رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: ٣٢٩ هزار و ٣۶١ نفر از نیروهای مسلح مورد آموزش‌های آگاه سازی حقوقی و قضایی قرار گرفته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انجمن بلاکچین ایران درباره «کربلا کوین» اعلام کرد: این پروژه تمامی مولفه‌های یک پروژه فریبکارانه را لذا از تمام کاربران دعوت می‌نماییم ضمن توجه بیشتر به ادعا‌های مطرح شده در چنین پروژه‌هایی، در آگاه‌سازی سایر کاربران نیز کوشا باشید تا هرگز شاهد فریب خوردن هموطنانمان توسط سوداگران قریبکار به واسطه روی فروشی نباشیم.
ساری- سالانه شماری از مردم در استان‌های مختلف به دنبال مسمومیت بر اثر مصرف مشروبات الکلی جان خود را از دست می‌دهند و این سریال هر سال تکرار می‌شود؛ موضوعی که نیازمند هشدار و آگاه‌سازی است.
سرپرست سازمان امداد ونجات با بیان اینکه ۲۸ شهر آلوده به مین در کشور وجود دارد، از آموزش ۷۴۰ هزار نفر در پروژه آگاه‌سازی از خطرات مین و مهمات باقی‌مانده از جنگ خبر داد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک اقدامات ویژه ترافیکی برای تأمین ایمنی و تسهیل در تردد شرکت‌کنندگان در مراسم ارتحال را تشریح کرد.
روزنامه سعودی اسپورت پیش بینی کرد که الهلال با تیمی متفاوت و پرستاره فصل بعد به میدان رود.
محمود رضا پیروی گفت: «در خوش‌بینانه‌ترین وضعیت و در بهترین خودرو‌ها و با بهرمندی از جاده‌های ایمن همگی ما با خیل عظیمی از بدترین رانندگانی روبرو هستیم که محصول عدم آموزش صحیح و آگاه‌سازی آنان از میزان خطراتی است که در هنگام رانندگی با آن‌ها مواجه هستند، با آن‌ها چه خواهیم کرد؟»
مدافع ملی‌پوش فوتبال با کمربندی مخصوص تمرینات اختصاصی خود برای بازگشت به فوتبال را انجام می‌دهد.
شاگردان یحیی گل محمدی بعد از بازگشت به رتبه سوم جدول، اکنون امیدوار به کسب نتیجه در دربی و شانس صعود در جدول هستند.
تصاویری تماشایی از مهدی قایدی که پیش از شروع بازی آلومینیوم قلنج گردنش را می‌شکند!
شهردار منطقه ۸ تهران از آماده‌سازی ۹۳ بوستان سطح منطقه برای میزبانی از شهروندان و روزه‌داران در روز طبیعت خبر داد.
مشهد ـ قائم مقام مناسبت‌های شهرداری مشهد از آماده سازی ١۵ هزار و ٩۴٢ جای پارک خودرو در هسته مرکزی شهر مشهد مقدس برای ایام نوروز خبر داد.
تبریز- مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با بیان اینکه گره‌گشایی از کارآفرینان اولویت است، گفت: ۳۵۰ بسته سرمایه‌گذاری برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در حال آماده شدن است.
معاون مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از شرکت بیش از ۵۷ هزار زن در طرح آگاه‌سازی زنان سرپرست خانوار خبر داد.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: پویش بزرگ کتابخوانی «هیس‌طوری» نقش قابل توجهی در آگاه‌سازی دانش‌آموزان دارد و اثرات تربیتی ماندگاری برجای خواهد گذاشت.
شهردار منطقه ۹ تهران از آماده سازی محور خیابان آزادی به عنوان مسیر اصلی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قسمت‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت تبیین و گردشگری را در صفحه شخصی خود بازنشر کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دفاع مقدس و استخراج این گنجینه و بیان هنرمندانه آن به نسل جوان قطعاً خواهد توانست گام بزرگی را در جهت آگاه سازی جوانان بردارد.
مشهد _ تدوین طرح ساماندهی میدان بیت‌المقدس و پروژه اتصال بولوار امام خمینی از طریق میدان انقلاب به بولوار نماز در شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصویب شد.
تیم فوتبال پیکان روز جمعه طی یک مسابقه دوستانه دیگر مقابل مس کرمان قرار می‌گیرد.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت:با آماده سازی ۱۰ هزار کیسه شن و نمک به استقبال از زمستان رفته‌ایم.
مهدی عباسی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه ١٩ شهرداری تهران می‌گوید: «اولین اقدام آگاه‌سازی جامعه نسبت به زمین‌خواران و افرادی است که زمین‌ها را تصرف می‌کنند و ساخت‌وساز غیرمجاز انجام می‌دهند. ساخت‌وساز‌هایی که ناایمن هستند و به مردم با کلاهبرداری فروخته می‌شوند و مردم را دچار مشکل حقوقی می‌کنند.»
یک کارشناس صنعت بانکی با بیان اینکه ایجاد امنیت و اعتماد سازی در نظام بانکی تنها با آگاهی‌سازی، فرهنگ سازی و ارائه آموزش‌های نوین امکانپذیر است، گفت: در این صورت با این اقدام اصولی می‌توان از فاش شدن اطلاعات بانک‌ها و مردم جلوگیری به عمل آورد، بنابراین نه تنها بانک‌ها و مؤسسات بانکی بلکه تمامی حوزه‌هایی که به ارائه خدمات در بستر اینترنت می‌پردازند باید به فکر توسعه امنیت سرویس‌هایشان باشند.
این تصمیم به نشانه اعتراض به نادیده گرفته شدن حقوق بشر و تأثیرات منفی زیست محیطی در قطر طی پروسه آماده‌سازی برای میزبان از جام جهانی ۲۰۲۲ اتخاذ شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر ضرورت در دستور کار قرار گرفتن آگاه‌سازی از انواع مخاطرات و آثار آنها، از امدادرسانی به حدود ۸۴ هزار نفر در سیلاب های اخیر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ