مهاجم سابق تیم ملی معتقد است شاگردان کی‌روش توانایی صعود در جام جهانی را دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران امروز در روتردام اسیر یک قاتل بی‌رحم شد.
با حواشی پیش آمده در یک ماه اخیر برای سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، "مهمد بچیروویچ" از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای جانشینی سعید ارمغانی به شمار می‌رود.
ستاره جوان فولاد از اراده و عزم خود برای بازی در لباس تیم ملی ایران به دور از حواشی اخیر خبر می‌دهد.
مجتبی گلیج در نیمه نهایی قهرمانی آسیا در برابر حریفی از بحرین کشتی گرفت که می تواند همه نامداران جهان را در این وزن به چالش بکشد.
نوروز فوتبالی تیم‌ملی با یک تساوی مقابل روسیه و یک برد مقابل کنیا به پایان رسید. در روزهای تعطیلی لیگ‌برتر و البته تعطیلی اکثر رسانه‌های ورزشی اما گردهمایی چهره‌ها مثل همیشه حواشی خودش را داشت.
سردار آزمون بالاخره به حواشی به وجود آمده پیرامون او و تیم ملی در روزهای اخیر واکنش نشان داد و به شکل مفصل در این باره با ورزش سه صحبت کرد.
اولین تمرین تیم ملی در سال ۱۴۰۲، سوژه‌های استثنایی برای عکاسان حاضر در کمپ داشت.
نگاهی گذرا به اتفاقات پیرامونی تیم ملی فوتبال ایران نشان از حاشیه های فراوان تیمی دارد که قرار بود در جام جهانی ۲۰۲۲ بدرخشد اما اسیر همین حاشیه ها شد.
با انصراف امیر قلعه‌نویی از هدایت تیم ملی فوتبال ایران می‌توان اینطور برداشت کرد که پروژه انتخاب سرمربی ایرانی کاملا منتفی شده است.
فرهاد درودگر کارگردان مستند «میان این روزها ایستاده‌ام» همزمان با حضور این اثر در جشنواره فیلم عمار به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.
سرمربی تیم ملی بوکس ایران می‌گوید: تنها دلیل حواشی بوکس در این یک سال اخیر، خودزنی اهالی این رشته است.
میشل سالگادو، ستاره سابق رئال و تیم ملی اسپانیا، معتقد است فوتبال این کشور اسیر تیکی تاکا شده و باید این سبک کنار گذاشته شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه ما به غیرت و همدلی بازیکنان کشورمان ایمان داریم، گفت: ملی پوشان فوتبال ایران در بازی با آمریکا هم اسیر حواشی نمی‌شوند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در صفحه اینستاگرامش از شرایط اخیر و حواشی اخیر انتقاد کرد و با انتشار فیلمی از برخی کامنت‌ها در صفحات اجتماعی بازیکنان در یک جمله نوشت: بازیکنان دشمن شما نیستند.
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران از بی توجهی مسئولان ورزش به این رشته و البته حواشی اخیر ایجاد شده پیرامون این تیم گفته است.
سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان تأکید کرد، مسابقات قهرمانی آسیا تا امروز نسبت به تورنمنت‌های گذشته برای ما خوب نبوده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، درباره حواشی اخیر گفت: من و بچیروویچ با هماهنگی کامل در امورات پیش می‌رویم و درباره بازی با استرالیا هم امیدوارم در تهران به مصاف آن‌ها برویم.
علی دایی کاپیتان پیشین تیم ملی کشورمان در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه سکوت خود را در خصوص حواشی اخیر شکست.
تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، به حمایت از وینیسیوس جونیور در مورد حواشی اخیر برای این بازیکن پرداخته است.
رئیس فدراسیون والیبال ایران یک‌ بار دیگر به حواشی اخیر تیم ملی و انصراف محمد موسوی از حضور در مسابقات قهرمانی جهان واکنش نشان داد.
میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران واکنش جدید به حواشی اخیر تیم ملی نشان داد.
امیر خوش خبر، سرپرست سابق تیم ملی والیبال ایران، فعلا هیچ واکنشی به حواشی ایجاد شده نشان نداده است.
سفیر روسیه در صربستان امروز اعلام کرد: بلگراد در برابر تحریکات کوزوو، اجازه بازگشت سال ۲۰۰۴ را نمی‌دهد و در صورت بروز خونریزی، پاسخ مناسبی داده و از خود دفاع می کند.
تیم ملی بسکتبال ایران مقابل اردن اسیر درخشش بازیکن آمریکایی حریف عرب خود شد و در کمال حیرت، باخت و به نیمه نهایی کاپ آسیا نرسید. فراز و نشیب زیاد تیم ارمغانی و بالانس نبودن تیم باعث تجربه باخت‌های ناباورانه اخیر شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ