نوروز فوتبالی تیم‌ملی با یک تساوی مقابل روسیه و یک برد مقابل کنیا به پایان رسید. در روزهای تعطیلی لیگ‌برتر و البته تعطیلی اکثر رسانه‌های ورزشی اما گردهمایی چهره‌ها مثل همیشه حواشی خودش را داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخراج امین عدلی مقابل بوخوم می توانست به قیمت از دست رفتن سهمیه اروپایی برای لورکوزن تمام شود.
رئیس باشگاه النصر علیه ابرستاره پرتغالی موضع گیری کرد.
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت که دیروز تلویحا در توئیتر نوشته بود از سمت سخنگویی وزارت صمت کنار می‌رود و به تلویزیون بر می‌گردد، امروز آن توئیت را پاک کرده و گویا پشیمان شده و در آستانه استیضاح وزیر عملکرد وزارتخانه را در دوره اخیر شرح داده که با پاسخ سخنگوی قبلی این وزارتخانه روبرو شد.
دیوید نرس، ستاره بنفیکا، از رفتاری که پس از پایان بازی برابر اینتر داشت عذرخواهی کرد.
سردار آزمون در هفته‌های اخیر درخشیده و به گلزنی مهم در ترکیب بایر لورکوزن تبدیل شده است.
وزیر ورزش کشور مصر اعتراف کرد که تصمیم برای جدایی کارلوس کی‌روش از این تیم اشتباه بوده است.
در جریان حوادث اخیر، تعدادی از افراد به ویژه جوانان در اثر القائات و تبلیغات دشمن، مرتکب رفتارهای نادرست و جرایمی شدند که علاوه بر گرفتاری برای خود، باعث زحمت خانواده و نزدیکان خویش شدند و اکنون شمار قابل توجهی از آنان بعد از برملا شدن نقشه دشمنان خارجی و جریان‌های ضد انقلاب اظهار پشیمانی کردند.
ر نامه حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای به مقام معظم رهبری آمده است: در جریان حوادث اخیر تعدادی از افراد به ویژه جوانان در اثر القائات و تبلیغات دشمن مرتکب رفتارهای نادرست و جرائمی شدند که علاوه بر گرفتاری برای خود، باعث زحمت خانواده و نزدیکان خویش گردیدند و اکنون تعداد قابل توجهی از آنان بعد از برملا شدن نقشه دشمنان خارجی و جریان‌های ضد انقلاب و ضد مردمی با اظهار پشیمانی و ندامت تقاضای بخشش دارند.
رئیس قوه قضائیه گفت: بستری فراهم می کنیم تا کسانی‌ که در حوادث اخیر فریب خوردند و صراحتا نسبت به اقدامات خود اظهار ندامت و پشیمانی کردند دوباره به آغوش جامعه بازگردند.
بر اساس برخی گزارش ها، مدافع باتجربه بارسلونا تلاش های ناموفقی برای از سرگیری رابطه خود با شکیرا داشته است.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس قوانین و مقررات داخلی خود عمل می کند؛ حتما اقدامات ما برای آن ها پشیمان کننده خواهد بود.
فوتبالیستی که از کریستیانو رونالدو ثروتمندتر است از بزرگترین پشیمانی دوران حرفه‌ای فوتبال خود صحبت کرد.
مایک جمبز، چهره شناخته شده کلمبیایی در اینستاگرام، از این که نام لیونل مسی را روی پیشانی‌اش تتو کرده پشیمان است.
رئیس مرسدس گفت که بابت از دست دادن تنها پیروزی تیمش در فصل اخیر فرمول یک پشیمان نیست.
محمد قبادلو در مسیر انتقال به محل وقوع جنایت برای بازسازی صحنه جرم نیز در ماشین اعلام می‌کند که اصلا پشیمان نیستم و اگر باز هم برگردم این کار را تکرار می‌کنم. پزشکی قانونی نیز درباره وضعیت روحی و روانی محمد قبادلو اعلام کرده است: معاینه روانپزشکی انجام شد با توجه به معاینه و شرح حال، نامبرده سوابقی از تشخیص و درمان اختلالات خلقی را ذکر می‌کند در حال حاضر علائم و شواهد از اختلال عمده روانپزشکی که باعث فقدان قوه تمییز و کنترل ارائه شود، در زمان وقوع جرم در نامبرده مشاهده نمی‌شود و مسئول اعمال و رفتار خود بوده است.
وزیر کشور یکی از کارکردهای مهم شورای ائتلاف و جریانات همسو را جهاد تبیین برشمرد و گفت: وقتی با بیش از ۹۰ درصد از بازداشت شدگان در اغتشاشات اخیر صحبت می شود، اظهار پشیمانی و ندامت می‌کنند و اغلب می‌گویند که این حرف‌ها را قبلا نشنیده‌اند.
کرمانشاه- ۲ جوان کرمانشاهی که در جریان ناآرامی‌های اخیر دستگیر و خودروی آنها توقیف شده بود پس از اظهار پشیمانی از رفتار خود مورد بخشش فرمانده انتظامی استان کرمانشاه قرار گرفتند.
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه به تحولات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: تلاش و توطئه دشمن برای پشیمان کردن مردم از حمایت نظام بود و دشمن این هدف اصلی را دنبال می‌کرد.
نماینده سیرجان، تیمی است که از دیدن بازی‌هایش در لیگ بیست و دوم پشیمان نمی‌شوید
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم بصیر و هشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح، صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم بصیر و هشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح، صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
رئیس قوه قضاییه گفت:مردم بصیر و هوشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح شده صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
رئیس عدلیه گفت: در قضایای اخیر تلاش شد افراد و عناصر کم گناه و نادم و پشیمان با لحاظ ترتیبات قانونی، زودتر آزاد شوند.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، در چند هفته اخیر چندان خوشحال به نظر نمی‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ