رئیس اتاق ایران گفت: بر اساس پژوهش انجام شده در سازمان ملل ۲۰ سال آینده تصور موجود زنده در کشور محال است اما بر اساس همان پژوهش گفته شده که ایران ۱۰ سال فرصت دارد تا از بحران جلوگیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم هاوکینز، سخنگوی ناو پنجم به خبرگزاری فرانسه گفت: «این یگان‌ها انعطاف‌پذیری و قابلیت عملیاتی قابل‌ توجهی را برای جلوگیری از فعالیت‌های بی‌ثبات کننده و خنثی کردن تنش‌های منطقه‌ای ناشی از آزار و اذیت ایران در توقیف کشتی‌ها تجاری ایجاد می‌کنند.»
شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دیدار مقابل تاجیکستان به تساوی رضایت دادند.
توسعه، جلوگیری از انقراض و مردمی‌سازی پرورش شتر دوکوهانه در طرح مشترک ایران و سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) هدفگذاری شده است.
«مایک مک‌کال»، رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان و «گئورگی میکس»، عضو ارشد این کمیته به همراه گروه دیگری از قانونگذاران این مجلس طرحی فراحزبی «برای تحریم طیف وسیعی از فعالیت‌های حامی برنامه موشکی و پهپادی ایران» معرفی کردند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهوردر آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران گفت: شرکت‌های فعال داخل کشور به میزان موفقیتشان بسنده نکنند و به تلاش خود ادامه دهند.
پاتل در پاسخ به این که آیا اخیرا حرکتی در راستای توافق بر سر تبادل زندانیان با ایران انجام شده است یا نه، بیان کرد: متاسفانه هیچ مطلب جدیدی برای گفتن در این باره ندارم. ما به پافشاری مستقیم جهت آزادسازی شهروندانمان در ایران ادامه می‌دهیم. این موضوعی است که به طور مستقیم درباره آن ارتباط برقرار می‌کنیم و مستقیما آن را مطرح می‌کنیم و امیدواریم که به زودی از آن‌ها استقبال کنیم.
رئیس پژوهش و فناوری شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با ساخت داخل لوله‌های لاستیکی صادرات نفت‌خام، از خروج ده‌ها میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می‌شود.
هواپیمای آمریکایی توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران رصد و با ارسال هشدار به این هواپیما از ورود بدون مجوز این پرنده به آسمان وطن جلوگیری شد.
ما باید از هسته‌ای شدن ایران جلوگیری کنیم، زیرا موشک‌های آن می‌تواند به بسیاری از کشور‌ها از جمله اروپا برسد و هیچ کس نمی‌خواهد توسط یک رژیم با سلاح هسته‌ای گروگان گرفته شود.
فلاحت پیشه با بیان اینکه ایران و آژانس تلاش دارند پرونده از شرایط بحرانی خارج شود گفت: البته این به معنای شروع احیای برجام نیست، اما یک زمینه سازی عمده است برای بازگشت به میز مذاکرات. باید دید سیاستمداران از این به بعد چه تصمیمی می‌گیرند. البته وقتی قرار بر عدم توافق باشد عوامل اختلافی نه تنها حل نمی‌شوند بلکه عمده‌تر هم خواهند شد.
جمهوری‌خواهان سنا به دنبال ممنوعیت همکاری هسته ای بین روسیه و ایران هستند.
خجسته مهر گفت: برای تداوم تولید گاز در پارس جنوبی برنامه‌های نگهداشت توان تولید، حفاری‌های چاه جدید و فشار افزایی در مرحله طراحی و مطالعات است و جز برنامه‌های جدی شرکت ملی نفت محسوب می‌شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این‌که با توجه به محدودیت های موجود در صنعت خودرو، در حال حاضر هیچ راه حل ممکنی بهتر از عرضه خودرو در بورس کالا نیست، گفت: با عرضه امروز، بیش از ۳۶ هزار دستگاه خودرو از محصولات ایران خودرو در بورس کالا عرضه شده است که سبب جلوگیری از زیان ۲۸۰۰ میلیارد تومانی شده و تقریبا به همین میزان نیز زیان انباشته سال قبل کاهش یافته است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان می‌خواهند ایران را به ویرانه‌ای تبدیل و از پیشرفت کشور جلوگیری کنند، همان کاری که با عراق، سوریه، یمن و افغانستان کردند.
ای کاش کارشناسان و متولیان این امر به این سوال پاسخ دهند که چطور و چرا هنوز باگ‌های این سیستم در کنکور که به بروز تقلب و لو رفتن سوالات منجر می‌شود، با وجود اینکه تجربه برگزاری این آزمون سال‌های سال است در ایران وجود دارد، مشخص نشده است؟! و آیا این شبکه اینترنت است که به عنوان مقصر ابزار مورد استفاده باید مختل یا قطع شود؟
مشهد ـ وزیر اقتصاد افغانستان گفت: برای امنیت دو کشور ایران و افغانستان و در خصوص مدیریت حضور مجرمان در دو سوی مرز همکاری بیشتری صورت گیرد.
دبیر انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران با اشاره به اینکه کنترل وزن اصلی‌ترین راه پیشگیری از آرتروز زانو است، گفت: ورزش و اصلاح ارگونومی محیط کار و زندگی می‌تواند از بروز آرتروز جلوگیری کند.
جیک سالیوان گفت: ما درباره دیپلماسی برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به یک سلاح اتمی صحبت می‌کنیم. اگر بتوانیم در این اقدام موفق شویم که مصمم هستیم موفق شویم، جهان، آمریکا و متحدانمان امنیت بیشتری خواهند داشت.
مدیرعامل انجمن آلزایمر ایران درباره علائم هشدار بروز آلزایمر، بیان کرد: اختلال حافظه، مشکلات در انجام کار‌های عادی، ضعف بیان، گم کردن زمان و مکان، ضعف یا کاهش قضاوت، مشکلات در تفکر ذهنی، جابجا گذاشتن اجسام، تغییرات در حالات و رفتار، اختلال در درک تصاویر و تشخیص اندازه و فاصله آن‌ها و از دست دادن انگیزه، ۱۰ نشانه مهم برای هشدار بروز آلزایمر است.
یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که سیاست ما در رابطه با توافق هسته‌ای ایران تداوم فشار برای ممانعت از امضای توافق است.
گانتز از مشاور امنیت ملی آمریکا خواسته است تا مانع توافق هسته ای با ایران شود.
با ارزیابی علل بی‌سیاستی‌های اخیر در حوزه بازارسازی تضمینی برای فروش نفت و خنثی‌سازی تحریم نفت، می‌توان از تکرار آن‌ها در رویکرد جدید دولت به شکل سیاست سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی جلوگیری کرد و به آرزوی دیرینه خود برای جلوگیری از خام‌فروشی نفت دست یافت.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با تامین مالی پروژه NGL خارگ و بهره‌برداری از طرح، از سوزاندن روزانه بیش از ۳۰۰ میلیون فوت مکعب گازهای میادین خارگ و بهرگان جلوگیری می‌شود.
نقطه آغاز سیاست ایالات متحده باید توقف تهدید جنگ و جلوگیری از تقویت نیرو‌های افراطی در ایران باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ