دبیر انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران با اشاره به اینکه کنترل وزن اصلی‌ترین راه پیشگیری از آرتروز زانو است، گفت: ورزش و اصلاح ارگونومی محیط کار و زندگی می‌تواند از بروز آرتروز جلوگیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داشتن زندگی خوب و راحت همیشه نیاز به ایجاد تغییرات عظیم ندارد، گاهی باید راز پنهان این خواسته را پیدا کنید.
ساده‌ترین راه‌حل این است که صبر کنید تا گره عضلانی ظرف چند روز خودبه‌خود رفع شود. زمان لازم است تا ماهیچه به حرکت جدید عادت کند یا از استرس و فشار رها شود.
مچ دست که یکی از مهمترین و پرکارترین عضلات بدن انسان است، می‌تواند به دلایل مختلفی دچار مشکل و ضعف شود، اما باید دانست که علاوه بر راه حل‌های پزشکی برای درمان آن، ضعف مچ دست را می‌توان با تمرینات ساده ورزشی تقویت کرد.
بازیکن و مربی اسبق آبی‌پوشان معتقد است انتخاب مدیران غیر فوتبالی باعث شده تا استقلال در سال‌ها اخیر مشکلات متعددی داشته باشد.
ساده‌ترین کار برای بستن این پرونده، اعلام شهادت احمد متوسلیان توسط مسئولین و برگزاری تعدادی مراسم بود؛ سیاستی که در طول تاریخ توسط برخی کشورها برای عبور از مسئولیت یک گروگان‌شان انجام شده که اگر گروگان زنده باشد، به منزله شلیک تیر خلاص به اوست.
فناوری به کاررفته در این کفش‌ها به واکنش‌های آنی منجر می‌شود و در نتیجه حرکت کردن با آن‌ها میان جمعیت ساده‌تر است. همچنین هوش مصنوعی کفش را با شیوه راه رفتن کاربر هماهنگ می‌کند و در نتیجه ریسک ایجاد ناراحتی هنگام راه رفتن کاهش می‌یابد.
محققان قبلاً دریافته بودند که کاهش میزان خواب عمیق فرد می‌تواند نرخ سریع‌تری از تجمع بتا آمیلوئید در آینده را در مغز پیش‌بینی کند.
با یک راهکار بسیار ساده می‌توانید فایل تصاویر را به راحتی از گوشی اندرویدی خود به طور مستقیم به کامپیوترتان منتقل کنید.
GPT سرواژه «ترنسفومرِ از پیش تعلیم‌یافته زایا» است؛ به زبان ساده‌تر، یعنی این فناوری سعی می‌کند عملکرد مغز انسان را تقلید کند. ولی برخلاف ChatGPT که مطابق نامش به چت‌کردن نیاز دارد، یعنی باید از کاربر ورودی بگیرد، AutoGPT نیازمند دریافت ورودی‌های متعدد از کاربر نیست.
گاهی اوقات ساده‌ترین راه برای فهمیدن کمبود ویتامین توجه به بدنتان است.
تیم جوانان عراق با ارائه یک بازی برتر جوانان ایران را از دور مسابقات قهرمانی آسیا خارج کرد و خود به جام جهانی رفت.
مسواک زدن درست و استفاده از نخ دندان و دهان‌شویه، تاثیرگذارترین عوامل برای حفظ بهداشت دهان و دندان و رفع بوی بد دهان هستند. هنگام مسواک زدن باید دقت کنید تک‌تک دندان‌ها تمیز شوند، پشت دندان بخوبی تمیز و مسواک از همه زوایا روی دندان کشیده شود.
وزیر اطلاعات رژیم پهلوی می‌نویسد: ساده‌ترین راه برای توضیح انقلاب ۵۷ این است که قدرت‌های خارجی را سبب‌ساز اصلی آن بدانیم و با استناد به گفته‌های این و آن، از جمله خود شاه، بگوییم که قدرت‌های غربی و در رأس آن‌ها آمریکا و انگلیس نمی‌خواستند ایران به کشوری پیشرفته با اقتصادی توسعه یافته تبدیل شود!
کوکوی تره یک غذای نونی سبک برای ناهار یا شام است که در بین گیاهخواران محبوبیت زیادی دارد.
زنجیر چرخ در زمستان یکی از وسایل ضروری و حیاتی است که باید هنگام بارش برف روی لاستیک‌های عقب یا جلوی خودرو خود ببندید
گرفتگی گوش آزاردهنده است، می‌تواند بر شنوایی تأثیر بگذارد و زندگی روزمره را مختل کند. ساده‌ترین راه برای باز کردن گرفتگی گوش چیست؟ چند تکنیک برای تمیز گوش را در ادامه بیاموزید
شما می‌توانید کیک را هم برای عصرانه و هم برای صبحانه سرو کنید. اما اگر به هر دلیلی دسترسی به فر نداشتید نگران تهیه کیک نباشید، چون طرز تهیه کیک بدون فر هم لذت و خوشمزگی خاص خودش را دارد و شما می‌توانید انواع کیک را در قابلمه تهیه کنید.
ممکن است بعضی از ماهی‌ها به دلیل شرایطی که وجود داشته است؛ خاصیت نداشته باشند و حتی برای بدن مضر هم باشند، بنابراین بسیار مهم است که علائم را بشناسید که به شما کمک می‌کند تا بفهمید کدام ماهی تازه نیست.
دکتر هِیلی جونز (Hayley Jones)، متخصص لیسه‌ها و حلزون‌ها توصیه می‌کند که باغبانان به جای تلاش برای از بین بردن حلزون‌ها نگرش خود را تغییر دهند و به جای استفاده از مواد شیمیایی آن‌ها را با دست بردارند. به نظر دکتر جونز ساده‌ترین راه برای کاهش استرس باغبانان این است که بگویند «یک حلزون وجود دارد» و از این موضوع خوشحال باشند و بپذیرند که گیاهانشان کمی آسیب ببینند. او می‌خواهد باغبانان بپذیرند که همه لیسه‌ها و حلزون‌ها بد نیستند.
در نگاه اول ساده‌ترین راه برای کشتن سوسک‌ها شاید له کردن آن‌ها باشد اما حشره‌شناسان و کارشناسان بهداشت نظر متفاوتی دارد.
سفیده تخم مرغ خاصیت ترمیم‌کنندگی شگفت‌انگیزی دارد که به بهبود جای جوش روی پوستتان کمک می‌کند و آنها را محو خواهد کرد.
متخصص طب سنتی مواد غذایی اعلام کرد: برای رفع نفخ حبوبات و استفاده از آن‌ها حتی برای افرادی که معده نفاخ ندارند هم پیشنهاد می‌شود حبوبات را به مدت ۴ ساعت خیس کرده و در این مدت تا سه بار آب آن را تعویض کنید، سپس به مدت ۵ دقیقه جوشانده و آبکش کنید و نهایتاً در آبی تازه به طور کامل بپزید.
ایستادن‌های متناوب در طول روز و بعد از غذا باعث کاهش گلوکز به میزان ۹.۵ درصد بیش‌تر در مقایسه با نشستن طولانی مدت می‌شود. پیاده روی متناوب در طول روز باعث کاهش بیش‌تر گلوکز به میزان متوسط ۱۷.۰۱ درصد در مقایسه با نشستن طولانی مدت در افراد می‌شود.
نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد مصرف تمام وعده‌های غذایی بین ساعت ۷ صبح تا ۳ بعدازظهر به کاهش وزن کمک می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ