در لیگ بیست و سوم بازیکنانی وجود دارند که بعد از دوره‌ای افول نوعی انتظار را جهت بازگشتشان ساخته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاوه رضایی یکی از گزینه‌های مورایس برای بازی در هفته اول فصل جدید است.
کاوه رضایی در تمرین امروز سپاهان حاضر شد تا فصل جدیدی از دوران بازی خود را آغاز کند.
کاوه رضایی در تمرین امروز سپاهان حاضر شد تا فصل جدیدی از دوران بازی خود را آغاز کند.
مهاجم فصل گذشته تراکتور پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت سه فصل امضا کرد.
مهاجم پیشین تیم های استقلال و تراکتور با باشگاه سپاهان قرارداد سه ساله امضا کرد.
کاوه رضایی با عقد قراردادی سه ساله به سپاهان پیوست.
باشگاه تراکتور از مهاجم فصل گذشته خود به دلیل فسخ قرارداد غیر قانونی شکایت کرد.
بازگشت کاوه رضایی به لیست استقلال در ادامه فصل از لحاظ مالی نیز به سود آبی‌ها خواهد بود‌.
در کمتر از ۲۴ ساعت و در آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران، دو بار خبر فسخ یک‌طرفه شنیده شد که هردو به نوعی با استقلال مرتبط شده است؛ اخراج مدافع آبی‌های تهران و خروج مهاجم سرخ‌های تبریز! قوانین فوتبال جزای سنگینی برای فسخ یک‌طرفه غیرقانونی تعیین کرده است.
ظرف کمتر از ۲۴ساعت و در آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران، دو بار خبر فسخ یکطرفه شنیده شد که هردو به نوعی با استقلال مرتبط شده است؛ اخراج مدافع آبی‌های تهران و خروج مهاجم سرخ‌های تبریز! قوانین فوتبال جزای سنگینی برای فسخ یکطرفه غیرقانونی تعیین کرده است
پاکو خمس خواستار روشن شدن وضعیت کاوه رضایی برای نیم فصل دوم شده است.
کاوه رضایی در ابتدای فصل یکی از بازیکنان مورد علاقه ریکاردو ساپینتو بود اما در نهایت باشگاه استقلال نتوانست او را بخدمت بگیرد.
در حالی‌که بحث بازگشت کاوه رضایی به استقلال مطرح شده ایوب بهتاج تاکید کرد که این بازیکن تا پایان فصل جاری با تراکتور قرارداد دارد.
در حالی که بحث بازگشت کاوه رضایی به استقلال مطرح شده ایوب بهتاج تاکید کرد که این بازیکن تا پایان فصل جاری با تراکتور قرارداد دارد.
در حالی که بحث بازگشت کاوه رضایی به استقلال مطرح شده ایوب بهتاج تاکید کرد که این بازیکن تا پایان فصل جاری با تراکتور قرارداد دارد.
کاوه رضایی یکی از بازیکنانی است که شایعاتی پیرامون جدایی‌اش از تراکتور در نیم فصل به گوش می‌رسد.
کاوه رضایی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی بلژیک را به مقصد ایران و استقلال ترک کرد اما اشتباهات مدیران آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات باعث شد تا او نتواند استقلالی شود!
اشتباه مدیریتی در تجمیع این همه مهاجم و ستاره در تمرینات پیش فصل استقلال، بارز است و آجورلو تحت فشار جو هواداری و فشار کانال‌های طرفداران، بازیکنان متعددی را در پست مهاجم راهی تمرینات کرد که حالا مسائلی برای باشگاه ایجاد کرده‌اند.
کاوه رضایی مهاجم استقلال که هنوز وضعیت او برای فصل بعد نامشخص است، با آبی ها تمرین می کند.
بازیکنی که با پیراهن باشگاه عکس رسمی گرفته بود، و در تمرینات پیش فصل هم حاضر شد، قراردادش ثبت نشد و از لیست بیرون ماند!
سرمربی سابق استقلال معتقد است کاوه رضایی بهترین خرید آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات بوده است.
تصمیم سایپنتو به دلیل مسائل فنی بوده چرا که این بازیکن دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات ملحق شده بود و آمادگی کاملی برای شروع فصل ندارد.
کارشناس مسکن معتقد است، دولت به جای توقف پرداخت وام مسکن روستایی با تسهیلات کلانی که منجر به رشد و تولید و اشتغال نمی‌شوند، باید مقابله کند. مقاوم سازی واحد‌های آسیب پذیر اهمیت بسیاری دارد و باید این مهم قبل از وقوع حادثه انجام شود.
ما در این مقاله قصد داریم تا ضمن اشاره به ویژگی های این صندوق های سرمایه گذاری به مقایسه ی چند صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت از نظر سود و بازدهی بپردازیم. به همین مبنا با استفاده از آمارها و ارقام منتشر شده از سوددهی این صندوق ها ،بهترین صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت را معرفی خواهیم کرد، پس تا پایان همراه ما باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ