انتخابات فدراسیون فوتبال که قرار است با حضور سه نامزد ریاست برگزار شود هنوز ابهاماتی را در دل خود دارد که ممکن است یکی از اضلاع مدعیان کم شود و رقابت به صورت دو قطبی برگزار شود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان فارس دو هفته بعد برگزار خواهد شد.
چرا مهدی تاج که هنوز درباره تأیید صلاحیتش برای انتخابات فدراسیون فوتبال حرف و حدیث زیاد است، باید از فردی مثل احسان اصولی که به اندازه کافی جنجال داشته و حتی می‌تواند ضربه سنگینی به همین فوتبال بزند حمایت کند؟ اصولی متهم اصلی پرونده مشهد است. همان دیدار جنجالی ایران و لبنان که در حاشیه آن زنان را به ورزشگاه راه نداده، هیچ بلکه به صورت آن‌ها هم اسپری فلفل پاشیده شد
علی کریمی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش بار دیگر به انتخابات فدراسیون فوتبال و البته به کسانی که به مهدی تاج رای دادند کنایه زد.
صادق درودگر یک هفته پس از انتخابات فدراسیون فوتبال با دفترش در سازمان لیگ خداحافظی کرد.
راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی گفت: حمید سجادی میدانست انتخابات‌ فدراسیون فوتبال ایراد دارد ولی برخلاف وظیفه نظارتی‌اش ورود نکرد!
رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: وقتی پرونده تاج باز است، او نباید به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود می کرد. اطلاع رسانی و برخورد فساد باید در حد همان فساد بزرگ باشد.
انتخابات فدراسیون فوتبال روز ۸ شهریور با انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس جدید فدراسیون به اتمام رسید.
مهدی تاج هنگام خروج از سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما با فریاد‌های زن سالخورده‌ای روبرو شد که به شدت او را مورد انتقاد قرار داد و بابت قرارداد‌های دوران حضورش در فولاد مبارکه، مدارکی را نشان می‌داد.
یک زن سالخورده در پایان مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال مقابل رئیس جدید این فدراسیون را گرفت و مدعی داشتن مدارک تخلفات مهدی تاج شد.
مجمع فدراسیون فوتبال برای انتخاب رییس جدید این فدراسیون یا یک ساعت تاخیر آغاز شد.
ساعتی پیش و با انتشار خبری روی سایت فدراسیون فوتبال خبر لغو مجمع انتخاباتی تبدیل به تیتر یک اخبار ورزشی ایران شد.
آخرین نامه ساعت یک بعد از ظهر دوشنبه به فدراسیون رسید و ما این نامه را در اختیار کمیته بدوی قرار دادیم. تا ساعت 10 شب منتظر بودیم که جواب نامه را بدهند ولی ساعت 10 شب بدون پاسخ فدراسیون فوتبال را ترک کردند
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک روز پیش از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، در این فدراسیون حاضر شد.
یک جلسه سرنوشت‌ساز با حضور اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون تکلیف ترکیب نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال را روشن می‌کند.
با اعلام دبیر کل فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر به نظر می‌رسد تنها دو نامزد نهایی در گردونه انتخابات فدراسیون فوتبال باقی بمانند.
درست است که طرفداران مهدی تاج می‌گویند او مشکلی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ندارد و نمی‌توان به این حضور گیر قانونی داد؛ ولی مخالفانش از سناریویی جدید خبر می‌دهند.
در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال، یک کارشناس حقوقی تایید کرد که مهدی تاج نباید توسط کمیته بدوی تایید صلاحیت می‌شد و حضور او در انتخابات برخلاف قانون است.
روز آینده میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال به همراه حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون برای انجام یک سری کارهای مقدماتی به سوئیس سفر خواهند کرد.
صلاحیت یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به دلیل صدور حکم پرونده استفاده غیرقانونی از یک مدیر بازنشسته و مسائل دیگر تایید نشد.
در روز جاری شاخص­ کل و هموزن به ترتیب با منفی ۰.۱ درصد و ۰.۳۶ درصد به کار خود پایان دادند، اما از طرفی از شدت عرضه روز جاری نسبت به شدت عرضه روز گذشته کاسته شد. با این شرایط فردا بازار سرمایه به کدام سمت می رود؟
درحالی که در فروردین ماه رشد نقدینگی منفی بوده، به نظر می‌رسد سیاستهای پولی برای کنترل کوتاه مدت تورم نباید منجر به کاهش سرمایه در گردش بخش تولید شود.
پدری دخترش را به گورستان کشاند تا طلسمش باطل شود
باید دید تا انتخابات هشتم شهریور، وزنه های قدرت در فدراسیون فوتبال به کدام سمت سنگینی می کند؟ آیا سه عضو رهاشده هیات رییسه از استیضاح، حالا در صدد تلافی برخواهند آمد یا اینکه همینجا بین طرفین صلح برقرار می شود تا منافع ملی در جام جهانی طعمه شکاف مدیریتی داخلی نشود.
انتخاب همزمان میرغفاری برای فروش بلیت ها که می تواند یک منبع درآمد خوب برای فدراسیون و یک محل مناسب برای گرفتن امتیاز باشد و دخالت دادن او در کارهای اجرایی حوزه دبیرکل آن هم در آستانه برگزاری مجمع مشکوک به نظر می رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ