رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: فیلم تخریب موتورسیکلت‌های مردم توسط پلیس «صحنه‌سازی» است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش گسترده امروز به شهر نابلس اقدام به تخریب منزل یک شهید فلسطینی کرده و به شدت با مبارزان مقاومت درگیر شدند.
منابع فلسطینی از تخریب منزل اسیر فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در رام الله و درگیری شدید با مقاومت خبر دادند.
نظامیان صهیونیست صبح امروز با یورش به بیت‌لحم، یک مدرسه فلسطینی را تخریب کردند.
صاحب یک ملک در لوکشین فیلم برادران لیلا که دختر مورد علاقه علیرضا با بازی نوید محمدزاده در آن زندگی می‌کرد، بعد از اتمام پروژه خانه را کوبیده و آپارتمانی ۶ طبقه ساخته است.
در دیاربکر، یک ساختمان آپارتمانی که بخشی از یک مرکز تجاری است در حین تخریب فرو ریخت.
حمله انتحاری یک شناور بدون سرنشین روسی را در این فیلم مشاهده می‌کنید که سبب تخریب پلی در اوکراین شد.
حملات گسترده شهرک نشینان صهیونیست به نابلس و تخریب منزل یک خانواده فلسطینی در منطقه جبل المکبر قدس اشغالی از جمله آخرین تحولات فلسطین است.
نظامیان صهیونیست صبح امروز یکشنبه با یورش به روستای فلسطینی العراقیب در صحرای النقب، برای دویست و یازدهمین بار متوالی ، آن را تخریب کردند.
منابع فلسطینی بامداد امروز از یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری و بازداشت دستکم ۱۶ فلسطینی خبر دادند.
منابع فلسطینی صبح امروز دوشنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری مسلحانه شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
تصاویری از حمله و تخریب اموال عمومی برخی مهاجمان تجزیه‌طلب به بانک تجارت شهرستان خاش را مشاهده می‌کنید.
منابع فلسطینی امروز سه شنبه تصاویری از گریه های شدید یک زن فلسطینی در الخلیل در پی تخریب منزلش از سوی رژیم صهیونیستی منتشر کردند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند، جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند، از کاه کوه می‌سازند؛ اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند.
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: بعضی از باتوم‌هایی که در این فیلم در دست افراد به‌ظاهر پلیس قرار دارد، متفاوت از باتوم‌های نیروی انتظامی است و افراد نمایش داده شده در فیلم از ماموران نیروی انتظامی نیستند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند، جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند، از کاه کوه می‌سازند؛ اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند از کاه کوه می‌سازند اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند
روز گذشته که در برخی نقاط تهران درگیری و آشوب بود فیلمی منتشر شد که مأموران یگان ویژه در یکی از کوچه ها در حال تخریب موتورسیکلت‌های شهروندان هستند؛ اما این مأموران چه کسانی بودند؟
منابع فلسطینی از تخریب روستای العراقیب در صحرای نقب (جنوب اراضی اشغالی) برای دویست و هشتمین بار پیاپی از سوی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
امشب برخی از فرصت طلبان به بهانه فوت مهسا امینی اقدام به آتش زدن و تخریب اماکن عمومی و مذهبی در شهر رشت کردند و و این افراد با به آتش کشیدن مسجد سبز میدان مبادرت به هتک حرمت این مسجد کردند.
آبادان- به دنبال ریزش بخشی از بقایای ساختمان متروپل آبادان یک کارگر زیر آوار مانده و یک خودرو کاملاً تخریب شد.
مدیر لابراتوار فیلم صدا و سیما گفت: فیلم‌های تاریخی مهمی در آرشیو موزه‌ها و وزارت میراث فرهنگی است که احتمال تخریب آنها به واسطه نگهداری در شرایط غیر استاندارد وجود دارد.
منابع فلسطینی اعلام کردند در یورش صهیونیست‌ها به جنین برای تخریب خانه مجری عملیات تل آویو، یک جوان فلسطینی شهید و ۱۶ نفر دیگر زخمی شدند که حال چند نفر از آنها وخیم است.
نظامیان صهیونیست در یورش صبح امروز به منطقه سلوان در قدس اشغالی منزل یک خانواده فلسطینی را تخریب کردند.
این نوع فضاسازی‌ها که ریشه در ترکیب غریبی از سیاست، حسادت، رذالت و گره‌های شخصیتی دارند، منحصر به فرهادی هم نیست و هدفش تخریب مداوم چهره‌های موجه و معتبر ملی هستند که داخل ایران فعالیت هنری رسمی می‌کنند. در این فرایند تخریب، با القای نکاتی درباره هنرمند مانند بی‌اقبالی مردمی، مزدوری اهل قدرت، بی‌اعتنایی به درد مردم، رفتار ضداجتماعی و … قرار است او را از کار در کشورش منصرف کنند و به وادی‌هایی سوق دهند که دیگر نه نشانی از خودش باشد و نه هنرش و صرفا تبدیل به ابزاردست و شومنی برای شعارهای مرده باد زنده باد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ