رئیس جمهور «قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی» را برای اجرا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شورای‌عالی فضای مجازی ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رگولاتور امنیت سایبری چین پیش نویس قوانین ناظر بر مدیریت امنیت شناسایی  چهره در این کشور را پس از افزایش نگرانی های مردم درباره سواستفاده از این فناوری ارائه کرد.
رئیس فراکسیون زنان مجلس با اشاره به ناکافی بودن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در موضوع حجاب، گفت: نیازمند وضع قانون در زمینه حجاب هستیم.
رئیس فراکسیون هوش مصنوعی و حکمرانی داده‌ها با اشاره به قانون «دوام» گفت: قانون حکمرانی داده به موضوع تکالیف و الزامات نهادها و سازمان های دولتی می‌پردازد.
از میان گزینه‌های مدیریت باشگاه استقلال دکتر قریب و میرشاد ماجدی مسوولیت قبول نکردند و خطیر بر سعید آذری ترجیح داده شد! سرپرست جدید آبی‌ها، اکنون مشاور مهدی تاج است، کسی که هواداران روزهای اخیر تصویرش را پاره کردند! خطیر معرف استراماچونی در استقلال بود
سازمان اداری و استخدامی به دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر نهادهای عمومی اعلام کرد که ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان خود را حداکثر تا ساعت ۱۳:۰۰ قرار دهند.
نماینده مهاباد در مجلس نوشت: ممانعت از اظهارنظر و نطق نمایندگان خلاف قانون اساسی است.
عضو شورای شهر تهران گفت:حرف آخر در مدیریت شهری را مطابق با قانون شورای شهر تهران می‌زند.
لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مشهور به تعطیلی پنجشنبه‌ها در دستورکار این هفته کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی قرار دارد. در این لایحه علاوه بر الزام دستگاه‌های اجرایی اعم از ستادی و استانی به تعطیلی پنجشنبه‌ها نکات حائز توجه دیگری هم ذکر شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی توضیحاتی درباره اعتبار قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت ارائه داد.
از مجموع ۱۸۷ شرکت بازنشستگی ۴۳ شرکت سودآور است. بعضی از شرکت‌های زیان‌ده از شرکت‌های سودده پول می‌گیرند تا تعادل برقرار شود. کجای دنیا این عدالت است؟ نمایندگان؛ شما این عدالت را چطور می‌نویسید؟
از مجموع ۱۸۷ شرکت بازنشستگی ۴۳ شرکت سودآور است. بعضی از شرکت‌های زیانده از شرکت‌های سودده پول می‌گیرند تا تعادل برقرار شود. کجا دنیا این عدالت است؟ نمایندگان؛ شما این عدالت را چطور می‌نویسید؟
از مجموع ۱۸۷ شرکت بازنشستگی ۴۳ شرکت سودآور است. بعضی از شرکت‌های زیانده از شرکت‌های سودده پول می‌گیرند تا تعادل برقرار شود. کجا دنیا این عدالت است؟ نمایندگان؛ شما این عدالت را چطور می‌نویسید؟
عدم توجه مجلس و دولت به ارانه بودجه بر اساس زمانبندی قانونی آن یعنی ۱۵ آذرماه گذشته، و تذکر‌های صوری و غیرعملی برای رفع سوال و تعجب و حیرت دانشگاه و جامعه از چنین وضعیت بی قانونی که نه قانونگذار به قانون عمل می‌کند و نه مجری قانون؛ همگی موید آن است که باید منتظر روز‌های آشفته تری بود.
حسین جلالی، نماینده مجلس در مصاحبه ای در باره جلسات 15روزه ای که برای اجرای قانون حجاب و عفاف برگزارشده اظهارنظر کرد. وی در بخشی از مصاحبه گفت: هیچ‌گونه مواجهه فیزیکی در این طرح وجود ندارد و تقابلی صورت نمی‌گیرد. تذکر شفاهی هم داده نمی‌شود. هیچ برخورد و دستگیری هم صورت نمی‌گیرد. این کار از طریق مدیریت هوشمند انجام می‌شود.
حسین جلالی، نماینده مجلس گفت: یک زمان این جلسات با اصناف و تولیدی‌های پوشاک ازجمله رئیس صنف پوشاک و مسئولان این صنف برگزار شد. برخی جلسات با حضور نیروی انتظامی و مسئولان نیروی انتظامی و قسمت فرهنگی و مدیریت ناجا برگزار شد. جلساتی در سطح قرارگاه و وزارت کشور برگزار شد. وزیر کشور و معاونان ایشان در جریان این جلسات و تصمیمات قرار دارند. در قوه قضاییه دادستان و نیرو‌ها هرکدام به تناسب برای هماهنگی‌های لازم دعوت شدند و کار‌های خیلی خوبی در این زمینه بین مجلس، قوه قضاییه و دولت صورت گرفته است. این طرح با قوت اجرا می‌شود.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اصلاح و به روزرسانی قانون مدیریت خدمات کشوری را برای رفع مشکلات جامعه خواستار شد.
رئیس‌جمهور «قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی» را برای اجرا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شورای‌عالی فضای مجازی ابلاغ کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی قانون مدیریت داده ها و اطلاعات ملی را که یک گام مهم برای تحقق هوشمندسازی در کشور و حذف بوروکراسی های اداری است را برای اجرا به دولت ابلاغ کرد.
رییس مجلس شورای اسلامی قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی را برای اجرا به دولت ابلاغ کرد.
توسعه فناوری‌ها و تولید تجهیزات کلیدی و پرمصرف زنجیره مدیریت پسماند از موضوعاتی است که در قانون جهش تولید دانش‌بنیان به آن پرداخته شده است.
طبق قانون مدیریت خدمات کشوری دستگاه‌های اجرایی می‌توانند کارمند خود را با حداقل ۳۰ سال سابقه خدمت برای مشاغل غیر تخصصی و ۳۵ سال برای مشاغل تخصصی با تحصیلات کارشناسی ارشد و بالاتر با درخواست کارمند برای سنوات بعد از ۳۰ سال بازنشسته کنند، بنابراین موارد زیر ابلاغ می‌شود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اجرایی شدن ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری یا ارائه خدمات بیمه تکمیلی به بازنشستگان کشوری به عنوان یک هدیه بسیار مهم به بازنشستگان کشوری خواهد بود.
فضاسازی ها نباید ما را در مسیر اجرای قانون و دفاع از ارزش ها هراسان کند؛ در عین حال باید بهره گیری از بستر شبکه اطلاعات و فضای مجازی برای مردم آسان و ارزان شود و امنیت مردم در این شبکه‌ها را افزایش دهیم.
بحث سوء مدیریت است، متاسفانه برخی تعهدی به اجرا و اعمال قانون ندارند و وقتی زمانی اتفاقی می افتد، همه همدردی می‌کنند. در همه جای دنیا با خیلی کمتر از این میزان بارش، سیل می‌آید، اما مدیریت کرده و با این کار، خسارات جانی و مادی را کنترل می‌کنند؛ اما ما درباره جان عزیزانمان با مساله روبه رو می‌شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ