سرمربی استقلال ملاثانی پس از دست یافتن به رکورد ۳۱ هفته شکست‌ناپذیری، از مسئولان استان خوزستان درخواست حمایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل شرکت صنعتی مپنا گفت:کل سرمایه گذاری انجام شده توسط این شرکت سه و نیم میلیارد یورو بوده که در نیروگاه، انرژی‌های تجدید پذیر، حمل و نقل و صنایع انجام شده است.
برنامه احداث نیروگاه های برق صنایع و معادن ‌به بیش از ۱۵ هزار و ۴۰۰ مگاوات رسید.
رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر و بهره­‌وری انرژی برق (ساتبا) خبر داد: یک واحد صنعتی احداث هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر را عملیاتی می‌کند.
رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر و بهره­‌وری انرژی برق (ساتبا) خبر داد: یک واحد صنعتی احداث هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر را عملیاتی می‌کند.
رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر و بهره­‌وری انرژی برق (ساتبا) خبر داد: یک واحد صنعتی احداث هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر را عملیاتی می‌کند.
مدیر ارزیابی و سرمایه گذاری داخلی صندوق توسعه ملی گفت: ورود صندوق به فعالیت های حوزه انرژی به ویژه در صنعت برق می تواند به بهبود روند فعالیت های نیروگاه ها و کاهش خاموشی ها کمک کند.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: نیروگاه برق‌آبی زاینده‌رود در مدار تولید قرار گرفت.
وزیر نیرو گفت: کارخانه‌های تولید تجهیزات و قطعات صنعت برق در کشور از ظرفیت خوبی برخوردارند، تا جایی که در این زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی نیز صورت می گیرد.
سخنگوی صنعت برق گفت: در صورتی که مشترکان مصرف برق و گاز خود را تنها ۱۰ درصد کاهش دهند، مشکلی در تامین برق پایدار و تامین سوخت اصلی نیروگاه‌ها نخواهیم داشت.
معاون دفتر فنی و مهندسی نیروگاه بعثت از وارد مدار شدن واحد شماره ۳ این نیروگاه، پس از انجام تعمیرات دوره‌ای و اتصال به شبکه سراسری خبر داد.
محمدنژاد سیگارودی شرایط واگذاری و نرخ خرید تضمینی احداث ۵۵۰ هزار نیروگاه خورشیدی ۵کیلوواتی برای حمایت از خانوارهای مناطق محروم کشور را اعلام کرد.
در شصت و یکمین جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی با کلیات طرح پیشنهادی ساخت نیروگاه خورشیدی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین موافقت شد.
نخست‌ وزیر لهستان از دستیابی به توافق با آمریکا در خصوص احداث نیروگاه هسته‌ ای خبر داد.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: به دنبال کاهش تراز و حجم مخزن سد زاینده رود، نیروگاه برق‌آبی این از مدار خارج شد.
لامرد- رئیس مجلس شورای اسلامی از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و نیروگاه ۹۱۳ مگاواتی غدیر انرژی لامرد بازدید کرد.
براساس تأیید وزارت محیط زیست آلمان، یکی از راکتورهای نیروگاه هسته‌ای این کشور در ایالت باواریا، نشت کرده و فعالیت آن کاملا متوقف شده است.
رئیس جمهور روسیه به ماکرون گفت که اتحادیه اروپا نباید در خصوص ارسال مواد غذایی و کودهای شیمیایی روسیه به آفریقا و خاورمیانه مانع تراشی کند.
توسعه  ۴۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی بزرگ مقیاس، متناظر با معنی کاهش مصرف گاز طبیعی سالیانه ۲۰۸۰ میلیون مترمکعب و اشتغال حدود ۱۹۶۰۰۰ نفر-سال می‌باشد.
رؤسای جمهور فرانسه و اوکراین امروز در تماسی تلفنی درباره نیروگاه هسته ای زاپروژیا گفتگو کردند.
آژانس بین المللی انرژی اتمی نتیجه ماموریت بازرسان خود در بازدید از نیروگاه اتمی زاپروژیا را منتشر کرد.
مقامات اوکراین روز پنجشنبه ارتش روسیه را متهم کردند که با آتش توپخانه‌ای به شهر انرهودار که نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در آن واقع شده حمله کرده است.
رسانه ها از وقوع «گلوله‌باران و خرابکاری» در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا که قرار است تا ساعاتی دیگر میزبان بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی باشد، خبر می دهند.
دبیر شورای امنیت روسیه امروز در بیانیه ای تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و سرسپردگان‌شان مسئول فاجعه احتمالی در نیروگاه اتمی «زاپروژیا» هستند.
وزارت دفاع روسیه از گفتگوی تلفنی وزیر دفاع این کشور با دبیرکل سازمان ملل متحد درباره نیروگاه هسته ای زاپروژیا خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ