نسبت به اهد‌ای جنین، قانون اهد‌ای جنین به زوجین نابارور، مصوب ۲۹ تیر ۱۳۸۲، تصویب و لازم‌الاجرا شده است. از این‌رو، نظر به فقدان قانون خاص نسبت به استفاده از رحم جانشین، اقدام والدین ژنتیکی و حمل‌کننده جنین یا اشخاص ثالث، نوعا مبتنی بر انعقاد قرارداد خصوصی د ر چارچوب ماده ۱۰ قانون مدنی و با رعایت الزامات مربوط به قواعد عمومی قرارداد‌ها و تجویز شرعی حاصله، حسب مورد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خروپف زمانی رخ می‌دهد که جریان هوا از طریق دهان و بینی مسدود می‌شود و زبان، دهان، گلو یا مجاری تنفسی در بینی هنگام تنفس فرد می‌لرزد. این ارتعاش زمانی اتفاق می‌افتد که این قسمت‌های بدن در هنگام خواب شل و باریک می‌شوند.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروز این دور از رقابت ها خواهد بود.
برنج سفید معمولاً برای کاهش وزن ایده آل نیست و سطح بالایی از کربوهیدرات‌های تصفیه شده دارد.
تیم سن‌ایچ با برتری در دربی ساوه به جمع مدعیان قهرمانی بازگشت. چرا و چگونه؟
سلوان مومیکا پناهنده عراقی تبار سوئدی برای سومین بار اقدام به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، تحت حمایت پلیس این کشور کرد، اقدامی که سوالات متعددی درباره هدف نهان این اقدامات ایجاد کرده است.
سلوان مومیکا پناهنده عراقی تبار سوئدی برای سومین بار اقدام به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، تحت حمایت پلیس این کشور کرد، اقدامی که سوالات متعددی درباره هدف نهان این اقدامات ایجاد کرده است.
مهمات بحث‌برانگیز خوشه‌ای بیش از آنکه در تغییر معادلات جنگ اوکراین و توازن‌بخشی به جبهه‌ها اثرگذار باشد، اهداف پنهانی چون «اتمام آبرومندانه جنگ» یا «اجرای عملیات فریب مسکو» را دنبال می‌کند.
اینشتین می‌خواست که جسدش سوزانده شود، اما هاروی مغز او را برداشت و از تحویل آن به بیمارستان خودداری کرد. نمونه‌های بافت دارایی پاتولوژیست بیمارستان محسوب نمی‌شوند. اما هاروی توانست نهایتاً اجازه پسر اینشتین را برای استفاده از این مغز برای اهداف علمی بگیرد.
اگر انگیزه‌ی رییسی در انتصاب داوود منظور به ریاست سازمان برنامه و بودجه ضرورت توجه به بحران سیاسی مبتنی بر بحران‌های اقتصادی کشور بوده که گریبان کشور را می‌فشارد و حکم یک ماه پیش رییسی برای داوود منظور مبتنی بر شرایط اورژانسی کشور صادر شده، بنابراین تاکید دوباره بر نقش رضایی در دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه آیا نمی‌تواند ناقض نیت اصلی مسئولان عالی‌رتبه نظام برای دستیابی به اهداف آرامش و توسعه کشور باشد؟
سنت دادن یک شاخه زیتون به فاتحان تا اولین بازی‌های المپیک مدرن در سال 1896 ادامه یافت، این اولین دوره بازی‌ها بود که به شرکت کنندگان مدال اهدا می‌کرد.
حال آیا نمایندگانی که اخیراً حقوق آن‌ها 20 درصد افزایش پیدا کرد، اگر به اندازه کارگران حقوق دریافت می‌کردند، باز هم عنوان دریافت خودروی شاسی بلند 2.2 میلیارد تومانی را «گدابازی» می‌گذاشتند؟
در یک تحقیق جدید، دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا به این موضوع که آیا موجودات فرازمینی هوشمند می‌توانند به علایم ارسال شده از زمین به اعماق فضا پاسخ دهند یا خیر، نگاهی دوباره انداخته‌اند. این دانشمندان با بررسی علایم ارسالی در تلاش‌اند که آن‌ها را به درستی به اهداف مورد نظر برسانند و چنانچه این علایم با دقت به مقصد برسند، سال ۲۰۲۹ میلادی ممکن است بتوانیم پاسخی از موجودات فرازمینی دریافت کنیم.
ماجرا از این قرار است که دو غرفه‌دار شرکت مینی ظاهراً از اهدای بستنی به بازدیدکنندگان محلی امتناع کرده و فقط به افراد غربی بستنی می‌دهند! مشخص نیست که آیا این دو نفر براساس توصیه‌های قبلی اقدام به این کار کرده‌اند یا خیر.
نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال که آیا این ادعای برخی اصولگرایان که معقدند، سریال مسمومیت‌ها در راستای «زن زندگی آزادی» است، گفت: زن زندگی آزادی یکی از حلقه‌های این زنجیره است که شروع شده بود. اهداف مختلفی داشت که یکی از آن اهداف این بود که ولنگاری در جامعه رایج شود، مقررات رعایت نشود.
مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه در واکنش به قطعنامه کنگره آمریکا گفت: آیا آمریکا فکر می‌کند با این قطعنامه می‌تواند روح جدیدی به اغتشاشات فروکش کرده بدمد؟ یا اهداف دیگری دارد؟
حتما شنیده اید که صبحانه مهمترین وعده غذایی در روز است، اما آیا می دانید صبحانه شما باید چه مقدار کالری داشته باشد؟ نیازها و اهداف کالری روزانه برای هرکسی متفاوت است.
انتخاب یک متخصص فلسفه و کلام اسلامی به جای یک متخصص جامعه‌شناسی ارتباطات نشانه رویکرد جدیدی در تصمیم‌گیری فرهنگی حاکمیت است. شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از نهاد‌های حاکمیتی جمهوری اسلامی است که گسترش نفوذ فرهنگ اسلامی در شؤون جامعه و تقویت انقلاب فرهنگی و اعتلای فرهنگ عمومی و تزکیه محیط‌های علمی و فرهنگی را دنبال می‌کند. باید دید آیا سکاندار جدید این شورا با دلبستگی عمیق به علم دینی در تحقق این اهداف و آرمان‌ها موفق خواهد شد یا خیر.
در آرژانتین این روزها این سوال مطرح می شود که آیا فرانس فوتبال خاص‌ترین جایزه خود را که تنها یک بار در تاریخ اهدا کرده، به لیونل مسی خواهد داد یا خیر.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی این روزها در تکاپوی تشکیل کابینه جدید است، وی البته اهداف بزرگی در سر دارد که به نظر می رسد موانعی جدی نیز در برابر آن وجود دارد.
افرادی که اقدام به خالکوبی می‌کنند در معرض بیماری‌های قابل انتقال از راه خون بوده و سازمان انتقال خون ایران نیز تا یک سال مانع از ورود این افراد به چرخه اهدای خون می‌شود.
درحالیکه کریم بنزما شانس اصلی بدست آوردن توپ طلای امسال محسوب می‌شود اما هنوز مشخص نیست آیا کیلیان امباپه در مراسم اهدای توپ طلا حاضر خواهد شد یا نه.
درحالیکه کریم بنزما شانس اصلی بدست آوردن توپ طلای امسال محسوب می‌شود اما هنوز مشخص نیست آیا کیلیان امباپه در مراسم اهدای توپ طلا حاضر خواهد شد یا نه.
هیچ‌گاه دیده نشد که هنگام تدوین برنامه بعدی به این پرسش ساده بپردازند که برنامه قبلی چه بود؟ و در عمل چه اندازه اجرا شد؟ و آیا اهداف آن تامین شد یا خیر؟ و اگر نشد، چرا؟ به‌طور کلی هیچ‌گاه برنامه‌های پنج‌ساله توسعه ایران مورد بحث و گفت‌وگوی جدی در عرصه عمومی قرار نگرفت، جز برنامه سوم توسعه که بهترین آن‌ها بود.
آمارهای رسمی در مورد مناطق آزاد همچون سهم ۲ درصدی از صادرات، ۱۴۰۰۰ شرکت ثبتی جعلی، رشد صفر اقتصادی و سهم ۴ درصدی از اشتغال به ما می‌گویند که به اهداف خود در مورد مناطق آزاد نرسیدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ