انتخابات دوازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی اسفند امسال برگزار می شود، برای بررسی افزایش مشارکت مردم در انتخابات و همچنین برگزاری یک انتخابات رقابتی با دو تن از چهره‌های سیاسی کشور گفتگوکردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد نخودی با کسب مدال طلای تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی علاوه بر آنکه ملی‌پوش وزن 79 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی 2023 بلگراد شد، رنک خود را هم بهبود بخشید.
ملی‌پوش کشورمان با برتری مقابل رقبای خود فرصت حضور در فینال رقابت‌های بین‌المللی کشتی‌ آزاد جام آندره پولیاک و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی را به دست آورد.
عضو دفتر سیاسی جنیش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که دشمن صهیونیستی ۲۱ سال قبل تلاش کرد مقاومت در جنین را نابود کند اما نتوانست و امروز نیز به اهداف شوم خود دست پیدا نمی‌کند.
پیام‌های سخنرانی اخیر رئیس جمهور روسیه در خصوص جهان چندقطبی و نابودی نظام استعماری و همچنین سفر وزیر خارجه عربستان به ایران، محور روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه با بیان اینکه هدف آمریکا نابودی روابط سازنده میان کشورهای عضو اتحاد جماهیر شوروری سابق است، گفت که واشنگتن هرگز به هدف خود برای تسلط بر جهان نخواهد رسید.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: رهبری انقلاب با بیانات خود در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) خواستند تصویر واقعی استکبار جهانی را که به دنبال نابودی و تجزیه کشور است، نشان دهند.
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در اقدامی قیمت خودروهای مونتاژی بخش خصوصی را بر اساس صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ و تعدیلات دستمزد و ... تا تاریخ ۱۱ بهمن سال ۱۴۰۱ اعلام کرد در حالی که ملاک فروش خودرو از خرداد ماه سال جاری خواهد بود!
خودرو ماتیز پس ترمز گرفتن پس از ایست کامل کاپوت ماشین و درب‌های ماشین کنده شد.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق از تلاش آمریکا برای باقی ماندن عناصر داعش در عراق و عدم نابودی کامل این تشکیلات تروریستی خبر داد.
دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: اسرائیلی‌ها خودشان اذعان دارند که صهیونیسم یک بار در ۷۵ سالگی و بار دیگر در ۸۰ سالگی سقوط کرده و در اکنون نیز در آستانه سومین شکست و سقوط خود قرار دارد.
تنها راه برای متقاعد کردن اسرائیلی‌ها به اینکه فلسطینی‌ها در مورد آشتی صادق هستند، این بود که از هیات نمایندگی خود بخواهند از بند‌هایی در معاهده خود صرف نظر کنند که خواستار نابودی اسرائیل بود. عرفات به همین منظور با تشکیل «شورای ملی فلسطین» در غزه موافقت کرد و از کلینتون دعوت کرد تا شاهد این رویداد باشد.
تنها راه برای متقاعد کردن اسرائیلی‌ها به اینکه فلسطینی‌ها در مورد آشتی صادق هستند، این بود که از هیات نمایندگی خود بخواهند از بند‌هایی در معاهده خود صرف نظر کنند که خواستار نابودی اسرائیل بود. عرفات به همین منظور با تشکیل «شورای ملی فلسطین» در غزه موافقت کرد و از کلینتون دعوت کرد تا شاهد این رویداد باشد.
ممکن است نتانیاهو در سفر رسمی خود به امارات و سپس دیدار با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر،در خط مقدم باشد،اما در واقع این بن گویر است که دستور کار را به نتانیاهو دیکته می کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: اگر مردم کن خانه خود را 120 متر بسازند و پارکینگ خود را تامین نکنند سکونتگاه‌هشان به مشکل می‌خورد.
عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: متاسفانه صنایع ما ارزش افزوده بالایی ندارند و گرفتن بازار‌های صادراتی به دلیل رانت خوراک و سوخت ارزان مورد استفاده است و این موضوع در رابطه با شدت مصرف بسیار بالای انرژی در ایران خود را نشان می‌دهد. در واقع با اعطای رانت سوخت و خوراک ارزان به صنایع برای صادرات، عملا به خریداران خارجی یارانه می‌دهیم.
عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: متاسفانه صنایع ما از ارزش افزوده بالایی برخوردار نیستند بلکه گرفتن بازارهای صادراتی به دلیل رانت خوراک و سوخت ارزان مورداستفاده است که این موضوع در رابطه با شدت مصرف بسیار بالای انرژی در ایران خود را نشان می‌دهد. در واقع با اعطای رانت سوخت و خوراک ارزان به صنایع برای صادرات، عملا به خریداران خارجی یارانه می دهیم.
«نوام چامسکی» با بیان اینکه غرب با اقدامات خود منشور سازمان ملل را نقض کرده است، تأکید کرد: غربی ها پس از حمله به عراق و لیبی و نابود کردن این دو کشور نمی توانند از روسیه انقاد کنند.
به استناد مصوبه مجلس در بودجه سال ۱۴۰۱، وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف شده نسبت به مستندسازی و واگذاری مجوز‌های بهره‌برداری از معادن از طریق مزایده عمومی و با احراز صلاحیت فنی و مالی متقاضیان اقدام کند. در این مصوبه آمده: وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است نسبت به واگذاری مجوز‌های معادن تعطیل در اختیار خود از طریق بازار سرمایه و بعد از اهلیت‌سنجی به اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام یا در قالب شرکت‌های سهامی عام طرح (پروژه) از طریق بازار سرمایه واگذار کند.
یک روزنامه آلمانی می‌گوید با وجود نتایج دور از انتظار لیورپول در فصل جاری مدیران این باشگاه به هیچ وجه به قطع همکاری با سرمربی آلمانی‌شان فکر نمی‌کنند.
مشهد ـ جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: در جنگ نرم تشخیص خودی و ناخودی بسیار سخت است، در این جنگ دشمن می‌خواهد سبک زندگی را تغییر دهد.
چند کشتی گیر مطرح و ملی پوش ظهر امروز با حضور در محل سازمان لیگ فدراسیون کشتی، با تیم های خود قرارداد امضاء کردند.
مسابقات نیمه نهایی چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان برگزاری شد که طی آن محمد نخودی و حسن یزدانی با شکست رقبای خود راهی فینال شدند.
حسن یزدانی و محمد نخودی ملی پوشان ۸۶ و ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد ایران مسابقات خود را در رقابتهای قهرمانی جهان با پیروزی آغاز کردند.
نخودی در مورد حریفان مهم خود گفت: مهمترین حریف من جردن باروز آمریکایی است که مدال‌های طلای جهان و المپیک را در کارنامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ