پس از پایان بازی فینال ۱۹۵۰، بیمارستان های برزیل ده ها مورد از مردم را دریافت کردند که نتوانستند شوک را تحمل کنند. حداقل ۱۷ نفر کشته شده و ده ها نفر اقدام به خودکشی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان سابق پرسپولیس آرزوی امیدواری کرد که کریم باقری بار دیگر به کادر فنی این تیم بازگردد.
دروازه نو در دوره محمدشاه قاجار تأسیس شد و به‌همین دلیل دروازه محمدیه هم نام گرفت. این دروازه از دروازه‌های اصلی شهر نبود، چون داخل حصار تهران قرار داشت.
بحث دروازه بانی به یکی از سرگیجه های منچستریونایتد در فصل آینده تبدیل شده است. در حقیقت شیاطین سرخ بیش از 12 سال است که روی داوید دخیا به عنوان دروازه بان فیکس خود حساب می کنند اما این بازیکن در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شود چرا که قراردادش با شیاطین سرخ به پایان رسیده و خبری هم از توافق برای تمدید نیست.
شهر تهران در وران صفوی صاحب برج‌وبارویی شد و براساس آن هرکسی که قصد ورود و خروج به شهر را داشت باید از آن‌جا گذر می‌کرد. دروازه‌های ری یا شاه عبدالعظیم یکی از این دروازه‌ها به شمار می‌رفت.
مربی تیم استقلال با بیان اینکه قبلاً در مورد تمدید قرارداد برای فصل آینده صحبت کردیم گفت: امروز توپ هایمان به گل تبدیل نشد.
چلسی در تلاش‌هایش برای جذب آندره اونانا، دروازه‌بان اینتر، شکست خورده چرا که باشگاه ایتالیایی حاضر به معاوضه او با کپا آریسابالاگا نیست.
«محسن فروزان» بر خلاف علاقه قلبی به استقلال، در سال‌های اخیر دروازه‌بان محبوب پرسپولیسی‌ها بوده است.
کریستین آبیاتی، دروازه‌بان سابق میلان، می‌گوید دربی روسونری و اینتر در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ اتفاق دلچسبی است چرا که یک دربی اضافی برای لذت‌بردن در اختیار هواداران می‌گذارد.
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس معتقد است که در حال حاضر تنها گزینه مناسب داخلی برای هدایت تیم ملی، جواد نکونام است.
دروازه بان نفت مسجد سلیمان می گوید از بدقولی مدیران صبر بازیکنان این تیم لبریز شده است.
دیبو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، می‌گوید فقط لحظات خاص و سرنوشت‌ساز را به همراه این تیم جشن گرفته است.
ارسلان دلاوری، بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص حواشی به وجود آمده در بازی با استقلال ملاثانی توضیحاتی ارائه کرد.
کارشناس فوتبال با بیان این که سرخابی‌ها با احتیاط بازی کردند و نمی‌خواستند بازنده این دیدار حساس شوند، گفت: استقلال می‌توانست برنده این دیدار باشد اما دفاع و دروازه‌بان این تیم خوب نبودند.
ژولیو سزار، دروازه‌بان سابق برزیل، می‌گوید در فینال جام جهانی قطر هوادار فرانسه خواهد بود چرا که به عنوان یک برزیلی نمی‌تواند از آرژانتین طرفداری کند.
دروازه بان استقلال نسبت به فصل گذشته با شرایط متفاوتی در دربی پایتخت به میدان خواهد رفت.
اولیور کان، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان، مدعی شد غلبه بر اسپانیا در دیدار امشب غیرممکن نیست.
فهرست نهایی بازیکنان ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دقایقی پیش منتشر شد.
هواداران نیس از کاسپر اشمایکل عصبانی هستند و در دیدار دیشب این تیم مقابل نانت دروازه‌بان دانمارکی را هو و به جای او سنگربان دوم تیم‌شان را تشویق کردند.
روی ماتا دستیار ریکاردو ساپینتو با اعتراض شدید به داور بازی گفت که خطای پنالتی آنها گرفته نشده است.
مربی دروازه‌بان های استقلال با نشان دادن عدد چهار با انگشتان خود ورزشگاه آزادی را ترک کرد!
دروازه بان مس کرمان نسبت به اعتراضاتی که بابت اتلاف وقت وی صورت گرفته واکنش نشان داد و مدعی شد مصدومیت باعث شده تا در چند مرحله بازی را از جریان بیندازد.
مجید علیاری بدشانس بود چرا که ضربه دیدنی او با برخورد به تیرک دروازه، منجر به گل سه امتیازی فولاد نشد.
قهرمانی با نساجی در جام حذفی این قدر برای علیرضا حقیقی شیرین بود که جام قهرمانی را با خانه برد! این بهانه ای شد برای گفتگوی دوباره با دروازه بان تیم ملی در جام جهانی 2014.
قهرمانی با نساجی در جام حذفی این قدر برای علیرضا حقیقی شیرین بود که جام قهرمانی را با خانه برد! این بهانه ای شد برای گفتتگوی دوباره با دروازه بان تیم ملی در جام جهانی 2014.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ