Markdown یک زبان نشانه‌گذاری است که می‌توانید از آن برای قالب‌بندی متن و سایر بخش‌های اسنادی که قرار است توسط افراد دیگر خوانده و درک شوند، استفاده کنید. به عنوان مثال، به جای کلیک کردن روی نماد «I» مایل یا تایپ Ctrl+I برای استایل کردن یک کلمه یا عبارت به صورت مورب، یک کاربر Markup قبل و بعد از متنی که می‌خواهد کج شود، یک ستاره یا زیرخط تایپ می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئو یک روش برای خنک تر شدن هوای کولر آبی آموزش داده شده است.
این روش به پژوهشگران امکان می‌دهد تا رویداد‌های مهم را در چند روز اول رشد، بدون اعمال تغییر ژنتیکی روی جنین مطالعه کنند. احتمال اعمال تغییر ژنتیکی روی جنین، مشکلی است که پیشتر استفاده از برخی روش‌های تصویربرداری از جنین انسان را به دلیل نگرانی‌های اخلاقی محدود کرده بود.
پخت نان در خانه می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. این کار چندان سخت نیست و فقط نیاز به زمان برای به عمل آمدن یا ور آمدن خمیر دارد.
سرتان را عقب ببرید و به سقف نگاه کنید. بعد فک پایینی خود را به جلو فشار دهید تا زیر چانه کشش را احساس کنید. در ادامه کشش را حفظ کنید و تا ۱۰ بشمارید. فک خود را شل کنید و سر را پایین بیاورید. این چرخه را تکرار کنید.
وقت ورزش کردن ندارید؟! کافی است کمی از فعالیت‌های روزانه خود را اصلاح کنید. برای مثال به جای آسانسور از پله استفاده کنید یا مسیر‌های بیشتری را پیاده‌روی کنید!
باشگاه پرسپولیس تا کنون هیچ پیشنهادی برای جذب بازیکنان تحت اختیارش از سوی باشگاه های دیگر دریافت نکرده است.
کاهش چند کیلو از وزن بدون رژیم غذایی عذاب‌دهنده نیز امکان‌پذیر است.
هر چند ترکیبات خانگی ممکن است اثر سفید‌کنندگی ضعیفی داشته باشند، اما در صورت استفاده بیش از حد می‌توانند مضر باشند.
پیاز‌ها را پوست بگیرید و به اندازه دلخواه خرد کنید. یک ظرف بزرگ را با آب پر کنید و آن را روی اجاق گاز قرار دهید. اجازه دهید آب به جوش بیاید، تقریباً ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.
یکی از جذاب‌ترین حالت‌های پیاز، پیاز سوخاری است که اغلب در رستوران‌ها و فست فود‌ها سرو می‌شود، اما می‌توانید به سادگی در خانه پیاز سوخاری فوق العاده‌ای آماده کنید.
دورریختن میوه فرقی با دورریختن پول ندارد! حتی اگر چشم‌مان را روی اسراف‌بودنش ببندیم، باید بدانید ضایعاتش با تولید گاز گلخانه‌ای چه آسیب مهلکی به کره زمین می‌زند!
در اینجا چند راهکار ساده آورده شده است که با کمک ان‌ها می‌توانید خانه خود را در تمام طول سال تمیز نگه دارید. هنگامی که یک برنامه منظم ایجاد می‌کنید، به عادتی تبدیل می‌شود که خانه تمیزتر، منظم‌تر و سالم‌تر را ترویج می‌کند.
تیرگی آرنج یکی از معضلاتی است که افراد مختلف به‌خصوص خانوم‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و بسیاری دغدغه این را دارند که به نحوی تیرگی آرنج خود را از بین ببرند.
یک ویروس خطرناک که در نوع شدید یا خفیف می‌تواند کشنده باشد! این بیماری از یک سرماخوردگی ساده شروع می‌شود البته در کنار علائم مشترک با سرماخوردگی نشانه های خاص‌تری هم دارد.
قارچ سوخاری رستورانی یکی از پیش‌غذا‌های بسیار خوشمزه و پرطرفدار دنیاست. قارچ سوخاری، سیب‌زمینی سوخاری، سیب زمینی سرخ‌کرده و پیاز سوخاری انواع ساید‌دیش (دورچین) پیش‌غذا‌های محبوبی هستند که همراه با فست‌فود‌هایی مثل انواع پیتزا و همبرگر مصرف می‌شوند.
تقویت سیستم ایمنی بدن به خصوص در پاییز و زمستان، امکان ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزای فصلی، را کاهش می‌دهد. دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، چند روش ساده، اما مؤثر برای جلوگیری از سرماخوردگی به خصوص در فصول سرد سال را توصیه کرده است، که مهم‌ترین آن‌ها را در این اینفوگرافیک مشاهده می‌کنید.
اغلب گلو درد با علائمی مثل خارش، سوزش و تورم و التهاب در گلو تجربه می‌شود؛ اما می‌توان با انجام اقداماتی این علائم را تا حد زیادی کاهش داد.
شاید مدت‌ها از جوش‌های دوران بلوغتان گذشته باشد، اما هنوز یک‌دفعه شاهد ظهور آن‌ها هستید.
چربی‌های شکم زمینه‌ساز مشکلات سلامتی نظیر بیماری‌های قلبی‌عروقی و دیابت نیز هستند. اما سبک تغذیه در تمام سنین نقش مهمی در کنترل وزن دارد.
رابطه سردار آزمون و کارلوس کی روش همواره خاص و جالب توجه باقی مانده است.
گروهی از محققان با همکاری چند پژوهشگر ایرانی ساخت سلسله مراتبی صفحات سلولی در یک بطن قلبی مخروطی با استفاده از الاستومرهای ریز ساخته شده را نشان دادند.
گروهی از محققان با همکاری چند پژوهشگر ایرانی ساخت سلسله مراتبی صفحات سلولی در یک بطن قلبی مخروطی با استفاده از الاستومرهای ریز ساخته شده را نشان دادند.
در دو هفته آتی اردوی ارزیابی بازیکنان داخلی تیم ملی لیست کارلوس کی روش با کمترین تغییر پیش می رود و شاید اصلا تغییر نکند.
در دو هفته آتی اردوی ارزیابی بازیکنان داخلی تیم ملی لیست کارلوس کی روش با کمترین تغییر پیش می رود و شاید اصلا تغییر نکند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ