سرعین- رئیس مرکز آموزش و تربیت محیط‌بانی معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از مهرماه امسال رشته محیط‌بانی در هنرستان کار و دانش خوزستان و فارس راه‌اندازی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متقاضیانی که در آزمون سراسری ۱۴۰۲ (نوبت‌های اول و دوم) ثبت نام کرده و غایب جلسه آزمون بوده اند، نیازی به ثبت نام مجدد برای رشته‌هایی که پذیرش آن‌ها با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است، ندارند.
ویژه برنامه‌های پخش زنده هر روز از شبکه شاد با حضور نفرات برتر آزمون سراسری، مشاوران و متخصصان برگزار می‌شود.
با اعلام دبیرکل کمیته ملی المپیک ممکن است انتخابات فدراسیون ژیمناستیک به خاطر تایید نشدن مجمع قبلی از سوی فدراسیون جهانی تجدید شود.
دو رشته رزمی در حال طی مراحل قانونی هستند تا از این پس به صورت مستقل فعالیت خود را پیگیری کنند.
رشته خدمات پس از فروش خودروهای سبک در سال تحصیلی جاری راه اندازی می شود.
فرم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم برای انتخاب رشته تحصیلی از هفته آینده توزیع خواهد شد.
رشته پلو قیسی یکی از غذا‌های محلی آذربایجان شرقی و غربی است که طرز تهیه بسیار ساده‌ای دارد و بدون گوشت آماده می‌شود.
کاپیتان سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: متاسفانه آدم‌های داخل بوکس با هم دعوا دارند و مسئولان هم این رشته را نمی‌خواهند.
در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی، در خصوص رشته های اعزامی به این رویداد تصمیم گیری شد.
ایران در بازیهای آسیایی هانگژو یک رشته جدید برای مدال‌آوری خواهد داشت.
دور نخست نشست‌های تخصصی نمایندگان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با رشته‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی تاکنون برای ۱۷ رشته برگزار شده است.
به گفته دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد، تمام فعالیت‌های رسمی در مورد «بولینگ روی چمن» که رشته‌ای نوپاست آغاز شده اما این رشته در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو نماینده‌ای ندارد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی ۵ رشته زیر مجموعه این فدراسیون را ابلاغ کرد.
رشته پدل با موافقت وزارت ورزش زیر مجموعه فدراسیون تنیس قرار گرفت.
با پیگیری فدراسیون تنیس و موافقت وزیر ورزش، رشته پدل به این فدراسیون واگذار شد.
تغییر رشته در آزمون دکتری چگونه است
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با تأسیس رشته محیط‌بانی گامی بنیادی برای تحقق محیط زیست مطلوب برداشته‌ایم.
عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل سایپایدک از پذیرش هنرجو در رشته خدمات پس از فروش در هنرستان‌های منتخب کرج و رشت خبر داد و گفت: قصد داریم با توسعه هنرستان‌های مهارتی، برای آینده خدمات پس از فروش نیروی متخصص تربیت کنیم.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید، رشته محیط بانی در دو استان فارس و خوزستان راه اندازی می‌شود.
قائم مقام مدیرعامل سایپایدک از راه‌اندازی رشته خدمات پس از فروش خودروهای سبک در مقطع آموزش متوسطه خبر داد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به فدراسیون ورزش‌های همگانی از جدایی ۲۶ انجمن، کمیته و گروه این فدراسیون و پیوستن به فدراسیون آمادگی جسمانی خبر داد.
روز ۲۳ مراد برای ۶۱ دختر دانش‌آموز شیرازی که قطعا از علاقمندان واقعی موسیقی محسوب می‌شوند، روز تلخی بود. آن‌ها درحالی که برای رشته موسیقی در هنرستان شهید کامیاب شهر شیراز ثبت‌نام کرده و مشتاق شروع سال تحصیلی بودند، با پیامی یک خطی مواجه شدند: پذیرش این رشته منتفی شده و برای دریافت پرونده تحصیلی به مدرسه مراجعه کنید.
پژوهشگر آموزشی گفت: آیا شغل مورد نظر شما یک درخواست جدی درونی یا هوسی زودگذر است اگر با انجام آن کار شما از زمان، مکان و خود غافل می‌شوید یعنی در آن کار غرق می‌شوید آن شغل مناسب شماست.
رسول خطیبی در اولین صحبت های خود بعد از قبول پست مدیرعاملی باشگاه مس سونگون ورزقان در مورد این انتخاب گفت.
رئیس مرکز آموزش و تربیت محیط بانی معاونت آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از مهرماه امسال رشته محیط بانی در دو هنرستان کار و دانش استان خوزستان و فارس راه اندازی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ