برسد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تکرار حرف های چند هفته اخیرش مبنی بر این که داوران حق این تیم را در دیدارهای زیادی پایمال کرده اند گفت: اگر سیستم داوری برای فصل بعد بیاید استقلال قهرمان است.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های مدعی قهرمانی اظهار داشت: ثبات پرسپولیس با اشتباهات سپاهان و استقلال باعث صدرنشینی این تیم شد.
سفیر جدید کشورمان در بورکینافاسو گفت: جمهوری اسلامی ایران از سیاست استقلال طلبانه دولت بورکینافاسو حمایت می‌کند.
مدیرعامل پرسپوليس مدعی است که مدیران اسبق فوتبال ایران با گزارش‌های واسه خود باعث حذف دو تیم استقلال و پرسپوليس در فصل گذشته از لیگ قهرمانان آسیا شده بودند.
پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی است که این تیم با چنین پشتوانه‌ای نباید دچار مشکلاتی شود که نبود یک میلیون دلار باعث حذف و اتفاقات احتمالی بدتر برای آنها شود.
سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که تفاوت فرهنگی بین ایران و پرتغال باعث شد ساپینتو در نشست خبری دیدار با پیکان آن حرف‌ها را بزند.
فرشید اسماعیلی که در بازگشت به ایران با فولاد به توافق دست یافته بود، بدشانس بود که مصدومیت رباط صلیبی باعث دوری طولانی مدت وی از فوتبال شده است.
مدافع اسبق تیم ملی و استقلال در گفتگویی جنجالی به حواشی عجیبی در فوتبال ایران از جمله شرط بندی بدون سانسور اشاره کرده است.
مربی استقلال گفت به نظر من آقای ساپینتو واقعا آدم خوش قلبی هستند و کار با ایشان عالی است.
مربیان و بازیکنان خارجی تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار برابر نساجی به کشورهایشان بازخواهند گشت.
پنالتی نیمه اول یورگن لوکادیا باعث شد پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر مس رفسنجان را شکست دهد و قهرمان ۱۴ دوره لیگ برتر ایران را با تفاضل گل به صدر جدول رده بندی لیگ برتر برساند.
کاوه رضایی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی بلژیک را به مقصد ایران و استقلال ترک کرد اما اشتباهات مدیران آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات باعث شد تا او نتواند استقلالی شود!
سرمربی ملوان اعتقاد دارد همانطور که در نیمه دوم دیدار با پیکان نمایش بهتری ارائه دادند به هماهنگی بیشتری در بازی های بعد خواهند رسید.
باند ۴ نفره سارقان مسلح در کرمان متلاشی شد
مبهم بودن شرایط ستاره‌های اصلی استقلال، در حالیکه تیم رقیب یعنی پرسپولیس به شدت در بازار نقل و انتقالات فعال بوده است، باعث ناراحتی هواداران آبی شده که چند هفته منتظر جانشین فرهاد مجیدی مانده بودند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ