رئیس شورای شهر تهران گفت: مبلغ بودجه اربعین امسال باید در کمیسیون در خصوص این موضوع بحث شود و هنوز رقم مشخص نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه کیکر آلمان ادعا کرد که اگر میلان بتواند مهاجم بلژیکی خود را بفروشد، برای جذب سردار آزمون اقدام خواهد کرد.
پدر نوجوان ۱۴ ساله گفت: وقتی خبر پیچید مسوولان استان به من گفتند؛ تو اغتشاشگری و می‌خواهی شلوغ کنی. باز رییس بیمارستان و مسوول بخش آزمایشگاه که همسر رییس بیمارستان بود با حضور خانواده ما جلسه گذاشتند، اما در آن جلسه ما را محکوم کردند و گفتند که شما نباید به پسرتان موتوسیکلت می‌دادید.
باشگاه سپاهان هنوز مجوز بازی عیسی آل‌کثیر و دابو، دو خرید جدید خود را از سازمان لیگ دریافت نکرده است.
باشگاه سپاهان هنوز مجوز بازی عیسی آل‌کثیر و دابو، دو خرید جدید خود را از سازمان لیگ دریافت نکرده است.
اسماعیل شریفات در اولین برد تیمش در لیگ بیست و سوم، نمایش قابل قبولی از خود به جای گذاشت.
پنج ابلاغیه، دستور و دعوت کمیته انضباطی در یک ساعت صادر شده که به نظر می رسد این موضوع ادامه دار باشد.
مجتبی حسینی می‌گوید آلومینیوم تلاش خواهد کرد که در هفته ابتدایی لیگ برتر عملکردی آبرومندانه برابر پرسپولیس داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از شرایطی که قبل از شروع مسابقات لیگ برتر برای این تیم رقم خورده است، گفت: سه مهاجم از دست دادیم اما فقط یک نفر گرفتیم که خوب نیست.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد نقل و انتقالات این تیم صحبتهای جالبی را مطرح می‌کند.
مدیر هماهنگی اجرایی سومین دوره جایزه تعالی گردشگری گفت: تا کنون هیچ سازمانی تندیس تعالی صنعت گردشگری را به عنوان بالاترین سطح جایزه نگرفته است.
بعد از گذشت چند روز از عقد قرارداد مجدد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس هنوز بحث برسر دستمزد و مبلغ قرارداد او داغ است.
برای ماندنم در استقلال ان‌شاءالله هرچه خیر است رقم بخورد، فعلاً که اتفاقی نیفتاده است. من همیشه گفته‌ام که عاشق استقلال هستم.
سعیدی گفت: حداقل عزای عمومی باید اعلام می‌شد ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت و تا زمانی که هیئت اعزامی مقام رهبری به استان نیامدند، واقعیت‌ها برعکس جلوه داده شد ... مردم منتظر هستند که عاملین و آمرین این حادثه تلخ در یک دادگاه شفاف محاکمه شوند که هنوز رخ نداده، اما اتفاقات خوبی رقم خورده است. تعدادی از کسانی که در آن روز تلخ به شهادت رسیدند، از سوی بنیاد شهید به‌عنوان شهید تلقی شدند و تعدادی از افرادی که در آن تراژدی تاریخی نقش داشتند، دستگیر شدند. استاندار و فرمانده نیروی انتظامی وقت جابه‌جا شدند. من این اقدامات را قدم‌های خوب اما ناکافی می‌دانم.
خمز گزینه خارجی هدایت تیم ملی فوتبال ایران هم شده بود اما تمدید چهارساله با یک مربی چندان مرسوم نیست و هنوز رقم این قرارداد جدید مشخص نشده است.
چمران گفت: دولت‌هایی همچون انگلستان که در جنگ جهانی ۱۰ میلیون نفر از جمعیت ما را به دلیل قحطی مصنوعی که به وجود آورده بودند، به کام مرگ کشاندند. همچنین در جنگ تحمیلی نیز با دادن سلاح شیمیایی به صدام فجایع بزرگی را رقم زدند به شکلی که هنوز در همین شورا افرادی هستند که آثار سلاح‌های شیمیایی را با خود حمل می‌کنند. در چنین شرایطی این افراد برای دانش آموزان ما در مدارس دلسوزی می‌کنند. اتفاقا تجربه نشان داده است هر گاه چنین دلسوزی‌هایی می‌کنند ریشه این کار‌ها خودشان هستند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال تاکید کرد که کار قهرمانی هنوز تمام نشده و ماجراجویی های بسیاری در پیش است.
رئیس سازمان سینمایی گفت: اگر کسی کشف حجاب کرده است اما هنوز حاضر است با حجاب در یک فیلم حضور داشته باشد قطعاً قرار نیست ما مانع او بشویم... فیلم سینمایی «گل های باوارده» که در روز سه شنبه 18 بهمن با وجود حضور وزرای فرهنگ و نفت اکران نشد و یک وضعیت عجیب در کاخ جشنواره با نمایش یک فیلم در روز را رقم زد، روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در سانس چهارم اکران می‌شود.
رئیس سازمان سینمایی گفت: اگر کسی کشف حجاب کرده است اما هنوز حاضر است با حجاب در یک فیلم حضور داشته باشد قطعاً قرار نیست ما مانع او بشویم... فیلم سینمایی «گل های باوارده» که در روز سه شنبه 18 بهمن با وجود حضور وزرای فرهنگ و نفت اکران نشد و یک وضعیت عجیب در کاخ جشنواره با نمایش یک فیلم در روز را رقم زد، روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در سانس چهارم اکران می‌شود.
هنوز رقم این انتقال مشخص نیست اما نکونام که خود چندسال در اوساسونا بازی کرده است مستقیما با این باشگاه اسپانیایی مذاکره کرده و اجازه ورود دلالان را نداد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۱۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۸۷ تن از ایشان وخیم است.
هنوز مشخص نیست مهدی ترابی برای کدام تیم‌های یونان رزومه خود را ارسال کرده، اما اولین و آخرین تجربه لژیونر بودن این بازیکن چندان موفق نبود.
وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد که هنوز رقم دلاری دقیق برای سقف قیمت نفت روسیه تعیین نشده است.
رییس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: هنوز برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات پارالمپیک ندارم و باید ببینم شرایط چگونه رقم خواهد خورد.
مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد: چنین لیستی وجود وجود نداشته و مورد تایید فراجا نیست، بحث‌هایی در این خصوص مطرح شده، اما ارتباطی به رقم جریمه نداشته و هنوز هیچ موضوع جدیدی به ما ابلاغ نشده است.
مهدی ترابی چهره درخشان پرسپولیس در مقابل فولاد بود که می‌توانست زننده گل سه امتیازی تیمش هم لقب بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ