آژانس بین المللی انرژی اتمی نتیجه ماموریت بازرسان خود در بازدید از نیروگاه اتمی زاپروژیا را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه الجزیره در گزارشی به زوایای شخصیت، افکار سیاسی و اقدامات فرمانده کودتای بورکینافاسو پرداخته است.
کیلیان امباپه تا یک ماه دیگر چهار گزینه پیش رو دارد و احتمال اینکه بازهم رئالی ها را ناامید کند نیز وجود دارد.
وب‌سایت روسی در گزارشی تحلیلی نوشت که بایدن و آمریکا در حمایت از اوکراین سخاوتمندانه عمل کردند، اما در صورت شکست نظامی اوکراین در جنگ با روسیه، همه اینها می‌تواند تغییر کند.
بر این پایه همکاری ایران با آژانس در سه ماه آینده اهمیت فوق‌العاده زیادی خواهد داشت. شاید به همین دلیل هم باشد که پس از انتشار آخرین گزارش مدیر کل فعل و انفعالات سیاسی و ضد ایرانی از سوی اسرائیل و محافل رادیکال آمریکایی برای زیر سوال بردن اعتبار داده‌های این گزارش افزایش یافته است. اگر تاثیرپذیری مدیر کل از طرف آمریکایی امکان‌پذیر است، متاثر شدن از این فضای تبلیغاتی جدید نیز چندان دور از ذهن نیست.
یک روزنامه انگلیسی گزارش داد که شواهد حاکی از ناتوانی ارتش اوکراین برای انجام ضد حمله علیه روسیه است.
در گزارش اورشلیم پست آمده است: از زمان حمله روسیه به اوکراین، کی‌یف خواستار کمک‌های نظامی در قالب تسلیحات و تانک‌ها از متحدانش شد. در حالی که آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی به اوکراین این کمک‌های نظامی را ارائه داده‌اند، رژیم صهیونیستی این درخواست را رد کرده و در عوض کمک‌های بشردوستانه به اوکراین ارائه کرده است. درخواست کمک نظامی اوکراین توسط نفتالی بنت و یائیر لاپید، نخست‌وزیر‌های پیشین رژیم اسراییل و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر فعلی این رژیم رد شده است.
در سالی که گذشت خبرگزاری مهر درباره هشدارهای ضد سفر در سایت وزارت خانه‌های خارجی گزارشی منتشر کرد. در این گزارش آمده بود که یکی از اهداف رسانه های غربی انزوای گردشگری ایران است.
تحقیقات در مورد تکنیک ضد آفتاب نتایج متفاوتی به همراه داشته است. حتی حامیان پرشور آن نیز معمولاً ابتدا خواستار کاهش انتشار جهانی هستند. بر اساس گزارش ییل، این دانشگاه طرحی فرضی را برای “چرخش ترموستات جهانی” ترسیم کرده است.
امروز رسانه‌ها از مهاجرت و پناهندگی پرچمدار کاروان المپیکی ایران به کشور آلمان خبر دادند. خبری که هنوز از سمت خود ورزشکار رد یا تایید نشده. در این گزارش نگاهی به دلایل مهاجرت ورزشی داشته‌ایم
ژاوی هرناندز برای اینکه همچون ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا مقابل ایده‌های کارلو آنچلوتی رودست نخورد، برنامه‌های ویژه‌ای دارد.
مرکز داده‌های فلسطینی معطی در گزارشی بیان کرد که در سال ۲۰۲۲ عملیات‌ها و اقدامات مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی افزایش قابل توجهی داشته است.
به دنبال انتشار برخی اخبار ضد و نقیض پیرامون وضعیت سلامت جسمانی میرحسین موسوی آخرین نخست‌وزیر ایران، خبرگزاری دولت (‌ایرنا) ار پی‌گیری‌ خبرنگار سیاسی خود خبر و گزارش داد: "او برای چکاپ معمولی به یکی از مراکز درمانی مراجعه کرده است".
منابع خبری گزارش داده‌اند این قطعنامه برای تصویب نهایی ماه آینده به مجمع عمومی ارسال خواهد شد. قطعنامه مذکور که توسط کانادا معرفی شده با ۷۹ رأی موافق، ۲۸ رأی مخالف و ۶۸ رأی ممتنع به تصویب رسیده بود.
یک روزنامه عبری گزارش داد که امتناع تل آویو از رأی مثبت به قطعنامه پرداخت غرامت جنگی توسط روسیه به اوکراین، انتقام از رأی مثبت کی یف به قطعنامه ضد اسرائیلی در مجمع عمومی سازمان ملل بود.
یک روزنامه عبری گزارش داد که امتناع تل آویو از رأی مثبت به قطعنامه پرداخت غرامت جنگی توسط روسیه به اوکراین، انتقام از رأی مثبت کی یف به قطعنامه ضد اسرائیلی در مجمع عمومی سازمان ملل بود.
فارس نوشت: همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!
نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که شمار زیادی از کشورهای اروپایی که از تحریم‌های ضدروسی حمایت می‌کنند، از آغاز سال جاری در جمع عمده واردکنندگان محصولات این کشور بوده‌اند.
شهرستان بانه در استان کردستان که تا کنون از اغتشاشات به دور بوده است پنجشبه شب گذشته با تحریک ضد انقلاب شاهد ناآرامی هایی بود که در ادامه به اغتشاشات منجر شد.
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: براساس گزارش جامعه اطلاعاتی ایران، آمریکا متهم ردیف اول اغتشاشات است.
اسناد منتشرشده در گزارش صداوسیما نشان می‌دهند «مسیح علی‌نژاد» از فعالان رسانه‌ای ضد انقلاب قراردادهایی به ارزش صدها هزار دلار با دولت آمریکا امضا کرده است. این گزارش صداوسیما را ببینید.
مرکز داده های فلسطینی «معطی» طی گزارشی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۸ عملیات تیراندازی در کرانه باختری به وقوع پیوسته است.
باشگاه بارسلونا از فصل جاری بندی در قرارداد بازیکنان جدیدش گنجانده است که بر اساس آن، بازیکن در صورت مصدومیت های متوالی، دیگر پاداش دریافت نخواهند کرد.
وزارت دفاع اوکراین گزارش داد که ارتش اوکراین با حمله توپخانه‌ای بسیار دقیق خود سیستم رادار ضد توپخانه Zoopark-۱ روسیه را در استان زاپوریژیا منهدم کرد. علاوه بر این سامانه، نیرو‌های اوکراینی چهار خودروی زرهی را نیز منهدم کردند. سامانه راداری اطلاعاتی Zoopark-۱ روسیه برای شناسایی مواضع آتش دشمن، سیستم‌های موشک پرتاب چندگانه، مواضع توپخانه و خمپاره، پرتابگر‌های موشک تاکتیکی و سامانه‌های پدافند هوایی و ... و همچنین محاسبه مسیر پرتابه‌ها و موشک‌ها در نظر گرفته شده است.
مرکز رسانه قوه قضائیه در واکنش به گزارش سوخته اینترنشنال شبکه سعودی ضد ایرانی از یک پرونده قضایی، روند رسیدگی به این پرونده را بازخوانی و اعلام کرد که جزئیات آن پیش از این منتشر شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ