سفیر روسیه در صربستان امروز اعلام کرد: بلگراد در برابر تحریکات کوزوو، اجازه بازگشت سال ۲۰۰۴ را نمی‌دهد و در صورت بروز خونریزی، پاسخ مناسبی داده و از خود دفاع می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی هندبال مردان ایران سومین بازی دوستانه خود در اردوی صربستان را مقابل تیم دوم لیگ این کشور واگذار کرد.
رقابت انتخابی تیم ملی کشتی آزاد روسیه در اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم با پیروزی ۲ چهره شاخص کشتی جهان به پایان رسید.
عبدالرشید سعداله یف بعد از یک سال غیبت قصد دارد دوباره در مسابقات جهانی 2023 کشتی آزاد شرکت کند.
بعد از قهرمانی تیم ملی فرنگی در تورنمنت رنکینگ‌دار بلگراد، دور جدید تمرینات این تیم برای شرکت در مسابقات جهانی از 31 خرداد ماه آغاز خواهد شد.
فدراسیون کشتی از انصراف مبین عظیمی، عضو تیم ملی جوانان، از چرخه انتخابی تیم ملی بزرگسالان به دلیل نیاز به این کشتی‌گیر در رده جوانان خبر داد.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو برای کمک به صربستان در راستای صیانت از حقوق مشروع، حاکمیت و تمامیت ارضی‌اش، همچنان از بلگراد حمایت خواهد کرد.
در سومین دُور از اعتراضات مردمی در ماه جاری، ده‌ها هزار نفر در بلگراد در اعتراض به تیراندازی‌های مرگبار اخیر در کشورشان تظاهرات کردند.
رئیس جمهور صربستان می‌گوید که غرب از اعمال فشار روی این کشور برای پیوستن به تحریم‌ها علیه روسیه، دست نمی‌کشد!
محمدحسین محمدیان بعد از غیبت در مسابقات قهرمان کشوری، درحالیکه کادرفنی تیم ملی آزاد به او مجوز حضور در انتخابی جام تختی را داده بود، در این رقابت‌ها هم شرکت نکرد.
حسن یزدانی حدوداً چهار ماه و نیم بعد از شکست مقابل دیوید تیلور آمریکایی در فینال مسابقات جهانی بلگراد، امروز در تورنمنتی بین‌المللی روی تشک خواهد رفت.
رئیس جمهور صربستان می‌گوید که پایتخت این کشور شاهد ورود بی‌سابقه جاسوسان خارجی بوده و بلگراد را به شهر کازابلانکا در جریان جنگ جهانی دوم تشبیه کرد.
سخنگوی وزارت امور خارج.ه روسیه امروز تصریح کرد: پایداری سازش میان بلگراد و پریشتینا تحت ضمانت‌های غرب شک برانگیز است.
دارنده مدال برنز کشتی جهان گفت که حضور در لیگ پادوبنی با وجود شکستی که برای او به همراه داشت، منجر شد متوجه شود فاصله‌اش با قهرمان المپیک چقدر است.
درست است که بسیاری از علاقه‌مندان به کشتی در دنیا منتظر تقابل دوباره حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی روی تشک هستند، ولی واقعیت این است که این تقابل در بازه زمانی فعلی، بیش از آنکه ایرانی‌ها را خوشحال کند به سود آمریکایی‌هاست. حسن یزدانی و اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی اخیر که در بلگراد صربستان برگزار شد نشان دادند هیچ طرح و برنامه‌ای برای مقابله با دیوید تیلور، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی ندارند.
به نظر می رسد تا اینجا کامران قاسمپور را می توان گرانترین کشتی گیر لیگ برتر دانست.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید که در مسابقات جهانی بلگراد از نظر بدنی هیچ مشکلی نداشته و با اشتباه خودش مقابل حریف قزاق کسب مدال را از دست داده است.
دارنده ۲ مدال برنز جهان با دفاع از عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت: اشتباه خودم مقابل حریف آمریکایی باعث شد بازنده میدان را ترک کنم.
نخستین برد کشتی آزاد ایران مقابل آمریکا در بلگراد ۲۰۲۲ منجر به کسب نخستین نشان طلا برای کشورمان شد. کامران قاسم‌پور با وجود ضربات ناجوانمردانه و حرکات خطای کاکس آمریکایی، او را مغلوب قدرت و غیرت و تفکر خود کرد.
کامران قاسمپور در فینال وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل جیدن کاکس از آمریکا با نتیجه ۲ بر ۰ به پیروزی رسید.
اولین برد کشتی آزاد ایران مقابل آمریکا در بلگراد ۲۰۲۲ منجر به کسی نخستین نشان طلا برای کشورمان شد. کامران قاسم‌پور با وجود ضربات ناجوانمردانه و حرکات خطای کاکس آمریکایی، او را مغلوب قدرت و غیرت و تفکر خود کرد
اولین برد کشتی آزاد ایران مقابل آمریکا در بلگراد ۲۰۲۲ منجر به کسی نخستین نشان طلا برای کشورمان شد. کامران قاسم‌پور با وجود ضربات ناجوانمردانه و حرکات خطای کاکس آمریکایی، او را مغلوب قدرت و غیرت و تفکر خود کرد
اولین برد کشتی آزاد ایران مقابل آمریکا در بلگراد ۲۰۲۲ منجر به کسی نخستین نشان طلا برای کشورمان شد. کامران قاسم‌پور با وجود ضربات ناجوانمردانه و حرکات خطای کاکس آمریکایی، او را مغلوب قدرت و غیرت و تفکر خود کرد
امیرحسین زارع در رده‌بندی وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل آمارور دِسی از کانادا با نتیجه 8 بر 0 به پیروزی رسید و صاحب گردن‌آویز برنز شد.
نخودی موفق شد در مسابقات جهانی کشتی آزاد به نیمه‌نهایی راه پیدا کند.
به غیر از کشتی‌گیران ایرانی، در همین رقابت‌ها ایرانی‌هایی بودند و هستند که با پرچمی غیر از ایران، روی تشک رفتند. دو نفر از آن‌ها تا به حال مقابل کشتی‌گیران ایرانی قرار گرفته‌اند و سومی هم ممکن است سرنوشتی مشابه در انتظارش باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ