توسعه، جلوگیری از انقراض و مردمی‌سازی پرورش شتر دوکوهانه در طرح مشترک ایران و سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) هدفگذاری شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی برگزاری جلسات برای همکاری، ‌ همگرایی و ایجاد فهم مشترک میان مسئولان دستگاه ها را لازم دانست و به مسئولان دستگاه های دولتی توصیه کرد با کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند.
سمنان- سرپرست پایگاه بافت تاریخی سمنان از آغاز طرح مرمت بام مسجد جامع سمنان خبر داد و گفت: سبک‌سازی، عایق‌بندی و عملیات آجرفرش سه رکن این عملیات عمرانی هستند.
همزمان با ورود نخستین کاروان زائران ایرانی برای مشارکت در مراسم اربعین حسینی(ع) به گذرگاه المنذریه، نیروهای حشدشعبی از آغاز اجرای طرح «مسیر امن» در این منطقه خبر دادند.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵ نفر در نخستین مرحله این طرح دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای اولین مرحله از طرح عملیاتی کشف وسایل نقلیه مسروقه در پارکینگ‌ها بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف شد.
تفاهم نامه همکاری در زمینه قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی، قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق و اجرای طرح‌های کلان در حوزه انرژی تجدید پذیر بین سازمان پژوهش های علمی ایران و ساتبا منعقد شد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر در محله مولوی خبر داد.
سمنان- رئیس مرکز فناوری سازمان منابع طبیعی از اجرای طرح آبیاری هوشمند در نهالستان های کشور خبر داد و گفت: این طرح در چهار استان به صورت پایلوت اجرا و سپس ترویج می شود.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت و کشف ۵۵۰ عدد انواع مخازن حاوی ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک انتظامی و دریابانی خبر داد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت و کشف ۵۵۰ عدد انواع مخازن حاوی ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک انتظامی و دریابانی خبر داد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان اجرای طرح ملی تولید کتاب کودک با مضامین تربیتی و ارزش‌های خانوادگی خبر داد.
خجسته‌مهر تصریح کرد: آمادگی کامل برای آغاز حفاری در میدان مشترک نفتی آرش وجود دارد و منابع قابل‌توجهی را برای اجرای طرح توسعه این میدان در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران مصوب کرده‌ایم و با آماده شدن شرایط، حفاری را در میدان آرش آغاز می‌کنیم.
مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت:طرح سفرها و گردشگری دریایی از ابتدای تابستان شروع شده است و تا پایان تعطیلات اجرا می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح بازدید از سفره خانه‌های سنتی و قهوه خانه‌های شهرری خبرداد.
رشت - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از شروع ساخت ۴۳۱ هزار واحد مسکن ملی خبر داد و گفت: از ابتدای شروع نهضت ملی مسکن تاکنون، ۱۳۱ هزار واحد مسکن به بهره برداری رسیده است.
نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در اجرای طرح رعد سه در زاهدان برپا شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اجرای طرح گشت مشترک مراکز عرضه محصولات کشاورزی گفت: از شروع این طرح در نهم اسفند تاکنون بیش از ۱۴۰۰ واحد مورد بازرسی قرار گرفت.
سخنگوی وزارت صمت از اجرای طرح مشترک وزارت صمت با انجمن صنعت تایر برای مدیریت بازار این محصول خبر داد.
شش تن از وزرای سابق آموزش و پرورش روز گذشته در نامه مشترکی خطاب به سران سه قوه درباره اجرای طرح مولدسازی در فضا‌های آموزشی و پرورشی هشدار دادند.
سازمان امور عشایر ایران و بسیج وزارت جهاد کشاورزی با هدف توسعه همکاری‌های مشترک و اجرای طرح ملی ساخت سکوی نصب سیاه چادر در استقرارگاه‌های عشایر تفاهمنامه منعقد کردند.
علی محتشمی‌پور، در مورد واگذاری ون‌های تاکسی که به تازگی رونمایی شد، گفت: تاکسی‌های ونی که به تازگی توسط شهردار تهران رونمایی شد در قالب طرح مشترک از سوی وزارت کشور و شهرداری‌ها در راستای نوسازی ناوگان فرسوده ون تاکسی اجرایی شد.
تفاهم نامه همکاری مشترک هلال احمر و دانشگاه فرهنگیان با هدف تحقق طرح هر دانشجو معلم، یک امدادگر به امضا رسید.
مهندسان چینی اجرای یک طرح تحقیقاتی مشترک را با محققان تایلندی آغاز کرده‌اند تا در نهایت یک خورشید مصنوعی با همکاری دو طرف ساخته شود.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح جهش تولید در دیمزارهای کشور، به عنوان یک اقدام مشترک با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با جدیت اجرا می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ