مجیدرضا حریری رئیس اتاق بازرگانی ایران نوشت: به اطلاع میرساند وعده غذایی رایج در چین ۴ وعده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویزای محمدگنج خانلو و رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حالی صادر شده است که پاسپورت این نفرات در ایران نیست و به این ترتیب بعید است رکابزن ایران به مسابقات جاده هم برسد!
ویزای محمدگنج خانلو و رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حالی صادر شده است که پاسپورت این نفرات در ایران نیست و به این ترتیب بعید است رکابزن ایران به مسابقات جاده هم برسد!
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد هنوز مشخص نیست که آیا شروع فصل جدید لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد یا خیر.
عبدالرضا مصری که ریاست جلسه را بر عهده داشت در واکنش به تذکر این نماینده از احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس سوال کرد که این استیضاح برابر آئین نامه باید به کمیسیون ارجاع می‌شد و آیا این اتفاق رخ داده است که نادری در پاسخ گفت: درخواست استیضاح وزیر کشور به کمیسیون مربوطه ارجاع شده است.
رئیس‌کل بانک مرکزی طی یادداشتی به بیان چرایی اهمیت اجرای سیاست تثبیت اقتصادی و همچنین وظایف و اقدامات بانک مرکزی در شرایط کنونی پرداخت.
آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات به اظهارات باهنر واکنش نشان داد.
در فرانسه همه، از جمله رئیس فدراسیون فوتبال، دوست دارند کیلیان امباپه ماندنی شود و در پی اس جی به فوتبالش ادامه دهد.
رئیس عربستانی کمیته بازاریابی ای‌اف‌سی به اظهارات اخیر رئیس یوفا که به عربستان هشدار داده بود با ولخرجی در نقل و انتقالات راه چین را در پیش گرفته است پاسخی تند داد.
رئیس باشگاه اتحاد کلباء درخصوص علاقه این تیم به عمر عبدالرحمن، پاسخ مبهمی داد.
رییس مجلس چهارم: کار غلط در مجلس سوم اتفاق افتاد که این دانشگاه را از مستثتا بودن مالیات مستثنا کردند یعنی این دانشگاه را انتفاعی دانستند.
در پی اظهارات رئیس دفتر رئیس جمهور سابق، درباره سیاست‌های جدید ارزی بانک مرکزی و آثار تورمی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، بانک مرکزی توضیحاتی در این باره ارائه کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به انتقاد نماینده تهران از عدم حضور مسئولان دولتی در نشست غیرعلنی امروز مجلس پیرامون گرانی ارز گفت: مجلس شورای اسلامی فردا صبح پیرامون مساله ارز جلسه تشکیل خواهد داد و قطعا موضوع گرانی ارز از مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود.
پرداختی هنگفت شورای شهر تهران به دختر یکی از اعضا، واکنش رئیس شورای شهر را به دنبال داشت؛ حقوق ۳۳ میلیون تومانی به یک جوان دهه هشتادی که در سمت مسئول دفتر مادرش به کار گمارده شده و از این بخت برخوردار است که در آینده هم در این مجموعه یا شهرداری تهران به فعالیتش ادامه دهد. دستمزدی گزاف که رئیس شورا بر پرداخت آن مهر تایید زده اما...
محمد قاسمی، اقتصاددان و رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران معتقد است که باید در برنامه هفتم توسعه به مسائل روز جامعه پاسخ داده شود وگرنه، ظرفیت‌های حل مسئله به هدر خواهد رفت. قاسمی، اما به تجربه دریافت کرده که برنامه‌های توسعه در ایران مرده به دنیا می‌آیند؛ این را می‌شود از رفتار خود سیاست‌گذاران و برنامه‌نویسان استنباط کرد.
رییس فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد که نحوه انتخاب بازیکنان برای اعزام به مسابقات قطر طبق دعوتنامه بوده است.
دیوید بارنیا رییس موساد گفت: ما مسئولان فرستادن نیرو‌های نیابتی، کسانی که آن‌ها را مسلح کردند و دستور دهندگان را شکار خواهیم کرد و این در تهران، کرمانشاه و اصفهان اتفاق خواهد افتاد.
صحبت‌های سپ بلاتر بازتاب‌ زیادی داشته و طبیعتا قطر به عنوان میزبان پاسخگوی این اظهارات خواهد بود.
رئیس انجمن ویروس‌شناسی ایران، در پاسخ به وضعیت آنفلوانزا در کشور و میزان شیوع آن با شروع فصل سرد، می‌گوید: پیش‌بینی ما این بود که از نیمه دوم شهریور شاهد شیوع آنفلوانزا در ایران باشیم که در کل دنیا هم همین اتفاق افتاد، با توجه به این دو سال کرونا، جمعیت حساس به آنفلوانزا هم بیشتر شده و با این حساب، انتظار می‌رود موارد جدید آنفلوانزا را امسال بیشتر داشته باشیم. روندی هم که الان در ایران گزارش می‌شود، نشان می‌دهد هرچه کرونا کمتر شده، روند افزایش موارد آنفلوانزا را داشته‌ایم.
خاویر تباس به حرف های انتقادی تند فلورنتینو پرز علیه لالیگا در مجمع سالانه اعضای رسمی باشگاه رئال مادرید واکنش نشان داد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران از پایگاه‌های آمریکایی در کشورهای همسایه اتفاق بیفتد حتماً پاسخ منطقی و متقابل دریافت خواهند کرد.
رییس جمهور در پاسخ به سوالی درباره فوت مهسا امینی در ایران اظهار داشت: رخدادی که اتفاق افتاده در دست بررسی است و نظر نهایی در این باره را با مقام قضایی است؛ آنچه درباره فوت این خانم مطرح است و اگر قصور و تقصیری بوده، حتماً بررسی می‌شود و من در تماس با خانواده او هم قول دادم فارغ از آنکه مجامع جهانی موضع بگیرند یا نه، مساله را پیگیری کنم.
رئیسی در پاسخ به سوالی راجع به هولوکاست و اینکه آیا به هولوکاست اعتقاد دارد یا نه گفت: مسائل تاریخی باید توسط محققان و تاریخ شناسان مورد بررسی و کنکاش قرار بگیرد. یک نشانه‌هایی نیز وجود دارد که چنین اتفاقی (هولوکاست) افتاده است که باید مورد بررسی دقیق توسط محققان و مورخان قرار بگیرد.
مدتی است که جنگ لفظی میان مقامات ترکیه و یونان شدت گرفته است، در همین راستا، چندی پیش رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با شفیق جعفرویچ رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین در پاسخ به سوالی درخصوص احتمال حمله نظامی به یونان گفته بود:شاید این حمله یک شبه اتفاق بیفتد.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، با گلزنی در دیدار امشب مقابل آینتراخت فرانکفورت، پاسخ کری‌خوانی پیتر فیشر، رئیس باشگاه آینتراخت فرانکفورت را داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ