تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اصلاح و به روزرسانی قانون مدیریت خدمات کشوری را برای رفع مشکلات جامعه خواستار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در صورت ادامه وضع موجود، در بهترین حالت، همین تورم ۴۰ تا ۵۰ درصدی که در چند سال گذشته داشتیم تکرار خواهد شد و رشد اقتصادی نیز زیر ۳ درصد خواهد بود اگر به زیر صفر نرسد، هر چند این وضع نیز پایدار نخواهد ماند و کشور را به سوی تورم‌های بالاتر و رشد منفی سوق خواهد داد. نتیجه می‌گیریم که کار خیلی خیلی سخت‌تر از آن است که دولت و طرفدارانش تصور کنند.
مدیرکل بررسی‌های امور حقوقی معاونت زنان و خانواده بر ضرورت ایجاد و اصلاح برخی قوانین مرتبط با حوزه حجاب تاکید کرد.
کارشناس صنعت خودرو گفت: قیمت گذاری دستوری کمکی به مهار تورم نخواهد کرد؛ قیمت گذاری باید واقعی و تاثیرگذار و به دور از سیاسی گذاری احساسی باشد.
ضرورت اصلاحی بعدی که ذیل قانون اساسی است، رفتن به سمت استقلال قضایی است. یکی محاکم خارج از قانون اساسی حذف شوند. دادگاه انقلاب و ویژه روحانیت و تشریفاتی که قانون اساسی برای دادرسی فراهم کرده را به رسمیت بشناسید. یعنی استقلال قضات وجود داشته باشد که یکی از ارکان مهم فصل قضاییِ قانون اساسی ماست. همچنین هیات منصفه در جرایم سیاسی و مطبوعاتی در قانون اساسی (اصل ۱۶۸) می‌گوید که محاکم باید طبق تشریفات و با حضور هیات منصفه تشکیل شود. ما کجا چنین چیزی داریم؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در حوزه قوانین انتخابات با قوانینی مواجه هستیم که دارای ابهام است. از این رو اصلاح قانون انتخابات بسیار مهم و ضروری است.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از اختصاص اعتبار مورد نیاز برای رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز خبرداد.
ساری- نماینده ساری و میاندورود در مجلس با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت‌ها در بازار، به ویژه قیمت ارز و خودرو گفت: دولت باید به وعده‌های خود در تمامی حوزه‌ها جامه عمل بپوشاند.
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: باید الگوی کشت به عنوان یک طرح ملی لحاظ و اقدامات لازم انجام شود.
شما قضات و مسئولان دیوان عدالت اداری می‌توانید در حوزه اصلاح قانون ناظر بر ضرورت اخذ نظر از معاونت‌های حقوقی هر دستگاه، هنگام صدور مصوبه از ناحیه آن دستگاه، از آن جهت که این مصوبه با قانون مغایرت نداشته باشد، منشاء اثر باشید و بر این موضوع و گزاره تاکید کنید که معاون حقوقی هر دستگاه در زمره افراد توانا از حیث اشراف و تسلط به قوانین باشد.
کمیته انضباطی دانشجویان، به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات دانشجویان موظف است با تاکید بر موازین شرعی، اخلاقی، قانونی و حقوقی به این تخلفات رسیدگی کند. ضرورت دارد که این برخورد، توأم با حفظ آبرو و حیثیت اجتماعی دانشجو باشد؛ از اولین مراحل تذکر و ارشاد آغاز شده و زمینه اجتناب از تخلف و میل به اصلاح را در فرد خاطی و محیط ایجاد کند.
کمیته انضباطی دانشجویان، به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات دانشجویان موظف است با تاکید بر موازین شرعی، اخلاقی، قانونی و حقوقی به این تخلفات رسیدگی کند. ضرورت دارد که این برخورد، توأم با حفظ آبرو و حیثیت اجتماعی دانشجو باشد؛ از اولین مراحل تذکر و ارشاد آغاز شده و زمینه اجتناب از تخلف و میل به اصلاح را در فرد خاطی و محیط ایجاد کند.
انزلی- معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: اصلاح حرائم میراثی با اولویت صیانت از بناهای تاریخی در کشور ضرورت دارد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: تعداد ماشین و ساعت فعالیت پیمانکاران برای جمع آوری زباله ها یکسال نیست و باید به صورت واقعی تنظیم شود.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: برخی مدیران شهرک‌های صنعتی به جای حمایت از صنعت با گران فروشی به دنبال کسب درآمد هستند که لازم است این رویه اصلاح شود.
گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه اصلاح قانون بکارگیری سلاح توسط مامورین نیروی مسلح در مورد ضروری در هفته جاری در مجلس بررسی می‌شود.
اراک- دادستان عمومی و انقلاب اراک با اشاره به اینکه اصلاح قانون نظارت بر معادن ضروری است، گفت: در حال حاضرنظارت بر معادن از طریق مهندس ناظر مورد تأیید سازمان صمت انجام شده که باید اصلاح شود.
اراک- دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: نظارت بر معادن مهمترین گلوگاه فساد است و اصلاح قانون در این حوزه ضروری است.
رئیس جمهور بر ضرورت ساماندهی وضع شرکت‌های دولتی و اصلاح شیوه انتصابات در هیات مدیره شرکت‌ها تاکید کرد.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور بر ضرورت استفاده از فرصت‌های موجود و بهبود و اصلاح فرآیندها در این سازمان تاکید کرد.
عنابستانی گفت:بالاخره به لحاظ قانون نماینده همتراز وزیر تعریف می‌شود یعنی «در جایگاه اداری» بالاتر از استاندار، حالا ما اصلا این بالا و پایین را در ساختار تعاملی در نظر نداریم اما می‌گوییم برای امور جاری مردم این تعاملات ضروری است وقتی یک استانداری تلفن نماینده را جواب نمی‌دهد دیگر اصلا تعامل معنایی ندارد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: یکی از ایرادات طرح دارویار، نداشتن بیمه برای یکسری از اقشار جامعه است که باید ایرادات آن را رفع کرد تا این طرح بتواند به اصلاح نظام توزیع دارو کمک کند.
عرضه اولیه شرکت پویا زرکان آق دره با نماد فزر بعد از گذشته ۵ ماه از آخرین عرضه اولیه چهارشنبه گذشته ۲۰ بهمن در فرابورس انجام شد، اما برخی کارشناسان ابهاماتی را در این زمینه مطرح کردند
روابط عمومی و امور بین الملل توانیر در ارتباط با میزان پاداش مدیریت مصرف برق در ایام پرباری اطلاعیه ای صادر کرد.
ما باید نگاه منظومه ای داشته باشیم. باید بگوییم نیروی انتظامی!، شما که داری وظیفه خودت را انجام می دهی، مراتب امر به معروف و نهی از منکر را لحاظ کن و سعی کن از نیروهایی استفاه کنی که آموزش دیده باشند. اصلا این مسأله اخلاقی و تربیتی است. یعنی تا جایی که امکان پذیر هست باید از رفتارهای پرخاشگرایانه پرهیز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ