«بنی گانتز» ضمن اذعان به شرایط سختی امنیتی این رژیم در آستانه برگزاری انتخابات کنست، درخواست عضو افراطی کنست را برای به عهده گرفتن ریاست «شاباک» به سخره گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لبنان پس از اینکه چند کشور، شهروندان خود در لبنان را به دوری از اماکن ناآرامی های امنیتی دعوت کردند، اوضاع را نگران کننده ندانست.
رسانه‌های عبری زبان از تشدید تدابیر امنیتی برای حفظ جان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سایه اوضاع وخیم داخلی در اراضی اشغالی خبر دادند.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با اذعان به اوضاع وخیم داخلی در اراضی اشغالی، اعلام کرد که صهیونیست‌ها در حال عبور از خطوط قرمز هستند.
وزیر کشور عراق به موضع گیری درباره اوضاع امنیتی مرزهای این کشور با ایران، سوریه و ترکیه پرداخت.
یک مسئول امنیتی در رژیم صهیونیستی با تشریح اوضاع وخیم این رژیم تاکید کرد که کابینه نتانیاهو با آتش بازی می‌کند و شرایط در این رژیم وخیم‌تر خواهد شد.
رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی با اشاره به چالش‌های امنیتی پیش‌روی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم، اوضاع نابه‌سامانی دارد.
معاون امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کرج با تکذیب هرگونه انفجار در بیمارستان‌های سطح شهرستان کرج گفت: در حال حاضر اوضاع در شهر کرج آرام بوده و هیچ گزارشی از انفجار یا چنین موضوعی نداشته‌ایم.
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل به جنایات صهیونیست‌ها در کرانه باختری واکنش نشان داده و درباره خارج شدن کنترل اوضاع امنیتی کرانه باختری به شدت هشدار داد.
محافل نظامی رژیم صهیونیستی درباره وخامت اوضاع امنیتی این رژیم هشدار دادند.
محافل نظامی رژیم صهیونیستی درباره وخامت اوضاع امنیتی این رژیم هشدار دادند.
وزیر جنگ برکنار شده رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاها درباره ایران، به اوضاع امنیتی پیچیده این رژیم اذعان کرد.
لبنانی ها به وخامت اوضاع اقتصادی و معیشتی و نرخ بالای دلار در برابر لیره اعتراض کردند و با نیروهای امنیتی این کشور درگیر شدند.
رسانه‌های لبنانی از درگیری نیروهای امنیتی این کشور با شهروندان معترض به اوضاع اقتصادی که قصد ورود به مقر نخست‌وزیری را داشتند، خبر دادند.
جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با هدف بررسی اوضاع امنیتی درپی عملیات شهادت طلبانه شامگاه جمعه در قدس اشغالی، برگزار شد.
رئیس جمهوری عراق در دید ار با سفیر روسیه در بغداد گفت که اوضاع امنیتی این کشور نسبت به گذشته بهبود یافته است.
وزیر دفاع صربستان اعلام کرد این کشور اوضاع در کوزوو را از نزدیک زیر نظر دارد.
وزیر کشور دولت نجات ملی یمن گفت: ما در جنگ امنیتی با دشمن آمریکایی که همه اوضاع را در داخل کشور به منظور بهره برداری از آن رصد می کند، قرار داریم.
رئیس جمهور مصر با بیان اینکه از تلاش های داخلی در عراق برای بازگردادن جایگاه و نقش فعال این کشور حمایت می کنیم، افزود: اوضاع امنیتی در عراق به طور قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.
رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد که اوضاع امنیتی در کرانه باختری از زمان انتفاضه الاقصی در سال ۲۰۰۵ تاکنون به این میزان، خطرناک نبوده است.
اوضاع میان لبنان و رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ لبنان به میانجی گر آمریکایی درباره ترسیم مرز دریایی ملتهب است و صهیونیستها جلسه امنیتی چند ساعته برگزار کرده و بر تحرکات نظامی خود افزودند.
اوضاع میان لبنان و رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ لبنان به میانجی گر آمریکایی درباره ترسیم مرز دریایی ملتهب است و صهیونیستها جلسه امنیتی چند ساعته برگزار کرده و بر تحرکات نظامی خود افزودند.
یک هیئت عالی رتبه امنیتی عراقی امروز سه شنبه برای پیگیری روند اوضاع امنیتی، عازم بصره شد.
سرویس های امنیت عمومی رژیم صهیونیستی «شاباک» خواستار تشدید تدابیر امنیتی در شمال کرانه باختری پیش از خارج شدن اوضاع از کنترل شد.
وخامت اوضاع امنیتی در مناطق جنوبی فلسطین اشغالی باعث شد تا نخست وزیر این رژیم مرخصی خود را نیمه تمام رها کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ