رئیس فدراسیون فوتبال به ماجراهای بیرانوند واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتخابات هیأت فوتبال استان تهران با نظارت مستقیم مسئولان حراست وزارت ورزش برگزار خواهد شد.
مهدی تاج به سیرجان رفته تا مصاف حساس فولاد خوزستان و گل‌گهر را از نزدیک ببیند.
مهدی تاج با تعبیر خاص خود در مورد آپشن‌های در نظر گرفته شده برای بازیکنان، صحبت کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید به دلیل بحث تحریم‌ها، خود فیفا باید برای آمدن کمک داور ویدئویی به ایران کمک کند.
خان زند را در حرم امامزاده زید به خاک سپردند. قاجار‌ها پس از تصاحب تاج وتخت، خاندان و بازماندگان زندیه را به اسارت بردند؛ زنانشان را به عقد خدمتکاران و سربازانشان درآوردند و پسرانشان را اخته و مقطوع النسل کردند.
اعلام یکباره هفت گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی ایران از آن دست اتفاقاتی است که بی‌شباهت به ماجرای رخ‌داده در برنامه‌های خنداننده شو نیست! فارغ از مسئله زمان و هزینه‌های مالی، معرفی تعدادی از گزینه‌های موجود به قدر کفایت شبهه‌برانگیز است. فدراسیون اعلام کرده فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، جواد نکونام، مهدی تارتار، ساکت الهامی و حمید مطهری گزینه‌های مدنظر هستند و از آن‌ها درخواست کرده برنامه‌شان را تحویل دهند.
جان وارد که به نشانه چابکی ملقب به اسپارو شد، کار خود را در قرن ۱۶ به عنوان دزد دریایی آغاز کرد. تاج (امپراطوری) بریتانیا در آن زمان نبوغ او را به رسمیت شناخت و از وارد خواست به کشتی‌های دشمن در دریا حمله کند. دوره‌ای که عصر طلایی دزدی دریایی نامیده می‌شد و از سال ۱۶۵۰ تا ۱۷۲۰ میلادی ادامه داشت.
به گفته مهدی تاج قرار است یکی از داوران لیگ برتری فوتبال ایران برای تکمیل مراحل گرفتن لایسنس VAR عازم تاجیکستان شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی درباره عدم حضور در مجمع سالیانه هیئت فوتبال و امتناع از ورود احسان اصولی به اداره کل توضیحاتی را ارائه داد.
روزنامه دولت در تیتری روی صفحه اول امروز خود از وام ۱۰میلیاردی مهدی محمدنبی پرده برداشت! ایران ورزشی در صفحه داخلی طی گزارشی از این ماجرا درباره سرپرست تیم ملی در جام‌جهانی افشاگری کرد. هنوز به ماجرای سهم نبی در پاداش‌های نجومی تیم ملی رسیدگی نشده
حواشی در استادیوم نبود و در خیابان‌های اطراف ورزشگاه رخ داد. تا دوشنبه آینده که فرصت داریم، پاسخ لازم را خواهیم داد و مشکلی فوتبال ملی ما و فدراسیون را تهدید نمی کند.
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
وزیر ورزش و جوانان با تشریح عملکرد یکساله حضورش در این وزارتخانه به سوالاتی در مورد اتفاقات رخ داده پیرامون برخی فدراسیون ها و رشته های ورزشی توضیح داد.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حضور محمدرضا ساکت جو هیات رئیسه این فدراسیون را به هم می‌ریزد، گفت: خدا کند سناریو عزیزی خادم برای مهدی تاج تکرار نشود.
پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری به او تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد.
تمام وعده ها و شعارهای انتخاباتی تاج یا منتفی شد یا مثل ماجرای ورود بانوان قبل از انتخابات تحقق یافت یا مثل داستان VAR در آستانه اجرا قرار گرفت و یا مثل ماجرای تصویب اساسنامه دور از توانمندی های تاج است
علی کریمی در تازه‌ترین موضوع نسبت به احتمال حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داده است.
کاترین ویلموتس در این جلسه تاج را تهدید کرد تمام ۶ میلیون یورو را از فدراسیون دریافت می‌کنند و فقط لازم است او و همکارانش بنشینند و منتظر بمانند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: ماجرای تایید یا رد صلاحیت مهدی تاج برای فدراسیون فوتبال در حیطه اختیارات وزارت ورزش نیست و دلیل ندارد ما به این موضوع ورود کنیم.
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در دوره ریاست مهدی تاج، با استناد به تحریم‌های آمریکا در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ که از عوامل دخیل در پرداخت نشدن به موقع قرارداد مارک ویلموتس بوده، از این کشور و رئیس جمهور سابق آمریکا در دادگستری تهران شکایت کردند.
طارمی و دوستانش دغدغه‌ای برای دخالت نماینده‌های مجلس نداشته‌اند بلکه بیشتر نگران وضعیت مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال بوده‌اند. دو نماینده مجلس درباره حضور مهدی تاج در انتخابات هشت شهریور هشدار داده‌اند و حالا دقیقا مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر تیم ملی به همان نماینده‌ها در جهت حمایت از مهدی تاج تاخته‌اند! اینجاست که دیگر سناریو متفاوت می‌شود. طارمی مشخصا از شخصیت «قهرمان» داستان تبدیل به «قربانی» می‌شود. همان نقشی که رفقای او هم در این ماجرا پذیرفته‌اند. آن‌ها قربانی احتمالی «تاج و تخت» هستند
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، در پیامی ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله هرمزگان، از ارایه خدمات ویژه به خودروهای آسیب دیده در این حادثه دلخراش خبر داد.
مشاور مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در نوزدهمین نمایشگاه شیراز با بیان اینکه یکی از ابزارهای ارتباط با مشتریان برگزاری نمایشگاه های تخصصی است گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده گروه خودروسازی سایپا به منظور ارائه محصولات جدید خود و آشنایی بیشتر مشتریان با آنها، در نمایشگاه های تخصصی خودرو کشور حضور خواهد یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ