سنت دادن یک شاخه زیتون به فاتحان تا اولین بازی‌های المپیک مدرن در سال 1896 ادامه یافت، این اولین دوره بازی‌ها بود که به شرکت کنندگان مدال اهدا می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کدام جریان است که به رغم مسائل و مشکلات رقم خورده در یکسال اخیر، مجال نقش آفرینی در این عرصه و التهاب آفرینی در کشور را یافته و در اختیار دارد و می‌تواند کاری کند که شاهد پلمب سریالی چندین کسب‌وکار و شکل گیری بحث و جدل‌های فراوانی باشیم که فضای کسب و کار و اشتغال را بی ثبات نشان می‌دهد؟ آیا این روایت مورد تایید نهاد‌های امنیتی هم هست؟
این نظریه که به عنوان کیهان شناسی شوارتزشیلد یا مدل کیهان شناسی ساهچاله‌ای شناخته می‌شود (یک مدل کیهانی که در آن گیتی مشاهده پذیر فضای داخل آن سیاهچال است) نشان می‌دهد که جهان ما اکنون در یک سیاهچاله که بخشی از جهان مادر است منبسط می‌شود. بعید به نظر می‌رسد که این نظریه امکان اثبات داشته باشد چرا که هیچ چیز نمی‌تواند در افق رویداد سیاهچاله سفر کند.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم؟ گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است. برای مثال انتقال اسد الله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
چرا ژوزه مورینیو مدال نایب قهرمانی خود در لیگ اروپا را به یک هوادار کودک داد؟ آیا این اولین بار است که مربی پرتغالی چنین کاری می‌کند؟
یکی از مهم‌ترین اقدامات، کاهش سهم کالا‌های مهم و تأثیرگذار در سبد هزینه خانوار از جمله مسکن برای افزایش آستانه تحمل آنان است تا نظام حکمرانی مجال یابد بی‌آنکه این آستانه بشکند، دست به تصمیمات اساسی و از جمله اصلاح روند رشد بی‌رویه شتاب مصرف انرژی در کشور بزند. راستی چرا دولت و مجلس و اصولاً حاکمیت برای ساماندهی به وضعیت آشفته وکمرشکن تحت سیطره مافیای زمین و مسکن و مقابله با فعالیت‌های سفته بازانه و سوداگرانه در این بخش که بیشترین نقش را در افزایش هزینه‌های خانوار دارد، اقدام شایانی صورت نمی‌دهند؟!
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به این پرسش که آیا می تواند تفکر خود را در تیم ملی القا کند گفت: ما یک نگرش داریم و یک نتیجه و برنامه. ما از نظر نگرش می‌خواهیم تغییر سبک بدهیم و این مدل بازی سبک من است و هر کجا بوده‌ام اجرا کرده‌ام حتی در گل‌گهر.
آیا تا به حال به مدل و طرز خوابیدن خود در طول شب دقت کرده‌اید؟ شاید عجیب به نظر برسد، اما اینکه شب‌ها به شکلی و در چه حالتی می‌خوابید می‌تواند روی سلامتی شما تأثیر داشته باشد.
درحالیکه منچستریونایتد امشب در فینال جام اتحادیه به مصاف نیوکسل می‌روند هواداران فوتبال به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا در صورت قهرمانی یونایتد یک مدال طلا هم به کریستیانو رونالدو خواهد رسید؟
موضوع این است که آیا چین موافقت می‌کند بخشی از بازپرداخت وام‌های کشور‌های در حال توسعه را ببخشد یا خیر.
فرض محال اینکه یحیی اخراج شود؛ آیا گزینه مناسبی برای جانشینی او وجود دارد؟ در ایران که نه. با این حال، همکاری با یک مربی خارجی از میانه‌های فصل هم ریسک خاص خودش را دارد و او می‌تواند هر بهانه‌ای برای نتیجه‌نگرفتن احتمالی‌اش بیاورد.
چرا دستگاه تبلیغاتی دولت سیزدهم یک سال و نیم دولت رئیسی را با یک سال و نیم آخر دولت روحانی مقایسه می‌کند؟ آیا نمی‌دانند چنین مقایسه‌ای غلط است و هر ماه را باید با ماه مشابه در سال‌های قبل مقایسه کرد؟ برای مثال مقایسه میان سال نخست دولت رئیسی در دولت سیزدهم با سال نخست دولت روحانی در دولت یازدهم. اما هدف از چنین اقدام غلط و خلاف علم آمار از سوی دولت سیزدهمی‌ها چیست؟ آیا می‌خواهند یکدست سازی قدرت را قرین موفقیت بدانند؟
لیست طرز تهیه ی انواع غذا با کشک به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان چند غذای متنوع و خوشمزه‌ را با آن آماده کنید. آیا می‌دانید با کشک چه غذاهایی را می‌توان درست کرد؟
؛ آیا ریش می‌تواند شخصیت شما را تغییر دهد؟ مدل ریشی که دوست دارید انتخاب کنید.
در زندگی روزمره، در معرض اشیاء متعددی هستیم که باید آن‌ها را بشناسیم. برای مثال، اگر هنگام غروب چیزی از کنار پنجره عبور کند، احتمالاً دوست داریم بدانیم که آیا این یک پرنده، یک خفاش یا یک پهپاد است. تشخیص بصری اشیاء به ندرت بر اساس آنچه چشمان ما به تنهایی درک می‌کنند، انجام می‌شود و تحت تأثیر زمینه و تجربیات قبلی ماست.
مشکلاتی که عامل ایجاد مزه فلز در دهان می‌شوند، به غیر از مشکلات کلیوی خیلی جدی نیستند. به عنوان مثال سوء هاضمه، سوزش معده و رفلاکس اسید معده می‌تواند باعث ایجاد طعم فلز مانند یا تلخ در دهان شود و مزه غذا را تغییر دهد. همچنین سرماخوردگی، عفونت سینوسی و عفونت‌های سیستم تنفس فوقانی هم می‌تواند عامل ایجاد طعم فلز در دهان باشد.
آیا می‌دانید داوران حاضر در جام جهانی با چه مدل ساعتی وقت‌ها را محاسبه می‌کنند؟
حنیف طاهری: وضعیت ساخت ۴ میلیون مسکن را مشخص کنید؟ والله وضعیت اجاره سر به فلک کشیده. آیا حقوق بازنشستگی ۶ میلیونی کفاف گذران زندگی پدری با عروس و داماد را می دهد؟
رئیس فدراسیون تیروکمان گفت: هدف ما این است که در المپیک 2028 خوب ظاهر شویم و درمورد اینکه آیا می‌توانیم مدال بگیریم یا خیر فقط می‌توانم بگویم که تلاش خود را می‌کنیم.
امام جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه بهترین مدل حکومتی در جهان حکومت مبتنی بر ولایت فقیه است، اظهار داشت: آیا باید آدم عاقل بر ما حاکم باشد یا جاهل و نادان‌ها همچنان که در طول تاریخ استعمارگران به دنبال حاکم کردن اراذل و اوباش بر ما بودند و آن‌ها افرادی مانند رضاخان قلدر را بر این کشور حاکم کردند.
دکتر امره دمیرالپ، محقق ارشد می‌گوید: بهبود زندگی بدون دانستن اینکه آیا از جنبه‌ای از آن غمگین یا عصبانی هستید، دشوار است. به‌ عنوان مثال تصور کنید دستگاه نشان‌دهنده سطح بنزین خودروی شما کار نکند؛ دانستن اینکه چه زمانی باید برای پر کردن منبع ذخیره بنزین متوقف شوید، چالش برانگیز خواهد بود.
این مداح همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کانون مداحان محدودیتی برای انتقاد کردن گذاشته است، گفت: «خیر، الان هم محدودیتی وجود ندارد و اگر هم کسی صحبتی کند، برخوردی نمی‌شود، چون به هر حال مسئله روز است و در کشور وجود دارد. اما مداحان سعی می‌کنند وارد این کار نشوند چرا که فضای معنوی جلسه به هم می‌خورد.»
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۱۹۲۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۶۸۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
شاخص کل و شاخص کل هموزن دیروز اُفت به ترتیب ۰.۶۷ درصدی و ۰.۳۵ درصدی را تجربه کردند و ارزش معاملات حوالی ۳ هزار میلیارد تومان در بورس باقی ماند. در گفتگو با مریم محبی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس در روز‌های آینده پرداخته ایم. آیا با توجه به شرایط موجود بورس همچنان روند نزولی خواهد داشت؟
نوروزی نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس گفت : این برخوردها، هیچ بدبینی نسبت به نظام ایجاد نمی‌کند. به طور مثال در عربستان، گشت ارشاد است، آیا مردم را نسبت به حاکمیتش بدبین کرده است؟ ما کشور اسلامی هستیم و باید به اسلام عمل کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ