خمز گزینه خارجی هدایت تیم ملی فوتبال ایران هم شده بود اما تمدید چهارساله با یک مربی چندان مرسوم نیست و هنوز رقم این قرارداد جدید مشخص نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از این عنوان شده بود که قرارداد امیر قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال ایران تا پایان جام ملت‌های آسیا خواهد بود و در صورت رضایت فدراسیون فوتبال از عملکرد این مربی، آن‌وقت امکان تمدید قرارداد تا جام جهانی برایش وجود خواهد داشت. قلعه‌نویی، ولی حالا چنین موضوعی را رد کرده و خواسته تا قراردادش تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ باشد
سخنگوی باشگاه کایسری اسپور ترکیه اعلام کرد قرارداد مدافع ایرانی این تیم تمدید شده است.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که با فسخ قرارداد و انجام مذاکراتش با استقلال جدایی از جمع سرخپوشان را قطعی نشان می داد، پس از موافقت باشگاه با شرایطش برای دو سال دیگر در این تیم ماند.
ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، در آستانه تمدید قراردادش با این باشگاه و رد پیشنهادهای باشگاه‌های بزرگ اروپایی است.
در نیم فصل لیگ بیست‌ودوم گفته می‌شد قرارداد آل‌کثیر برای یکسال و نیم تمدید شده است اما حالا بعداز نیم فصل دوباره پرسپولیس مشغول مذاکرات طولانی با عیسی است!
بحث دروازه بانی به یکی از سرگیجه های منچستریونایتد در فصل آینده تبدیل شده است. در حقیقت شیاطین سرخ بیش از 12 سال است که روی داوید دخیا به عنوان دروازه بان فیکس خود حساب می کنند اما این بازیکن در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شود چرا که قراردادش با شیاطین سرخ به پایان رسیده و خبری هم از توافق برای تمدید نیست.
دستیاران ایرانی یحیی گل محمدی هنوز قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس تمدید نکرده‌اند.
دستیاران ایرانی یحیی گل محمدی هنوز قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس تمدید نکرده‌اند.
کریم باقری در مورد شایعات پیرامون تمدید قرارداد با پرسپولیس صحبت کرد.
دادستانی بلژیک تایید کرده مردی که سال گذشته مارک فن بومل را تهدید کرده، سعی داشت سرمربی رویال آنتورپ را مجبور کند که به او قراردادی از سوی باشگاه پیشنهاد دهد.
مربی تیم استقلال با بیان اینکه قبلاً در مورد تمدید قرارداد برای فصل آینده صحبت کردیم گفت: امروز توپ هایمان به گل تبدیل نشد.
بر اساس دستورالعمل مربوط به قرارداد بازیکنان یک حق عجیب به باشگاه ها داده شده؛ تمدید یکطرفه قرارداد.
این توییت تهدید آمیز عبدالحمید خراسانی، فرمانده تاجیک‌تبار طالبان است که تلویحا ایران را تهدید به اقدام نظامی کرده است.
آرسنال مذاکره برای تمدید قرارداد میکل آرتتا را متوقف کرده تا حواس او و کادر فنی توپچی‌ها در روزهای حساس پایان فصل پرت نشود و شانس تیم برای قهرمانی کاهش نیابد.
شب گذشته باشگاه بارسلونا رسما خبر از تمدید قرارداد سرخی روبرتو داد اما بند فسخی که در قرارداد او گنجانده شده، جالب توجه است.
کارلو آنچلوتی معتقد است حق وینسیوس بود تا در فهرست 26 نفره بهترین های سال از نگاه اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای قرار بگیرد.
طبق ادعای موندودپورتیوو، پیشنهاد تمدیدی که بارسلونا به سرخیو بوسکتس ارائه داده، بسیار پایین‌تر از دستمزد فعلی او است.
ال‌چیرینگیتو به نقل از منابع نزدیک به آسنسیو ادعا کرد که رئال به او پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد فعلی را ارائه کرده که در نوع خود عجیب است.
دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان این‌که قرارداد الساندرا به دلیل عدم توافق بر سر توقعات طرفین تمدید نشد، گفت: تحت هر شرایطی با مربیان خارجی همکاری نمی‌کنیم.
اولیویه ژیرو در فاصله پنج ماه تا پایان قراردادش با میلان از علاقه خود برای حضور در MLS خبر داد.
لوریس کاریوس با اینکه از زمان بازگشت مارتین دوبراووکا حتی یک بازی برای نیوکسل انجام نداده در آستانه تمدید قراردادش با این تیم انگلیسی است.
دوره مدیریت محمدرضا ساکت در باشگاه سپاهان در پایان شهریورماه به پایان خواهد رسید و هنوز از سوی شرکت فولاد مبارکه تمدید نشده است.
پس از آنکه امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، امباپه را برای ماندن تحت فشار قرار داد، مرد فرانسوی با قراردادی چند میلیون دلاری برای تمدید تا سال ۲۰۲۵ موافقت کرد
معاون اجرایی باشگاه استقلال در اواسط نیمه اول دیدار این تیم برابر مس کرمان اعلام کرد به دلیل نشان دادن تبلیغات محیطی توسط تلویزیون، این تیم نیمه دوم به زمین نخواهد آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ