پلیس انگلیس جرمین پِننت بازیکن سابق تیم‌های آرسنال، لیورپول و رئال ساراگوسا را در پی اکتشاف یک کارگاه صنعتی تولید ماده مخدر ماریجوانا در عمارت تحت تملک او مورد بازجویی قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رایانه «اپل A-» که توسط استیو وزنیاک، یکی از بنیانگذاران این غول فناوری در سال ۱۹۷۶ به صورت دستی اسمبل شده و اتصال یافته و لحیم شده بود. در یک حراجی به قیمت ۷۰۰،۰۰۰ دلار (۳۵ میلیارد تومان) خریداری شد.
وقتی جیرجیرک که حالا تبدیل به عروسک خیمه‌شب‌بازی کرم یال اسبی شده، داخل آب می‌پرد، این کرم از بدن جیرجیرک بیرون می‌خزد و خودش را به پیچک‌های دراز داخل آب می‌رساند تا بتواند در آنجا تولید مثل کند.
این فسیل، اولین فسیل یافت شده‌ای است که صحنه نبرد یک پستاندار و یک دایناسور را نشان می‌دهد.
داستان جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس تبدیل به سوژه یکی از روزنامه‌های ورزشی شده است.
روز‌ها جایش را به هفته می‌داد و چاک همچنان در حال باد کردن و بزرگ شدن بود، به طوری که همه محل از چاک حرف می‌زدند و جمعیتی از سراسر جهان می‌خواستند مرغی را ببینند که با خوردن پاپ کورن به یک توپ بزرگ تبدیل شده است. چاک حتی تیتر اخبار سراسر جهان هم شد و خبرنگاران و گزارشگران تلویزیون به مزرعه فِرِد هجوم آوردند تا این پدیده عجیب را ثبت دوربین کنند.
اشک‌های شوق مهدی قایدی بعد از گل تساوی استقلال در دقیقه 101 وقتی گل دوم وارد دروازه تیمش شد،‌روی صورت او خشکید.
غده‌های سمی وزغ بیابان سونورا حاوی ماده‌ی روان‌گردان ۵-MeO-DMT است.
تصویری از پیتزا خوردن بازیکنان بارسلونا در جشن قهرمانی تبدیل به سوژه کاربران شد
پژوهشگران موفق به ساخت کوچک‌ترین ال‌ئی‌دی و میکروسکوپ هولوگرافیک جهان شده اند که امکان تبدیل تلفن همراه به یک میکروسکوپ با وضوح بالا را فراهم می‌کند.
هوش مصنوعی این روز‌ها تبدیل به سوژه‌ای برای تجسم چهره‌های مطرح جهانی در حالت‌های نامتعارف برای ایشان، شده است. هوش مصنوعی این بار تصویری از مارک زاکربرگ در شمایل قبیله‌های نه چندان متمدن ارائه داده است.
امید نورافکن در مصاف با مس رفسنجان زننده یکی از زیباترین گل‌های فصل و همینطور تاریخ لیگ برتر شد.
این حرکت با تبدیل شدن بدن مار به شکل S آغاز می‌شود، سپس مار با فشار دادن دم خود به زمین، نیمه جلوی بدن خود را به هوا پرتاب می‌کند. تمام بدن مار در هوا معلق می‌شود. زمانی که سر مار به زمین می‌رسد، دم به سمت جلو می‌چرخد، و به همین‌صورت سر و گردن دوباره پیچ می‌خورد. تمام این حرکات دوباره تکرار می‌شوند؛ و مار با پیچاندن مکرر بدنش، خود را به سمت جلو پرتاب می‌کند.
تنها چند دقیقه زمان در دیدار با گل گهر نیاز بود تا رضا میرزایی تبدیل به مرد محبوب آبی‌ها شود.
رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده، در نهایت با لبخند رضایت تهران را به مقصد اصفهان ترک کردند.
یکی از این تنه‌های خشک در باغ فردوس، چنار ۳۵۰ ساله به گفته اهالی است که با قطر ۳ متر پس از گذراندن دوران سرسبزی و شادابی خشک و تا یک ارتفاعی باقی مانده و حذف نشده که توسط هنرمند چوب تراش به نام استاد عالی، با استفاده از ابزار لازم در همانجا بدون جابه جایی به شکل مولانا طراحی و تراشیده شده است تا به صورت جلوه‌ای بصری برای شهر درآید.
کمپانی نایکی به مناسبت رکوردشکنی اخیر کیلیان امباپه استوک‌های جدید و خاصی را برای او طراحی کرده است.
فرآیند بستن پا بسیار دردناک بود و اغلب منجر به مشکلات جدی سلامتی می‌شد. پا‌های دختران جوان با بانداژ محکم بسته شده بود، انگشتان پا خم شده بودند و پاشنه پا به زور به سمت کف پا کشیده شده بود. با بزرگ شدن دختر، پابند‌ها سفت شدند و باعث شکستن استخوان‌های پا و قوس آن شدند. این شکستگی منجر به تغییر شکل پا‌ها و به طور قابل توجهی کوچکتر شدن آن‌ها می‌شد، به طوری که کف پا اغلب فقط ۷ تا ۸ سانتی‌متر طول دارد.
این عکس که به نمادی از زمین لرزه تبدیل شد در فرصت حضور چهار روزه عکاس از نخستین زمان بعد از وقوع حادثه در استان کرمان و شهر بم به ثبت رسید.
قطری‌ها تصمیم دارند اتاق لیونل مسی را به موزه تبدیل کنند.
پست جدید لیونل مسی در آستانه تبدیل شدن به پربیننده‌ترین پست تاریخ اینستاگرام قرار دارد.
یکی از اتفاقاتی که سرنوشت دیدار ایران و آمریکا را تغییر داد، لحظاتی پایانی دیدار امیرمحمد یزدانی با حریف آمریکایی بود.
کرم مارنما حشره‌ای استثنایی است که برای ترساندن شکارچیان طبیعی‌اش سلاحی قدرتمند و باورنکردنی در اختیار دارد. این کرم پیله‌ساز در آینده تبدیل به بازشاپرک خواهد شد، اما پیش از آن و هنگامی که از برگ درختان تغذیه می‌کند همانطور که از اسمش پیداست با نشان دادن نقش مار شکارچیان را از خود دور می‌کند.
دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان بهترین پاسور فصل پرسپولیس تا اینجای لیگ، امیدوار بود بتواند نظر کارلوس کی روش را جلب کند که در نهایت این هدف او محقق نشد.
حرکات دست معانی خاص خود را دارند که برخی از آن‌ها در نواحی مختلف جهان کاملا متضاد و شاید هم دردسرساز است، اما دست دادن به شکل امروزی آن در طول تاریخ، مثل سلام کردن بوده و برای نشان دادن دوستی، نهایی کردن یک معامله تجاری یا نشان دادن وفاداری مذهبی استفاده می‌شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ