رئیس‌جمهور «قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی» را برای اجرا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شورای‌عالی فضای مجازی ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتاق فکر انحرافی، فراتر از وزارت کشور است و بخش‌های وسیعی از دولت، مجلس و فضای مدیریتی را شامل می‌شود. جریان انحرافی قصد داشته و دارد که با مدیریت رخداد‌ها به تخریب نمایندگان و مجلس بپردازند تا مجلس بعدی به مجلسی کاملا وکیل الدوله بدل شود. غلامرضا در شرایطی که قانونا زیر دست وزیر کشور است، حتی خودش را ملزم به تمکین از مقام مافوق خود نمی‌دانست و با محافلی خارج از وزارت کشور هماهنگ بود.
رئیس فراکسیون زنان مجلس با اشاره به ناکافی بودن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در موضوع حجاب، گفت: نیازمند وضع قانون در زمینه حجاب هستیم.
رئیس فراکسیون هوش مصنوعی و حکمرانی داده‌ها با اشاره به قانون «دوام» گفت: قانون حکمرانی داده به موضوع تکالیف و الزامات نهادها و سازمان های دولتی می‌پردازد.
روزگذشته رئیس دیوان عدالت اداری به رغم مخالفت‌های دولت بار دیگر تأکید کرد که «انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است» حال باید دید با اصرار دیوان عدالت اداری و انکار دولت، لطیفی همچنان سکان استخدام در کشور را در دست خواهد داشت یا خیر؟
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است و ۶۵ درصد از اعضای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری معتقد به ابطال حکم انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی بودند.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا: برابر اقدام‌های عملیاتی و قانونی صورت‌گرفته از سوی واحد‌های پلیس فتا در استان‌ها تاکنون تعداد ۳۲ نفر از مجرمان فعال در این حوزه که مدیریت ۸۰ فقره صفحه و کانال را به‌عهده داشتند شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده‌اند و اقدامات عملیاتی در این زمینه همچنان در دست پیگیری است.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: براینکه خلاء قانونی و نظارتی در بحث اموال، املاک و نحوه مدیریت املاک وقفی در کشور وجود دارد که می‌تواند زمینه‌سازفساد باشد، پرونده سوءاستفاده از یک ملک وقفی درشهر قزوین که برای عروس رئیس سازمان اوقاف کشور انجام شده یکی از تخلف‌هایی است که در اوقاف روی داده است.
معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است. سوابق آموزشی، علمی، پژوهشی، مدیریتی و برنامه‌های فوری و اولویت‌دار نیکبخت به پیوست نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس ارسال شده است.
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتشار لیست ساختمان های ناایمن وظیفه قانونی شهردار تهران است.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مشهور به تعطیلی پنجشنبه‌ها، گفت: این لایحه در هفته جاری در مجلس بررسی می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برابر هماهنگی انجام شده با دستگاه قضایی با افرادی که سازه های ناایمنی می سازند برخورد قانونی خواهد شد.
فرآیند فنی تبدیل عضویت ایران به عنوان یکی از اعضای اصلی نیز در بیست و دومین نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند به تصویب اعضا رسید.
معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه شرایط مالی و اقتصادی کشور در حال بهبود است، گفت:اقدامات مؤثری در مورد مدیریت پسماند، قانون حفاظت خاک و مدیریت گرد و غبار در حال انجام است.
معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه شرایط مالی و اقتصادی کشور در حال بهبود است، گفت:اقدامات مؤثری در مورد مدیریت پسماند، قانون حفاظت خاک و مدیریت گرد و غبار در حال انجام است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به نقش بی بدیل زنان در عرصه‌های مختلف جامعه، گفت: منع قانونی برای مدیریت زنان در مباحث کلان مدیریتی وجود ندارد.
عدم توجه مجلس و دولت به ارانه بودجه بر اساس زمانبندی قانونی آن یعنی ۱۵ آذرماه گذشته، و تذکر‌های صوری و غیرعملی برای رفع سوال و تعجب و حیرت دانشگاه و جامعه از چنین وضعیت بی قانونی که نه قانونگذار به قانون عمل می‌کند و نه مجری قانون؛ همگی موید آن است که باید منتظر روز‌های آشفته تری بود.
حسین جلالی، نماینده مجلس گفت: یک زمان این جلسات با اصناف و تولیدی‌های پوشاک ازجمله رئیس صنف پوشاک و مسئولان این صنف برگزار شد. برخی جلسات با حضور نیروی انتظامی و مسئولان نیروی انتظامی و قسمت فرهنگی و مدیریت ناجا برگزار شد. جلساتی در سطح قرارگاه و وزارت کشور برگزار شد. وزیر کشور و معاونان ایشان در جریان این جلسات و تصمیمات قرار دارند. در قوه قضاییه دادستان و نیرو‌ها هرکدام به تناسب برای هماهنگی‌های لازم دعوت شدند و کار‌های خیلی خوبی در این زمینه بین مجلس، قوه قضاییه و دولت صورت گرفته است. این طرح با قوت اجرا می‌شود.
در جلسه هیات وزیران که به ریاست رئیس جمهوری برگزار شد، اعضای دولت با لایحه پیشنهادی سازمان اداری استخدامی کشور مبنی بر اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری درباره «ساعات کار کارکنان دولت» موافقت کردند.
رئیس جمهور «قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی» را برای اجرا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شورای‌عالی فضای مجازی ابلاغ کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی قانون مدیریت داده ها و اطلاعات ملی را که یک گام مهم برای تحقق هوشمندسازی در کشور و حذف بوروکراسی های اداری است را برای اجرا به دولت ابلاغ کرد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان اینکه برای برنامه هفتم و لایحه بودجه سال آینده این تقاضا را داریم، گفت: برابر ماده۴۹ قانون وظیفه عمومی حقوق سربازان وظیفه حداقل ۶۰ درصد و حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان نیرو‌های مسلح مبتنی بر قانون مدیریت خدمات کشوری است که با توجه به تحصیلات و درجات آنان توسط ستاد کل تهیه شده و به تصویب فرماندهی کل می‌رسد.
رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه تراکم قانونی در مدیریت شهری موضوعی پذیرفته شده است، گفت: تراکم غیرقانونی اقتضائات شهری را نادیده می‌گیرد و بیشتر به سود درآمدهای موقت شهرداری است.
روسای شش انجمن حوزه «سلامت روان» طی نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از طرح برخی نمایندگان مجلس مبنی بر اضافه شدن تبصره‌ جدید به قانون سازمان نظام روان‌شناسی و استقلال مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی انتقاد کردند و خارج شدن آن از دستورکار مجلس را خواستار شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ