سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، شرایط شرکت در آزمون‌های ورودی دبیرستان‌های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان سال تحصیلی ٠٣-١٤٠٢ را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عراقی جزئیاتی از تحرکات جدید نظامیان خارجی در استان‌های الانبار و اربیل منتشر کردند.
منابع آگاه سیاسی جزئیات جدیدی از مذاکرات محرمانه میان آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره برنامه هسته‌ای ریاض، فاش کردند.
منابع عراقی از بازداشت سرکرده بارز داعشی در کرکوک و جزئیات آن خبر دادند.
در پی توافقات صورت گرفته به زودی منابع ارزی بلوکه شده ایران در کره جنوبی و عراق آزاد شده و در اختیار شش بانک ایرانی قرار می‌گیرد.
منابع خبری اعلام کردند که پاریس و ریاض ده‌ها توافق‌نامه شراکت امضا کردند اما به جزئیات آن اشاره نکردند.
منابع عراقی به جزئیات جدیدی از دیدار نخست وزیر این کشور با السودانی و محورهای مطرح در آن پرداختند.
برخی منابع جزئیات جدیدی از بالگرد آمریکایی که در سوریه سقوط کرده و طی آن شماری از نظامیان آمریکایی زخمی شدند، فاش کردند.
منابع عراقی با اشاره به سفر فردا دوشنبه محمد شیاع السودانی به مصر به جزئیات بیشتری از این سفر و محورهای رایزنی در آن پرداختند.
خبرگزاری آماج نیوز نیز به نقل از منابع محلی گزارش داده که «درگیری شدید میان مرزبانان ایرانی و طالبان در روستای مامکی، ولسوالی کنگ جریان دارد. این خبرگزاری همچنین مدعی شده است که موشک‌های ایران حتی به شهر زرنج نیز اصابت کرده است. این ادعا توسط مرزبانی ایران تکذیب شد.
منابع محلی در حلب گزارش دادند در جریان هلی برن ارتش آمریکا در منطقه جرابلس سوریه، در درگیری میان آمریکایی‌ها و شبه نظامیان شماری از نظامیان آمریکا زخمی و یک بالگرد به شدت آسیب دیده است.
معاون جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: کاشت و نگهداری طرح یک میلیارد نهال در کشور در ۴ طبقه دسته بندی و اجرایی می شود.
به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص بازداشت یک سرباز مرزبانی ایران از سوی نیروهای طالبان، منابع آگاه سیستان و بلوچستان، توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.
به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص بازداشت یک سرباز مرزبانی ایران از سوی نیروهای طالبان، منابع آگاه سیستان و بلوچستان، توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.
به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص بازداشت یک سرباز مرزبانی ایران از سوی نیروهای طالبان، منابع آگاه سیستان و بلوچستان توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.
به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص بازداشت یک سرباز مرزبانی ایران از سوی نیروهای طالبان، منابع آگاه سیستان و بلوچستان توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.
در پی انتشار تصویری در فضای مجازی مبنی بر بازداشت سرباز ایرانی مرزبانی توسط نیروهای مرزبانی طالبان، منابع آگاه در استان سیستان و بلوچستان جزییاتی را در این رابطه اعلام کردند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس تاکنون، پنج فلسطینی شهید و ۴۵ نفر دیگر زخمی شده اند.
منابع نزدیک به دبیر کل ناتو بدون اشاره به جزئیات اعلام کردند که او هفته آینده به کره جنوبی و ژاپن سفر خواهد کرد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به نقل از منابع آگاه از ازسرگیری روند جدی مذاکرات محرمانه میان عربستان سعودی و جنبش انصارالله یمن در ارتباط با موضوع آتش بس و پایان دادن به بحران یمن خبر داد.
شفیقی معاون توسعه و منابع استانداری تهران گفت: فردا شنبه، هیچ مدرسه ای بجز پایه دوازدهم حق برگزاری امتحان را ندارد.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری تایید کردند که «نعیم بدیر» جوان فلسطینی در منطقه کفر قاسم (اراضی اشغالی ۱۹۴۸) پس از انجام عملیات تیراندازی و زیر گیری به شهادت رسیده است.
وزیر کار ضمن با بیان اینکه در ۷ ماهه امسال ۶۷۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شد، گفت: بخشی از منابع برداشتی از صندوق ملی صرف طرح‌های عمرانی و بخشی هم صرف اشتغال خواهد شد.
براساس آخرین آمارهای رسمی ارائه شده از سوی بانک مرکزی ۱۹۵۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک ها پرداخت شده است و این درحالی است که هم اکنون بازار سرمایه تشنه منابع مالی است.
این منابع به جزئیات بیشتر این حمله و تلفات و یا خسارت‌های احتمالی ناشی از آن اشاره‌ای نکردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ