برتری امشب برابر ناپولی برای یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، طعم ویژه ای داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریکاردو ساپینتو در پنجمین حضور خود روی نیمکت آپوئل، باز هم برنده از زمین خارج شد.
در لیگ بیست و سوم بازیکنانی وجود دارند که بعد از دوره‌ای افول نوعی انتظار را جهت بازگشتشان ساخته‌اند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش از اعلام نتیجه آزمون های ورودی مدارس استعدادهای درخشان پایه هفتم و دهم خبرداد.
زمان دریافت کارت آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان اعلام شد.
جان‌لوکا مانچینی، مدافع رم، به همراه ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از فینال لیگ اروپا شرکت کرد و گفت با وجود سابقه درخشان سویا در این تورنمنت جالوروسی امید زیادی به قهرمانی دارد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تنها راه برای اینکه این گروه خودسر دست از این تخلفات بردارد اینست که دولت جمهوری اسلامی ایران نشان دهد اخطار رئیس جمهور کاملاً جدی است و در این زمینه مماشاتی وجود نخواهد داشت. نکته درخشان در این ماجرا اینست که اکنون حتی تطهیر‌کنندگان طالبان هم فهمیده‌اند مماشات با این گروه جواب نمی‌دهد
شمار زیادی از درختان بر اثر آلودگی خاک و آب، آفت زده شده و از بین رفته‌اند. نشت شیرابه به سمت جنگل و ورود به آب‌های زیرزمینی و آلوده‌سازی آب از دیگر معضلات اساسی دپوی غیر اصولی زباله در این منطقه است.
با وجود درخشش در بازی های قبلی به نظر می رسد که سردار آزمون امشب نیز در ترکیب اصلی لورکوزن قرار نخواهد گرفت.
سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، شرایط شرکت در آزمون‌های ورودی دبیرستان‌های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان سال تحصیلی ٠٣-١٤٠٢ را اعلام کرد.
اوموآموآ در ابتدا به عنوان یک سیارک در نظر گرفته شد، زیرا هیچ نشانه‌ای را از جرقه زدن و درخشش معمول دنباله‌دار‌ها به نمایش نمی‌گذاشت. ستاره‌های دنباله‌دار وقتی با نور خورشید گرم می‌شوند، فواره‌هایی از بخار، دی‌اکسید کربن و غبار ساطع می‌کنند که دنباله‌های درخشان را به همراه دارند، اما هیچ نشانه‌ای از گاز یا گرد و غبار در اطراف این جرم جدید وجود نداشت.
تنگناهای مالی که یقه همه فدراسیون ها را در سال گذشته گرفته بود برای کشتی هم وجود داشت اما این فدراسیون عملکردی درخشان از خود در ساخت و ساز به نمایش گذاشت و می تواند الگویی برای سایرین باشد.
دستورالعمل آزمون‌های ورودی پایه‌های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.
حسن خمینی با بیان اینکه باید امیدی در دل‌ها ایجاد کنیم تا امید کج اندیشان را بر باد دهیم گفت: باید نقاط درخشان جامعه را بیان کنیم. امروز با امپراطوری رسانه‌ای مواجه هستیم که می‌خواهد امید مردم را بر باد دهد.
وقتی افراد به این اعتقاد برسند که می‌توانند توانایی‌ها و قابلیت‌های خود را در محل کار افزایش دهند و به نتایج درخشان تری دست پیدا کنند، آنگاه باعلاقه و رغبت بیشتری کار خواهند کرد و درواقع وجود همین «ذهنیت رشد» در کارکنان است که شادی در کار آن‌ها را افزایش می‌دهد و به موفقیت‌های هرچه بیشتر آن‌ها کمک می‌کند.
روزنامه لاناسیون کاستاریکا در سلسله مطالبی که پس از پیروزی درخشان امروز تیم ملی این کشور مقابل ژاپن منتشر کرده، تیم داوری این بازی را متهم به نقض حقوق سرخپوشان کرده است.
مهاجم ایرانی ژیل ویسنته با وجود نمایش درخشان در جام حذفی جزو ۱۱ نفر اصلی این تیم نیست.
پس از نمایش درخشان کاوه رضایی مقابل سپاهان، او شانس بالایی برای حضور در ترکیب اصلی برای دیدار مقابل ملوان دارد.
بهترین گلزن جام ملت‌های آسیا با وجود نمایش درخشان در بازی فینال نتوانست به جام قهرمانی برسد.
هافبک ایرانی وایله ثانیه‌هایی پس از ورود به زمین مانع از شکست تیمش مقابل ویدوور شد.
وینگر سپاهان با وجود یک نیمه درخشان مقابل آلومینیوم به اجبار در نیمه دوم تعویض شد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به طغیان برخی آفات و ورود خسارت به درختان در جنگل‌های هیرکانی شمال کشور هشدار داد.
حمید درخشان می‌گوید با حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران، انتظاری جز صعود به دور دوم جام جهانی وجود ندارد.
حمید درخشان می‌گوید با حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران، انتظاری جز صعود به دور دوم جام جهانی وجود ندارد.
بعد از پخش شدن ویدئوی درخت‌های خشکیده خیابان ولیعصر (عج) و ورود شورای شهر و شهرداری تهران و سپس دادستانی به این موضوع، حالا شهروندان ویدئو‌های دیگری از خشکاندن درختان در نقاط دیگر تهران و حتی کشور منتشر می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ