اختلافات دو مرد شناخته شده کشتی روسیه در نهایت به برکناری تدیف بعد از حدود دو دهه کار مداوم در راس تیم ملی این کشور منجر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در تیر ماه ۱۴۰۲، بیش از ۵۳۰ بار لرزید.
سپهر، استاد علوم سیاسی معتقد است در ایران به انقطاع علمی دچار هستیم یعنی همانطور که علوم تجربی خیلی دیر وارد کشور شد و هنوز هم به جایگاه واقعی خود در کشور نرسیده‌اند، به طریق اولی شک و تردید نسبت به علوم انسانی نیز تداوم یافت. سپهر به هم‌میهن گفت: «درگذشته علوم تجربی و علوم انسانی مبتنی بر نقلیات بزرگان بودند، اما در دوران جدید ابتدا علوم تجربی و بعد علوم انسانی مورد تردید قرار گرفتند و روش‌های جدید‌تر به درون این علوم راه یافتند؛ به‌نحوی که سخن بزرگان دیگر قابل استناد نبود.»
شامگاه یکشنبه (۱۹ تیر) برنامه ثریا با حضور وزیر اقتصاد پخش شد و وزیر اقتصاد در رابطه با تورم، فعالیت‌های اقتصادی دولت و تسهیل صدور مجوز کسب و کار توضیحاتی را ارائه داد.
شامگاه یکشنبه (۱۹ تیر) برنامه ثریا با حضور وزیر اقتصاد پخش شد و وزیر اقتصاد در رابطه با تورم، فعالیت‌های اقتصادی دولت و صدور مجوز کشب و کار موضوعاتی را مطرح کرد.
نیاز کشور سالانه بین یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن روغن است و در این راستا حدود ۳ میلیون دانه روغنی سالانه وارد کشور می شود.
مدیرعامل پیشین اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران گفت: ظرفیت کشور در تولید گوشت مرغ بین ۳میلیون تا ۳میلیون و ۲۰۰هزار تن است و ۸۰۰هزار تا یک میلیون تن مازاد نیاز بوده که می توان صادر کرد.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: کشور ما مدل توسعه اینترنت خود را دارد و البته به دنبال همکاری و هم افزایی با همه کشورها از جمله چین هستیم.
مصرف سرانه هر فرد ۳۷ تا ۴۰ کیلوگرم برنج است که باتوجه به آمار جمعیت سالانه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج نیاز بوده که باید یک میلیون تن برنج وارد شود.
تداکس امید، رویداد کوالیفای شده و تحت لیسانس سازمان (TED) ، با احترام به ارزش‌های فرهنگی ایرانی و در چارچوب قوانین کشور برگزار می‌شود. آخرین رویداد تداکس امید، تداکس برندینگ بود که با حضور بزرگان حوزه صنعت، برند و پرسنال برند یکشنبه چهاردهم اسفندماه در مشهد برگزار شد.
غیبت کشورهای صاحب‌نام در مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی آسیا، آنقدر واضح بود که همه مدال‌ها بین سه کشور ایران، هلند و نپال تقسیم شد.
مفتی جعفری لبنان به شدت درباره وخامت اوضاع لبنان هشدار داد و خواستار اعلام وضعیت اضطراری ملی در این کشور شد.
زاهدان- فرمانده کل انتظامی کشور امنیت پایدار در کشور را حاصل وحدت و همدلی مردم دانست و گفت: بزرگان طوایف و ریش سفیدان باید در برابر تبلیغات استکبار شفاف سازی و واقعیت‌ها را نمایان کنند.
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد، می‌تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد می تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تفویض اختیارات به استان‌ها و مدیران استانی در طرح نهضت ملی مسکن افزایش می‌باید به شرطی که ابتکارات برای برداشتن موانع پیش رو در این طرح ارائه شود.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اعلام کرد: اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در مدت ۴ سال، حداقل سالانه به تولید حدود ۲۱۰ میلیون نهال نیاز دارد.
آیت‌الله هاشمی در خاطرات خود نوشته است: در انتخابات اخیر ریاست جمهوری که کشور به بن‌بست رسیده بود و اصولگرایان به پیروزی خود در ادامه راه احمدی‌نژاد مطمئن بودند. مردم و مراجع تنها راه را در نامزدی من می‌دانستند. من موافق نبودم. در شب روز آخر نام نویسی، احساس کردم که دچار استبداد نظر شده‌ام.
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه کشور نیازمند کارهای بزرگ و تحولی است، بیان داشتند: انجام این کارها امکان پذیر است. این کارها ما را از گردنه‌های سخت عبور می‌دهد.
رهبرانقلاب اسلامی با تاکید براینکه کشور نیازمند کارهای بزرگ و تحولی است، بیان داشتند: انجام این کارها امکان پذیر است. این کارها ما را از گردنه‌های سخت عبور می‌دهد.
مربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید بهتر است احترام افرادی مثل علی دایی حفظ شود و بزرگان کشور را کوچک نکنیم.
مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی گفت: سیاست خودکفایی کودهای کشاورزی با انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت‌های داخلی تولیدکننده کودهای کشاورزی اجرایی می‌شود.
خمام- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به حرکت کشور به سمت مدیریت تحولی گفت: مدیریت‌ها اگر با خلاقیت محوری و ایده پردازی همراه باشد منتج به توسعه و پیشرفت می‌شود.
تقی آزاد ارمکی گفت: راه بقای جمهوری اسلامی این است که اجازه بدهد نیروهای بیرون افتاده برگردند؛ نه به شکل پوپولیستی، بلکه در قالب تشکل ها. من به وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور این پیشنهاد را دادم و گفتم اگر من در موضع شما بودم همین امشب زنگ می‌زدم و می‌رفتم بزرگان را مجاب می‌کردم و به صدا و سیما می‌رفتم و کلید انتخابات مجلس را الآن می‌زدم.
«شی جین پینگ» اولین رئیس جمهور چین از سال ۱۹۷۸ میلادی به این سو است که توسط بزرگان قدرتمند حزب کمونیست آن کشور محدود نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ