کاپیتان سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: متاسفانه آدم‌های داخل بوکس با هم دعوا دارند و مسئولان هم این رشته را نمی‌خواهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فولاد و صنعت نفت در دربی خوزستان به مصاف هم رفته اند و هر دو تیم به دنبال جبران شکست هفته نخست هستند.
امام جمعه رشت گفت: خدا را شکر صاحبان رستوران‌ها، تالار‌های عروسی و مراکز پخش غذا، خودشان تذکر می‌دهند و این تذکر‌ها بسیار تأثیرگذار بوده است. عملاً می‌بینیم که در سواحل تذکر می‌دهند و اصلاً «بزن بهادر» جایی ندارد. در جلسات توصیه می‌کنیم که برای دشمنان نظام اسلامی، میدان را بسترسازی نکنید، بلکه تلاش کنید تا راهگشا باشید و تلاش کنید کسانی که حتی می‌خواهند هنجارشکنی کنند احساس کنند افرادی که تذکر می‌دهند دل‌شان برای آن‌ها می‌سوزد.
کارشناس ووشوی ایران با انتقاد از عملکرد فدراسیون ووشو، گفت: متاسفانه گویا در این رشته قحط الرجال است و مربی خوب نداریم یا اینکه آقایان فقط بله قربان گو می‌خواهند؟
فرشاد فرجی می‌گوید در ابتدای نقل و انتقالات پیشنهاد مالی بهتری داشته اما نمی‌خواهد پیراهن پرسپولیس را راحت از دست بدهد.
رشته خدمات پس از فروش خودروهای سبک در سال تحصیلی جاری راه اندازی می شود.
راجر اشمیت، مربی بنفیکا، تمایلی برای برگرداندن ژوائو فلیکس ندارد. او می گوید بازیکنی که با 100 میلیون یورو از بنفیکا رفته، چرا باید برگردد؟
داورزنی در سال‌های اخیر نشان داده که فرمول موفقیت را گم کرده یا اینکه آن‌قدر سرش شلوغ شده که بیش از آنکه به فکر ساختن پایه و اساس درستی برای والیبال جهت پیشرفت این رشته ورزشی در دنیا باشد، درگیر بند‌های ریزودرشتی است که بتواند با استناد به آن، یک دوره دیگر روی صندلی ریاست بنشیند. البته که حواشی درباره او زیاد است و این شایعات چندان زیبنده هم نیست. اینکه او حمایت فلان و بهمان نهاد را دارد و کسی نمی‌تواند خرده‌ای بر مدیریتش بگیرد به غیر از انعکاس حس منفی چیز دیگری به همراه ندارد.
عشایری از نبود عدالت آموزشی در ایران می‌گوید و از روزگاری مثال می‌آورد که پسر وزیر و پاسبان و کارگر در کنار هم درس می‌خواندند و به واسطه این کنار هم نشستن با یکدیگر تعامل برقرار می‌کردند. چیزی که امروزه به واسطه انواع مدارس غیرانتفاعی و انتفاعی از بین رفته است. مدارس هم مانند هر نهاد دیگری طبقاتی شده‌اند و همه دانش‌آموزان نمی‌توانند از امکاناتی برابر برخوردار باشند.
قهرمان المپیک توکیو در رشته تیراندازی گفت: نه تنها من بلکه هیچ کدام از تیراندازان قول کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو را نمی‌توانند بدهند.
در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی، در خصوص رشته های اعزامی به این رویداد تصمیم گیری شد.
ایران در بازیهای آسیایی هانگژو یک رشته جدید برای مدال‌آوری خواهد داشت.
حسین وفایی می گوید برای رسیدن به قهرمانی جهان در اسنوکر باید تا حد بسیار زیاد فروتن بود. او همچنین امید دارد بتواند این رشته را در ایران گسترش دهد.
ارشیا مصدقی معتقد است بودجه فدراسیون دوومیدانی کفاف ورزشکاران این رشته را نمی‌دهد و نمی‌توانند در مسابقات رسمی مدال‌آوری کنند.
کامبیز مهدی زاده گفت: حسن روحانی با یک دنیا مصیبت و گرفتاری داخلی و خارجی از ترامپ گرفته، زلزله، سیل در تمام نقاط کشور، حمله ملخ ها، تندروهای داخلی، قیمت پایین نفت، کشور را اداره کرد اما این آقایان یک شکل و یک رنگ نمی‌توانند حتی قیمت پیاز را کنترل کنند امروز پرده از روی صحنه کنار رفته و همه یکدست روی صحنه حضور دارند، در جایی هم که توان ندارند به گردن این و آن می اندازند.
کامبیز مهدی زاده گفت: حسن روحانی با یک دنیا مصیبت و گرفتاری داخلی و خارجی از ترامپ گرفته، زلزله، سیل در تمام نقاط کشور، حمله ملخ ها، تندروهای داخلی، قیمت پایین نفت، کشور را اداره کرد اما این آقایان یک شکل و یک رنگ نمی‌توانند حتی قیمت پیاز را کنترل کنند امروز پرده از روی صحنه کنار رفته و همه یکدست روی صحنه حضور دارند، در جایی هم که توان ندارند به گردن این و آن می اندازند.
امتیاز مصونیت قضایی گاهی اوقات این تصور را به‌وجود می‌آورد که سیاستمداران می‌توانند هر کاری که می‌خواهند انجام دهند. اقداماتی که ممکن است خلاف منافع عمومی باشد. اگر یک مقام دولتی مصونیت داشته باشد و بابت امضای قراردادی رشوه بپذیرد، حتی اگر مجرم شناخته شود، ترس چندانی از سیستم قضایی ندارد.
روزنامه جوان نوشت: اصلاح طلبان «دم» از مردم می‌زنند و به رئیس‌جمهور مردم می‌گویند «به‌نفع کشور از کار کناره بگیر» تا زمینه بازیابی جایگاه از دست رفته خود در اجتماع و بازگشت به قدرت را فراهم کنند.
رییس جمهور گفت: مهم دین است و پایداری حق، برای امر به خوبی‌ها و نهی از پلشتی نباید از فضاسازی‌ها ترسید. نهی بکنیم از فساد، رشوه و کم‌کاری یک کارمند به کارمند کناری‌اش بگوید چرا دیر سر کار آمدی؟ چرا کار امروز مردم را به فردا می‌اندازی؟ می‌گوید آقا بگویم که بگویند به تو چه؟ ما می‌خواهیم در مسیر دین یک به تو چه را تحمل کنیم یا نمی‌خواهیم؟
به گفته دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد، تمام فعالیت‌های رسمی در مورد «بولینگ روی چمن» که رشته‌ای نوپاست آغاز شده اما این رشته در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو نماینده‌ای ندارد.
یک مسئول عالی رتبه در وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که این وزارت نمی‌تواند با اطمینان بگوید که پهپاد‌های به کار رفته در حمله به کی یف ساخت ایران هستند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان سخنان خود خطاب به نیروهای انقلاب گفت: دشمن امروز با تمام عِده و عُدهٔ خود به جنگ انقلاب اسلامی آمده است.
هر کس هر چند وقت یکبار بیش از حد به زندگی یا گزینه‌های خود فکر می‌کند. با این وجود، برخی از افراد نمی‌توانند این چرخه را متوقف سازند دیگر کنترل رشته افکارشان را در دست ندارند. این تک گویی درونی دو جزء دارد: نشخوار کننده و نگران کننده.
این دانش‌آموز در پاسخ به سوال درباره رشته تحصیلی‌اش و روز حادثه می‌گوید: «من رشته‌ام مکانیک است. قضیه آن روز موضوع خاصی نبود. حادثه را فراموش کنید. خبر مربوط به ماجرای من به قدر کافی در فضای مجازی منتشر شده است و نمی‌خواهم مانند ماجرای «مهسا امینی» جریان من هم ادامه پیدا کند. از دفتر ریاست‌جمهوری با آموزش و پرورش شهرستان بهار هم تماس گرفتند. ما به معلم‌مان رضایت دادیم. یک اتفاق کوچک بود و تمام شد.»
محمدحسین کنعانی‌زادگان همچنان به خاطر فایل‌های صوتی لو رفته در فضای مجازی محروم است و نمی‌تواند در دیدار با اروگوئه شرکت کند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ