سخنگوی حزب اتحاد ملت ایران گفت:‌چند ماه پیش به حزب اتحاد ملت ایرادی درباره حد نصاب اعضا در کنگره گرفتند که آن را قبول نداشتیم اما برای حل مساله همکاری کردیم و کنگره اخیرمان با حضور نماینده وزارت کشور و طبق همان نظر آنها برگزار شد. حالا هم برای تصمیم کنگره مانع تراشی می‌کنند. قبل از کنگره اخیر هم در جلسه کمیسیون با نمایندگان حزب اتحاد که قرار بود درباره ایراد مد نظرشان راجع به نصاب کنگره صحبت کنند، تنها به مواضع حزب پرداختند تا روشن شود مساله اصلی‌شان چیست. بله، ما حزب منتقدیم و قرار نیست مواضع ما مورد قبول شما باشد. لازم است انتقادها را بشنوید، تحمل کنید و بنا بر ماهیت نهادی که در آن جا هستید، فضا را هر چه بیشتر برای بیان نظرها و انتقادها باز کنید. اما اگر هدفتان جواب سیاسی دادن و رقابت باشد، جای آن در کمیسیون ماده ده احزاب نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمود کریمی بیان کرد: من سرودی خواندم که باید دقت بیشتری می‌کردم؛ بجای کلمه «مجلس و دولت» باید می‌گفتم «بعضی‌ دولتی‌ها، بعضی مجلسی‌ها». من از جایگاه مجلس و دولت دفاع می‌کنیم اما ولی از افرادی که منظورم بوده به هیچ وجه عذرخواهی نمی‌کنم. منبع: چندثانیه
پدر آرات حسینی در واکنش به انتقاد‌ها در فضای مجازی نوشت: ایران بامردمانی نفرین شده که تا یک حرفی برامون ساخته می‌شه عقده‌هاشون رو می‌نویسند! این جماعت لیاقت آرات من را نخواهند داشت تو اولین فرصت دیگر خواهیم رفت.
مخالفان سلطنت در انگلیس با انتقاد از رفتار پلیس این کشور در مراسم تاج‌ گذاری چارلز سوم، تصریح کردند که «این بازداشت‌ها برای محافظت از پادشاه در برابر شرمساری بود».
درحالیکه دیوگو ژوتا به دلیل بالا آوردن بیش از حد پا و ضربه به سر اولیور اسکیپ در دیدار لیورپول و تاتنهام با انتقادهای زیادی مواجه است تصاویری از آشتی‌کنان این دو بازیکن منتشر شده است.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، می‌گوید این توانایی را دارد که به راحتی با انتقادها کنار بیاید.
گزارش همشهری در حمایت از سردار رادان و کم کاری دیگر نهادهاست.
با وجود انتقادهای شدید از برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، بعد از شکست تاریخی مقابل لیورپول اریک تن‌هاخ از او حمایت کرده و برونو همچنان کاپیتان دوم شیاطین سرخ خواهد بود.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دیدار تیمش با مونزا گفت روسونری شرایط خوبی دارد و نه از انتقادها تاثیر می‌گیرد و نه از تحسین‌ها.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس پس از تساوی در دربی، مسبت به صحبت‌های درباره پاداش بازیکنان تیم ملی مطرح می‌شود، انتقاد کرد.
قضاوت ماتئو لاهوز در دیدار امشب آرژانتین و هلند با انتقادهای زیادی مواجه شده است. قضاوتی با سیزده کارت زرد در یک بازی بسیار پرتنش.
پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، در رابطه با انتقادات به صدا و سیما گفت: هجمه‌هایی که به رسانه ملی می‌شود دور از انتظار نیست، وقتی که رسانه ملی برای مقابله با دروغ پردازی و شبهه افکنی و گمراه سازی افکار عمومی که رسانه‌های معاند مسبب آن است، فعالانه وارد میدان شود، طبیعی است که مورد هجمه قرار گیرد.
امام جمعه موقت تهران گفت: مطالبه مردم این است که مسئولان باید پاسخگو باشند و نقد و اعتراض را بشنوند.
ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول، می‌گوید اشتباهاتش مهم است اما باعث آزارش نمی‌شود.
رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی چلسی، با گلی که در دیدار امشب مقابل دیناموزاگرب به ثمر رساند به صدر فهرست گلزنان چلسی در این فصل راه یافت.
مایک شوماخر درباره برنامه‌های آینده‌اش و ورود آئودی به فرمول یک صحبت کرد.
پیشکسوت استقلال می گوید که می توان از اخلاق ساپینتو انتقاد کرد ولی از لحاظ فنی این کار درست نیست.
علیرضا دبیر، سال گذشته در میان شائبه‌هایی که درباره رقم قرارداد حسن یزدانی مطرح می‌شد، حمایت محکمی از او داشت. همان چیزی که امسال در هجوم سیل انتقادها، از یزدانی دریغ کرده است!
علیرضا دبیر، سال گذشته در میان شائبه‌هایی که درباره رقم قرارداد حسن یزدانی مطرح می‌شد، حمایت محکمی از او داشت. همان چیزی که امسال در هجوم سیل انتقادها، از یزدانی دریغ کرده است!
عملکرد ضعیف بازیکنان منچستریونایتد در جریان شکست 6-3 مقابل منچسترسیتی باعث شده اریک تن‌هاخ و خریدهای تابستانیِ 220 میلیون پوندی‌اش با انتقادهایی مواجه شود.
بعد از یک فصل دشوار اکنون یحیی گل‌محمدی در همان مسیری قرار گرفته که همه هواداران پرسپوليس از وی انتظار دارند؛ روحیه برتری طلبی و پیروزی.
استیون جرارد، سرمربی استون‌ویلا با فشاری بی‌سابقه مواجه است و آمار فاجعه‌بار تیم او در بازی‌های اخیر، اسطوره لیورپول را در آستانه اخراج قرار داده است.
استیون جرارد، سرمربی استون‌ویلا، با فشاری بی‌سابقه مواجه است و آمار فاجعه‌بار تیم او در بازی‌های اخیر، اسطوره لیورپول را در آستانه اخراج قرار داده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است منتقدان برای قضاوت ارلینگ هالند و داروین نونیز خیلی زود اقدام کردند.
اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ