انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی روز 6 شهریور برگزار می شود که هنوز رسما اسامی کاندیداها اعلام نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عیسی آل‌کثیر در اولین بازی طلایی پوشان اصفهانی در فصل جدید حضور خواهد داشت.
مهدی طارمی با انتشار پستی در اینستاگرام، همه شایعات پیرامون انتقالش در تابستان را تکذیب کرد.
مهاجم فصل گذشته استقلال از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد و به زودی تیم خود را انتخاب می کند.
بررسی قرارداد جدید دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس نشان می‌دهد که او با وجود شایعات فراوان، با عددی در حدود سقف باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرده است.
درحالیکه شایعات زیادی درباره به خدمت گرفتن آندره اونانا از سوی منچستریونایتد مطرح است داوید دخیا با انتشار یک توییت مرموز به این شایعات واکنش نشان داد.
یولیان ناگلزمان، مربی سابق بایرن مونیخ که این روزها شایعات متعددی درباره آینده‌اش وجود دارد، سری به مسابقات چوگان زد و این بازی‌ها را از نزدیک تماشا کرد.
ویدیوی تازه پوتین در مجمع "ایده‌های قوی در زمانه جدید"به همراه کشیدن یک نقاشی شبیه باب اسفنجی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است.
شایعات درباره انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید به سوژه قابل توجه روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا تبدیل شد.
چلسی برای جذب یک مهاجم جدید باید جایی غیر از یوونتوس را مد نظر قرار دهد؛ چون مدیر یووه اعلام کرد دوشان ولاهوویچ فروشی نیست.
شایعات مربوط به جدایی آندرانیک تیموریان از کادرفنی تیم ملی فوتبال خیلی زود تکذیب شد.
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ما دائماً با متحدان و شرکای خود از جمله سه کشور اروپایی طرف مذاکرات در تماس هستیم، اما قرار نیست به جزئیات مکالمات دیپلماتیک بپردازیم یا به شایعاتی که بسیاری از آن‌ها به سادگی دروغ هستند پاسخ دهیم.
مربی محبوب تیم ملی عربستان در شرایطی که شایعات زیادی مبنی بر جدایی‌اش از این تیم مطرح بود، لیست بازیکنان مدنظرش برای فیفادی پیش رو را اعلام کرد.
انتظار می‌رود سری آیفون ۱۵ اپل چهار مدل داشته باشد: آیفون ۱۵، ۱۵ پلاس، ۱۵ پرو و ۱۵ اولترا. آیفون ۱۵ اولترا جایگزین مدل پرومکس خواهد شد و بهترین پیشنهاد این برند خواهد بود.
بازیکن تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که از این به بعد مصاحبه‌ای نخواهد داشت.
سرمربی تیم فوتبال فاینورد به احتمال جدایی بازیکن ایرانی خود در نقل و انتقالات زمستانی واکنش نشان داد.
در حالی که در هفته‌های اخیر، شایعات و خبر‌هایی مبنی بر استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس مطرح شده بود، سرانجام صبح امروز در جلسه شورای عالی بورس به ریاست وزیر اقتصاد، به این موضوع رسیدگی شد.
در حالی که در هفته های اخیر، شایعات و خبر‌هایی مبنی بر استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس مطرح شده بود، بالاخره صبح امروز در جلسه شورای عالی بورس با حضور اعضای جدید به ریاست وزیر اقتصاد، به این موضوع رسیدگی و استعفای عشقی از ریاست سازمان بورس تایید شد.
در حالی که در هفته های اخیر، شایعات و خبر‌هایی مبنی بر استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس مطرح شده بود، بالاخره صبح امروز در جلسه شورای عالی بورس با حضور اعضای جدید به ریاست وزیر اقتصاد، به این موضوع رسیدگی و استعفای عشقی از ریاست سازمان بورس تایید شد.
برخلاف شایعات منتشر شده، علی فتح‌الله‌زاده قصد تغییر در 2 پست مدیریتی باشگاه را ندارد.
برخلاف شایعات منتشر شده، علی فتح‌الله‌زاده قصد تغییر در 2 پست مدیریتی باشگاه را ندارد.
درحالیکه شایعات درباره جدایی قریب‌الوقوع کیلیان امباپه از پی‌اس‌جی داغ شده است یک روزنامه‌نگار مطرح فرانسوی می‌گوید امباپه علاقه‌ زیادی به باشگاه لیورپول دارد.
روبرت لواندوفسکی، ستاره جدید بارسلونا، مدعی شد از زندگی کردن در اسپانیا فعلا که رضایت دارد.
نایب‌رئیس زنان هیئت فوتبال استان تهران نسبت به شایعات پیرامون حضور احتمالی‌اش در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
نایب‌رئیس زنان هیات فوتبال استان تهران نسبت به شایعات پیرامون حضور احتمالی‌اش در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ